GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

ei tuloksia.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja annamae
  • Aloitettu Aloitettu
Ma alotin treenaamisen noin 5vkoa sitten. Eka viikko oli semmosta keveaa lenkkeilya ja uintia yms. Ja sen jalkeen aloin enemman tekemaan ohjatusti aerobista (spinning) noin 3 kertaa viikossa mista yksi 1tunnin aamuaerobinen ja lisaksi 2-3 kertaa vkossa salitreenia kolmeen jaetulla ohjelmalla. Syomisia tarkkailin alusta asti ja syomiset ovat olleet alusta asti n.1800 kaloria per paiva joista 35%hiilarit/50%proteiini/15%rasvat. Ja todellakin olen punninnut kaikki ainekset. Tarkoituksenani olisi ensin saaha laskia veks ja kiinteytya. Alussa punnitsin itseni kuntosalin digitaali vaa'alla...ja tanaan kun tuli 5vkoa tayteen kokeilin udestaan...tulos oli tismalleen sama!!! Huomaan pienentyneeni koska vyota pitaa kiristaa...mutta luulisi etta olis edes vahan painokin tippunut. Mita siis teen vaarin? Tiedan etta mittanauha tai peili kertoo enemman kuin vaaka, mutta rasva prossani on noin 30% joten luulisi edes 100grammaa painon tippuvat talla tavalla. Mutta ei...en todella tieda huolestuako vai ei. Enemmankin mietin etta mita teen vaarin. :(

Kun rupeat treenaamaan sun lihakset alkaa täyttymään (nesteellä), jolloin paino voi jopa nousta.

Syömisten suhteet kuulostaa vähän hassulta. Rasvaa pitäisi olla noin 30% päivän kaloreista, hiilarit ja prodet 40% on ihan sopiva. Tätä toteuttaa aika moni ihminen mun tietääkseni.

Usko mieluummin mittanauhaan :) Ja kyllä se painokin lähtee tippumaan, kun jaksat vielä laihdutella!

No Panic. Todelliset tulokset näkyvät vasta VUOSIEN harjoittelun jälkeen. Sun treenaus on vielä niin alkutekijöissä, että levollisin mielen voit luottaa tulosta tapahtuvan.

Sitä vaakaa ei kannata orjallisesti pitää harjoittelun mittarina, tärkeintä lienee kuitenkin se, että tunnet itse kehittyneesi. Ihan kuten kerroit, että vyötä on pitänyt kiristää. Ei aikaakaan kun kerrot meille innosta soikeena, että tulosta on tapahtunut! Mites se sun personal trainer? varmasti saat potkua häneltäkin.

Jos mittanauha näyttää pienempää lukemaa painon pysyessä kuitenkin samana, niin silloin olet saanut lihasta ja menettänyt läskiä. :) Heitä vaaka ikkunasta ulos!

No minä se vasta oon onnistunut tempun tekemään...
6 viikkoa dieettiä takana, kilo lähtenyt painosta ja 6cm jenkkakahvoista, 3cm vyötäröltä... Aluksi ärsytti kun paino ei lähtenyt tippumaan, mutta sitten ajattelin, että kerta peili ja mittanauha kertoo tuloksista, niin vaa'asta viis!!
Kun katsoin vielä PMLatsin kuvat, ja nuusien ja vanhojen kuvien välissä oli vain parin kilon ero (vertaa muutokseen), niin ei sitä vaakaa paljoa kannata tässä lajissa tuijotella! :D
Mullakaan ei kuitenkaan ole ihan mikään aloittelijan tuuri takana, kun punttia on tullut kolisteltua yht. 5v, josta kohta 2 vuotta ihan tosi hc-meiningillä :whip: (Siis lisäravinteet, ruokavalio, piiskaava treenikamu=oma ukko...eli enemmän erikoistekniikoita ja niinpoispäin.)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom