Elämäni ensimmäinen kunnon dieetti on ollut päällä parisen viikkoa, ja painoa on lähtenyt jo parisen kiloa pois...=)Tarkotus ois saada ennen kesää vielä n.8 kiloa pois...Toistaseks näyttää hyvältä...Mitat on tällä hetkellä n.174/90,eli lähemmäs 80 ois tarkotus pääästä...Punttia teen 4 kertaa viikossa, ja siihen päälle kolmisen kertaa viikossa aerobista, eli kävelen tai sit meen umpihankeen vetää lumikengillä, ja on muuten pikkasen tehokasta(vertaa 40min kävelyä,pulssi n.120->kalorinkulutus n.380, samassa ajassa lumikengillä yli 700!!!)Suosittelen kaikille....Saa läskit kyytiä
Mulla on ollut tässä pari päivää sellanen ongelma, et oon ollu enemmän tai vähemmän huonovointinen ja aattelin kysästä voix johtua tästä dieetistä...:urjo:
Ja kun kaikki haluaa kuitenki tietää mun ruokavaliosta,ni kerronpa sen sit saman tien...
Ma-Pe
05.30
60g neljänviljan puuroa
1 palaa ruisleipää
1siivua kinkkua+vähän voita
1dl whey3
3dl maitoa
11.00
75g riisiä
150g kanaa
2 palaa ruisleipää
2 siivua kinkkua+vähän voita
13.30
1 jogurtti
1 banaani
2dl malto
n.15.00-16.30 treeni
Treenin jälkeen
1dl malto
1dl whey3
18.00
300g perunaa
150g lohta(keskiviikkosin vaihdan lohen jauhelihaan)
2 palaa ruisleipää
100g raejuustoa
Lauantait vedän vähemmillä hiilareilla, eli jätän esim. toisen lämpimän ruuan pois, mutta pidän huolen että saan tarpeeksi protskuja. Sunnuntai on viikon paras päivä, eli pidän mässypäivän ja syön kaikkee mahollista minkä maha vetää...=)
Aerobista vois vetää enemmän, mutta päivät menee töissä, eikä viittis aamulla lähtee neljän aikaan vetää lenkkiä...
Aattelin ottaa tod.näkösesti ens kuun alussa(johon onkin tosi pitkä aika) mukaan ainakin efuja, clempuista en viel tiedä...Varmaan on ihan jees jos ottas päivässä 3krt.25mg efe,200mg kof. ja 250mg asperiinia...2vko on/off, ja jos otan väliin clemppuja, niin 3*2tabua/päivä,ok?
Kommentteja ja korjausehdotuksia otetaan avosylin vastaan...

Mulla on ollut tässä pari päivää sellanen ongelma, et oon ollu enemmän tai vähemmän huonovointinen ja aattelin kysästä voix johtua tästä dieetistä...:urjo:
Ja kun kaikki haluaa kuitenki tietää mun ruokavaliosta,ni kerronpa sen sit saman tien...
Ma-Pe
05.30
60g neljänviljan puuroa
1 palaa ruisleipää
1siivua kinkkua+vähän voita
1dl whey3
3dl maitoa
11.00
75g riisiä
150g kanaa
2 palaa ruisleipää
13.30
1 jogurtti
1 banaani
2dl malto
n.15.00-16.30 treeni
Treenin jälkeen
1dl malto
1dl whey3
18.00
300g perunaa
150g lohta(keskiviikkosin vaihdan lohen jauhelihaan)
2 palaa ruisleipää
100g raejuustoa
Lauantait vedän vähemmillä hiilareilla, eli jätän esim. toisen lämpimän ruuan pois, mutta pidän huolen että saan tarpeeksi protskuja. Sunnuntai on viikon paras päivä, eli pidän mässypäivän ja syön kaikkee mahollista minkä maha vetää...=)
Aerobista vois vetää enemmän, mutta päivät menee töissä, eikä viittis aamulla lähtee neljän aikaan vetää lenkkiä...
Aattelin ottaa tod.näkösesti ens kuun alussa(johon onkin tosi pitkä aika) mukaan ainakin efuja, clempuista en viel tiedä...Varmaan on ihan jees jos ottas päivässä 3krt.25mg efe,200mg kof. ja 250mg asperiinia...2vko on/off, ja jos otan väliin clemppuja, niin 3*2tabua/päivä,ok?
Kommentteja ja korjausehdotuksia otetaan avosylin vastaan...

) aika paljon sulla on hiilareita ruokavaliossa, 13.30 2dl maltoa, itse ottaisin ainakin toisen desin pois, koska baanaanikin on jo samassa ateriassa. Itse olen myös vähentänyt hiukan hiilareita palautusjuomassa siitä, että onko tuossa järkeä niin en tiedä. Viisaammat korjailkoon.