• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

einekset..

en ole koskaan hirveesti tykänny eineksistä, mut oli pakko ostaa jotain ruokaa, ni ostin Atrian makaronilaatikon ja se oliki pirun hyvää verrattuna saarioisen makaronilaatikkoon. olin aika yllättynyt, et sitä voiskin ostaa jatkossakin. mites te muut, syöttekö paljon ns. valmisruokia? minkälaisia?

Viimeksi olen tainnut ostaa jotain valmista salaattihässäkkää euromarketista joskus noin vuosi sitten. Eli en haaskaa rahojani yleensä huonon ravintosisällön omaaviin kalliisiin tuotteisiin, joiden hinnalla ostaa hyvää ja tasapainoista ruokaa. ;)

Ikä
40
Oma peruseines on pirkan kalkkunapyörykät, 300g paketti, proteiinia 14g/100g , 99c/paketti.

tulee usein syötyä ihan pelkästään.
ennemmin syön paketin noita kuin samalla hinnalla jonku kurjan valmis "pitzan"

rammuth sanoi:
Oma peruseines on pirkan kalkkunapyörykät, 300g paketti, proteiinia 14g/100g , 99c/paketti.
Noita tulee kieltämättä ostettua ihan kohtuu usein. Halpaa ja maistuu paljon paremmalta ku jotkut hieman kalliimmat lihapullat :urjo:
Sitte tulee laiskasti vaan tyrkättyä pussi ranskalaisia ja kalkkunapyörykät uuniin :D

Ikä
37
Maksa- ja lihamakaronilaatikkoa menee n. paketti viikossa, kananuggetteja/kanapyöryköita paketti viikossa, pinaattilettuja/verilettuja paketti viikossa, pari kokonaista valmiiksi grillattua mikrovalmista broileria viikossa, pussi pyttipannua, pakastepizzoja aika perussettiä viikottain, ja lihakset kasvaa silmissä.

Enpä käytännössä osta eineksiä lainkaan. Jos oikein helvetisti laiskottaa niin sitten saarioisten lättyjä pari. Vähän juustoa päälle ja uuniin. Ei maistu hyvälle eikä pahalle. Mahan saa täyteen ja sillä selvä. aikaa edellisistä lätyistä on varmasti yli 2kk.

Aina laiskottaa sen verran, että sapuskat on tyyliä 250g paistijauhelihaa +mausteita ja sitten vaan naamariin :D

Eineksistä lihaperunalaatikko on Saatanan hyvän makuista.
Ongelmana on se, että en ole löytänyt sitä mistään pitkään pitkään pitkään aikaan......

Kyllähän noita Saarioisen kytkinlevyjä tulee aina välillä syötyä, jos siis ei muuta jaksa laittaa. Nykyään onneksi harvemmin, sillä mielummin tulee syötyä terveellisesti... :)

ola

Kesällä tuli evääksi töihin ostettua makarooni- ja maksalaatikkoa, sekä jotain lasagne-hässäköitä, jos en ehtinyt tai viitsinyt ruveta kokkailemaan etukäteen mitään. Nykyään melko harvoin.
Aikoinaan porukoiden luota pois muutettuani tuli Saarioisten makaroonilaatikko jokseenkin tutuksi, ja -ihme kyllä - maistuu se vielä nykyäänin ihan hyvältä.

Tämä säie vaikuttaa lupaavalta. Purkillinen maitorahkaa maksaa vajaan euron. Tämän olen lukenut palstalta pyöreästi 1001 kertaa. Joko tiesit, että rahkan voi maustaa marjoilla tai hiutaleilla? :eek: Minua kiinnostaa, mitä syödä tonnarin, raejuuston ja rahkan lisäksi.

kekexx

Banned
Cthulhu sanoi:
Eineksistä lihaperunalaatikko on Saatanan hyvän makuista.
Ongelmana on se, että en ole löytänyt sitä mistään pitkään pitkään pitkään aikaan......
Ainakin s-marketissa ja muistaakseni k-kaupoissa on perusvalikoimissa.

Rinkku

epäihminen, antihomo
Ikä
47
Oolanin orkkis- ja lihapullaspydäri on miehenruokaa. Kananmunan kun paistaa siihen, niin saadaan tasan se 1000 kaloria, mikä on paljon liikkuvan uroon tarvitsema pläjäys. Kesällä 6päk - NOT!

Mäkkärin Caesar - salaatti, 260 kcal, prot. 25 g, hh 12 g, rasva 12 g :thumbs:

Edit. Tyhmä minä, eihän tää ollu mikään eines :evil: :wall:

Ikä
33
Rusinatonta maksalaatikkoa tulee vedettyä useasti. Ei ole tullut ikinä mieleen kattoo ravintoarvoja, jos joku tietää voisiko laittaa tänne.

Turmelioitsia sanoi:
Rusinatonta maksalaatikkoa tulee vedettyä useasti. Ei ole tullut ikinä mieleen kattoo ravintoarvoja, jos joku tietää voisiko laittaa tänne.
Saarioisten sivuilta. Onko hiukan tylsää...

Maksalaatikko.LAKTOOSITON/RUSINATON
Ravintosisältö 100 g:ssa
Energia: 650 kJ
Energia: 160 kcal
Proteiini: 5,3 g
Hiilihydraatit: 24 g
- sokerit: 6,8 g
- laktoosi: 0 g
Rasva: 4,8 g
- tyydyttyneet rasvahapot: 2,1 g
- monotyydyttymättömät rasvahapot: 1,7 g
- polytyydyttymättömät rasvahapot: 0,8 g
Kolesteroli: 54,0 mg
Ravintokuitu: 0,5 g
Natrium: 0,3 g

Huppe

Iso Kingi H.
Mode
Ikä
43
Itse ostan erittäin harvoin mitään eineksiä mutta jos kuitenkin teen niin niin pistän pakastealtaasta Made In Thailand Kitchen Joy Red Curryn. Se on oikeasti hyvää. Ne Pirkan kopiot, onko ne jotain Thai Kuutioita, ovat aivan kammottavan pahoja.
Saarioisen rusinallinen maksalaatikko menee myös, mutta vain kylmänä, eli ilman lämmitystä. Lämmitettynä tuo on aika pahaa.
Findus Filekalapuikot on myös ihan syötäviä, tavalliset kalapuikot ei kelpaa mulle, eikä myöskään Rainbow filepuikot.