SUPERCARB 1kg -40%

Eka kuva, "höyryävä mies" :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hilppa
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
41
Ensimmäistä kertaa olin omiin räpellyksiini edes sen verran tyytyväinen, että uskallan laittaa näytille. Kamera on ihan paska, lähinnä tykkään väkerrellä ottamiani valokuvia yhdistelemällä photarilla kaikkea jännää.

Tässä nyt tämä, en oikein tiedä mitä se esittää :piis:

Niin ja toki kaikkia kommentteja olisi erimukava kuulla..

Liitteet

• pat_darkblue.webp
    pat_darkblue.webp
    17,1 KB · Katsottu: 264
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Tässä kuvassa ilmeisesti mies yrittää rikkoa kiukaalla istumisen maailmanennätystä joka on nykyisin Juha Föhrin hallussa. :rock:

Siellä se on VIP-forumilla, ja mitä tota nyt siirtämään, kunhan käyn näitä omia pohdintojani siitä mikä luetaan valokuvaksi ja mikä grafiikaksi.

Ihan mukava idea photoshoppauksella. Jotenkin tuo sai mut repeämään totaalisesti. :lol2:

Silmiin pisti kuitenkin ensimmäiseksi se, että kuvasta paistaa läpi liian selkeästi photoshopin omat valmiit efektit, varsinkin tuo crosshatch tai vastaava.

Muurahaiskarhu sanoi:
Silmiin pisti kuitenkin ensimmäiseksi se, että kuvasta paistaa läpi liian selkeästi photoshopin omat valmiit efektit, varsinkin tuo crosshatch tai vastaava.

Joo crosshatchia on käytetty, hiton tarkkasilmä :worship:

Muuten ei sitten kai ole mitään photarin valmista käytetty, mitä nyt värejä siis säädetty. Tuo on kahdesta eri valokuvasta tehty.

Mun photaritaidot on siis tasolla "Oon useamman vuoden räplänny niitä nappuloita ja kattonu mitä tapahtuu".

Latest posts

Back
Ylös Bottom