Elämä lyhyesti

Aivan ihan ja täydellinen, mutta samalla niin tuttu ja turvallinen = :wanha: :(

:worship:

Menee aivan offtopic, mutta mikä ihme sen videon nimi oli, jossa joku äijä lahtaa porukkaa? Tuollainen samantyyppinen piirtotyyli, vaikkei aivan sama. Oikeassa alanurkassa meni joku tappolaskuri, joka muistaakseni loppuu 100:aan. Videossa esiintyi joku Jeesus tai joku tämmöinen, joka herätti porukkaa taas eloon(vihreinä). Tarkemmin en nyt tähän hätään muista...

Tuo itse videohan on ollut esillä jo aikasemmin. :piis:

KäveleväRuumis sanoi:
Menee aivan offtopic, mutta mikä ihme sen videon nimi oli, jossa joku äijä lahtaa porukkaa? Tuollainen samantyyppinen piirtotyyli, vaikkei aivan sama. Oikeassa alanurkassa meni joku tappolaskuri, joka muistaakseni loppuu 100:aan. Videossa esiintyi joku Jeesus tai joku tämmöinen, joka herätti porukkaa taas eloon(vihreinä). Tarkemmin en nyt tähän hätään muista...:

Saiko siinä valita pistoolin ja haulikon väliltä aseen?
Ton tapasen pelin mä muistaisin, mutta sitä ei löytynyt ainakaan "pikkupeli-threadista".

CiioN sanoi:
Saiko siinä valita pistoolin ja haulikon väliltä aseen?
Ton tapasen pelin mä muistaisin, mutta sitä ei löytynyt ainakaan "pikkupeli-threadista".

Ei siis ole peli, vaan video. Nimessä taisi esiintyä sana "Madness".

Newgroundsila löytyy muistaakseni kolme noita Ruumiin hakemia videoita. Madness ja muissa eri päätteitä.

Haa, nytpäs muistin sen nimen. Madness Combat 3 kyseisen videon nimi olikin. Yhtäkkiä se vaan tuli mieleen tätä ketjua lukiessa, kiitoksia kuitenkin avusta :rock:

Back
Ylös Bottom