Elektroninen blackmetalli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja descent
  • Aloitettu Aloitettu

descent

VIP
Moi!
Olipas vaikea otsikoida ja tyhmältähän tuo näyttääkin 🤔

Mutta olisi tosiaan hakusessa metallimusiikkia, jossa selkeä elektronisen musiikin vivahde. Näitähän löytyy paljon, mutta tuo musiikkityyli ja vokaalit pitäisi olla "kunnon örinää blackmetalmaisesti", eikä missään nimessä mitään Blind Channel -tyylistä huutoa.

Joitakin hyviä esimerkkejä ovat Funeris Nocturnumin 'Yer all perished' ja 'Vulpine Paralogism' ja Mesarthimin 'Matter and energy'.

Eli ehkä voisi puhua sellaisesta industrial metallin (Shade Empire, Dawn of ashes) ja synthcoren yhdistelmästä. Ei tosiaan mitään puhtaita vokaaleita tai sellaista raskasta raivohuutoa 😁

Tosi nirso ja vaativa tosiaan olen, että millaista musiikkia tosiaan olen etsimässä, mutta kaikista vinkeistä olen kiitollinen 😊

Kiitos paljon kaikille vastanneille!

- Abstract Void on sinänsä todella kova. Tai juuri fiilistelyyn toimivaa ja musiikkina todella laadukasta. Vokaalit ehkä vähän jäävät taustalle, mutta se on tarkoituskin. Nyt vaan etsiskelen ehkä jotain vähän menevämpää.👹

- Thyrane on myös tiukka bändi! Mutta ehkä vähän perinteisempää bläkkiä ja industrialia, kuin se mitä nyt etsiskelen 🤔

- Aborymin tuolta levyltä 'The Devil and the Deep Blue Sea' voisi olla suorastaan esimerkki siitä minkälaista tässä olen etsimässä 👌

- Dodsheimgardilla lyriikat valitettavasti muuttui 'Satanic Art' -levyn jälkeen itselle epämieluisiksi.

Ärsyttää nyt esittää näin epäkiitollisen oloista kritiikkiä vastanneille, mutta älkää ymmärtäkö väärin, olen vaan hiton kriittinen 😂
Mielellään saa jakaa lisää vinkkejä, arvostan niitä suuresti! 🙏

Back
Ylös Bottom