Eksoottiset treenipaikat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jakex
  • Aloitettu Aloitettu
Onko teillä ollut paikkoja jotka on kestävyysurheilussa sytyttäneet kunnolla? Ite oon yrittänyt varmaan puoli vuotta treenata hölkkää mutta ongelma on vain se ettei jaksa, tai tuntemus siitä ettei jaksa. Kesälomalla Pärnun aallonmurtajilla olen juossut päivittäin 10 km vain koska majakan juuressa seisominen ja meren katsominen on niin eeppistä. Rasitusvammoista ei tietoakaan, vaikka niitä alussa pelkäsin.

Voi kun tämä hyvä fiilis jatkuisi kotiinkin, tai ehkä se jatkuukin. Vai pitääkö harkita täältä asuntoa ja etätyömahdollisuuksia?

Onko teillä paikkoja tai tilaisuuksia joissa treenaaminen on alkanut maagisesti sujua ja miten homma on siitä jatkunut? Olen oppinut että aika paljon on psykologisista seikoista kiinni ainakin kaltaisellani keski-ikäisellä miehellä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Poikkeuksellisen viehättävä juoksupaikka vois toimia vetonaulana jollekkin...ostoskeskukselle? :)

Lähinnä inspiraatioksi heitän jonkun random-kuvan jostain Japanista.

kuva2.JPG

Itse asun Helsingissä ja kaikenlaiset vinkit ovat tervetulleita. Kuntosalilla en ole käynyt 6-7 vuoteen. Kyllähän se tietty aina välillä käy mielessä jos sitä menis taas..

En nyt eksoottisest tiedä, mutta kalifornian nyppylät ja kukkulat on saaneet mut innostumaan melko valtavan paljon fillaroinnista.

maisema.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom