Eläkkeelle joutavat ottelijat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
46
Sherdogilla listattu 9 kaveria, jotka voisivat jo pistää hanskat naulaan.

http://www.sherdog.com/news/articles.asp?n_id=6975

Frank Mir on kaveri, jolta näin muutaman matsin pari vuotta sitten, mutten ole kaverin uraa sen kummemmin seurannut. Pisti kuitenkin silmään tuohon juttuun liitetty kuva, joka on ilmeisesti aika tuore? On vähän päässyt makkaraa kertymään, mitä vertaa parin vuoden takaiseen.

Muuten yleensäottaen ei listalta suuria yllätyksiä löytynyt.

Pojat jaksaa myllyttää.

Tässä oma lista:

1.Daniel Bobish (vai onko jo lopettanut?).
2.Tim Sylvia (epäviihdyttävin matsaaja ikinä)

Lisäksi nuita listassa olleita: Coleman, Tank, SAKURABA...oikeastaan kaikki siinä mukana olleet.

no vaikka Tim hävis Couturelle niin ei tarkota kyllä että mihin pitäis lopettaa vaikka en miehestä pidä ollenkaan, jokaisella ottelijalla on huonot päivänsä vaikka kuinka valmistautuminen olisi laskettu ja harjoteltu niin mieli voi vaan olla eri matsi päivänä, kaikki ei toimi niin kun pitäis. Kumminki jonkun näkönen voittoputki takana ja mm AA siellä 2x ja en nää mitään syytä että miks hänen pitäisi lopettaa, Tim on kumminki sen ikänen viellä että on paljon uraa jäljellä ja kehitystä varmasti edessä ja paljon. Mies on kumminki rankattu jonnekki top10 nurkille MAILMASSA ihan sama vaikka suosis jenkki sivustot omiaan niin ei se millään oo huono suoritus..vaikka mies on todella oma laatunen.

Saku olisi vaan pitänyt pistää tohon listalle ihan ensimmäiseksi, eikä millekään varasijalle.

No sitähän tuo artikkelin kirjoittaja vähän niinku vihjasikin. Ei vaan jaksa enää tuon enempää mainita asiasta, koska on jauhanut sakun lopettamisesta jo ihan tarpeeksi.

Aika tylyä tekstiähän toi lista on, ja Phil Baronin vastaus Sherdogin foorumilla olikin hulvaton.

Phil Baroni sanoi:
Jake Rossen Shut the F*&@ up.

You guys said the same shit about me a few years ago.

http://www.sherdog.com/news/articles.asp?n_id=6975

Nobody asked you who should quit or retire.

Get a life ass hole.

And stop fucking your mother.

NYBA

Phil B

http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?threadid=529893

On se NYBA vaan hauska heppu. Sen viime postit on ollu :rock: :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllähän Tim ja Tito vielä ottelee, kunhan eivät pääotteluna ole, tai Tim voi vaikka mennä jonnekin ei-televisioituun eventtiin ottamaan Dan Severniltä turpaan.

edit: Oho, Dan Severn olikin jo listalla. Noh, myönnetään että mies alkaa vanhaksi tulla, mutta onpahan uskomaton ura takana.

Lisätään listaan vielä Pedro Rizzo.. En ukon ihan viimesintä matsia ole nähnyt mutta edellisissä otteluissa näkyi jo selviä väsymisen merkkejä.

Ken Shamrockhan taisi jo lopettaa.. mutta luultavasti palaa vielä. Onkohan Kimo jo lopettanut, jos ei niin sietäis.

Mark Kerr on ehkä väsynein ottelija joka vielä matsaa. Voi herranjestas, lopettais nyt jo.

Tim Sylvia, vaikka tylsä ottelija onkin omaa vielä aika vakuuttavan recordin 23-3 Tim:llä vielä monta matsia edessä kunhan saa otteisiinsa vähän rohkeutta ja uhrautumista.

Tällähetkellä MMA ui niin kovassa nousussa että nämä vanhat "nimekkäät" ottelijat kelpaavat pienempien tapahtumien vetonauloiksi ja käärivät sieltä ihan mukavia summia hilloa. Se on luultavasti aika iso vaikuttaja siihen että jaksaa vielä matsata.

Ken Shamrockissa mua hämmästyttää eniten sen loputon usko itteensä niissä Tito-matseissa. Kaveri sai jokaisessa selkäänsä, mutta aina sama uho päällä. :lol2:

Tim Sylvia ihan vaan sen takia siinä mun edellisessä listassa, että on niin epäviihdyttävä ottelija...

En tiedä miksi, mutta minusta sillä on ärsyttävä tyyli ja ainakin näyttää sikakömpelöltä...

Uraahan on vielä jäljellä, ja toivottavasti kehittyy vielä. Ehkä just sellaista rohkeampaa ottelutyyliä kaipais?
"safety first" tyyli voi olla järkevä, mutta ei pure tämmösiin tavan katsojiin...niin kuin minä ja muut velliperseet, jotka ei itse uskalla kehään.

Ei toki siinä mielessä kuulu moiselle listalle, että ei ole ikäloppu yms...

Mun mielestä nää eläkkeelle joutavat kehäraakit vois ruveta matsaamaan keskenään. Ei tarttis ottaa nuorilta kolleilta pataan, vaan vois vääntää oman ikästen ja tasosten kanssa. Vois saada aika mielenkiintoisia matseja legendoista kyhättyä.

Mun mielestä nää eläkkeelle joutavat kehäraakit vois ruveta matsaamaan keskenään. Ei tarttis ottaa nuorilta kolleilta pataan, vaan vois vääntää oman ikästen ja tasosten kanssa. Vois saada aika mielenkiintoisia matseja legendoista kyhättyä.

Hmm, ei huono idea? Ikämiesluokka vapariin?
Niin no...en tiedä, kyllä mua ainakin kiinnostas:)

Ei tuossa oo kyllä mitään järkeä, että otetaan näitä Tito vs Joku puolisokea vanhus-matseja...Luulis, ettei edistä Ortizinkaan uraa? vai alkaako sekin olla jo ohi?Ainakin pahasti näyttää siltä, että "paras aika satasella on jo juostu".

Couturea en sitten laske noihin, ihme sälli se pappa:worship:

Ken Shamrock on kyllä mun mielestä ihan valmista kauraa.

No sehän on jo lopettanu :thumbs: Kyllä tossa oli aika paljon asiaa. En nyt ehkä Randelmanin suhteen ole samaa mieltä, mutta Coleman voi todellakin mennä eläkkeelle. Jotkut ei vaan tajua lopettaa ajoissa...

Ken Shamrock on kyllä mun mielestä ihan valmista kauraa.

Niin jos nyt ei ihan väärin muistella niin Kentsuhan älysi JO lopettaa. Kentsu oli niitä äijiä aikanaan jonka takia aloin aikanaan edes seuraamaan koko lajia. Ei viitsi lähteä dissaamaan vaikka miehellä näytöt ja puheenlahjat kääntyivät toisinpäin viimeisinä vuosina.
Edit: Noniin justiinsa. Siinähänse jököttää sama asia yläpuolella... Otan silmän käteen ensikerralla.

Viimeksi muokattu:
Kattelin tuossa Dan "The Beast" Severnin recordia niin kaverihan on ottanu tänäkin vuonna jo 4 matsia!? Helmikuussa otellu 3 ottelua. Huh huh. Vaikka onkin pienissä organisaatioissa matsannu mutta silti jaksaa painaa aika hyvin 50 vuotiaaksi. Kai Severnin voisi tuonne eläkelistaan lisätä kohta puoliin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom