Ehrmannin laadunvalvonta?

Nyt tuli jo kolmannen kerran rahkapurkista vastaan semmoinen sininen peukalonpäänkokoinensienilaguuni ja sen lisäksi tuntuu eri päiväyksillä olevissa purkeissa olevan yhä useammin jos jonkinlaisia maku/koostumus eroja. :urjo:

Onko muilla samanlaisia kokemuksia vai onko vikana vain kaupan maito-osaston hoitajan pätemättömyys?
Viddu mää siirryn kohta kokopäiväiseksi raejuustomieheksi...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On tullut satoja ellei tuhansia purkkeja rahkaa lapettua naamaan eikä koskaan ole mitään tuollaisia sattumia osunut kohdalle. Sulla on vaan äärimmäisen huono tuuri.

Uber-Gott sanoi:
Nyt tuli jo kolmannen kerran rahkapurkista vastaan semmoinen sininen peukalonpäänkokoinensienilaguuni ja sen lisäksi tuntuu eri päiväyksillä olevissa purkeissa olevan yhä useammin jos jonkinlaisia maku/koostumus eroja. :urjo:

Onko muilla samanlaisia kokemuksia vai onko vikana vain kaupan maito-osaston hoitajan pätemättömyys?
Viddu mää siirryn kohta kokopäiväiseksi raejuustomieheksi...

Oikeassa olet... Viimeisen kuukauden aikana on ollut eroavaisuuksia maussa, kun sitä ennen ainakin 1,5 vuoden aikana kaikki purkit maistuivat aina samalta. Lisäksi kerran purkista pilkisti kuvailemasi kaltainen yllätyskin. Joten jossain kyllä taitaa mättää...

ei oo mitään pahaa sanottavaa, paitsi.. ehrammin purkin kuori aukeaa hemmetin helposti esim. ruokakassissa, ja siitä purkista ei huomaa että se on auennut. Tälleensä mulla meni yks rahka ihan kokkeliksi, ihmettelin että mites kun päiväyskin on ok, mut se oli ollut auki jääkaapissa koko ajan.

stranger sanoi:
Oikeassa olet... Viimeisen kuukauden aikana on ollut eroavaisuuksia maussa, kun sitä ennen ainakin 1,5 vuoden aikana kaikki purkit maistuivat aina samalta. Lisäksi kerran purkista pilkisti kuvailemasi kaltainen yllätyskin. Joten jossain kyllä taitaa mättää...
Imenomaa. Ennen kesää kaikki oli loistavasti kunnes alkoi tulemaan aivan ihme settiä vähän väliä.

Hmm, eipä oo mullakaan moista tullut vastaan. Jos on homehtunut purkki, niin vie takasin kauppaan ja vaatii joko rahat takas tai virheetöntä vastaavaa kamaa tilalle. Kauppa kyllä toimittaa asian eteenpäin ja eiköhän ajan myötä Ehrmannin tehtaallakin nakki napsahda jollakin, jos laadunvalvonta kusee. Firmat ovat yleensä pirun tarkkoja tämmöisten asioiden suhteen mun tietääkseni.

Mikähän firma Ehrmannia tuo maahan?

Meikäläinen törmäsi ko. merkissä samaan ilmiöön viikko, pari sitten.
Oli ensimmäinen kerta...heikkoja bakteereja kun home selätti ne.

VelttoV sanoi:
Jeps, purkki jossa luki parasta ennen 7.7, niin 5.7 oli homekukka yllätyksenä kannen alla. Veikkaan, että kansikoneen vika, kun oli kannetkin ihan vinossa.

Mulla oli varmaan samaa sarjaa männävkolla, ja oli eka kerta kun Ehrmann yllätti vihreällä karvakasalla... :urjo:

2 purkkia menee Ehrmannia päivässä eikä vielä ole mitään yllätyksiä tullut vastaan. Tosin tästä edespäin kun syön Ehrmannia niin katson tarkkaan ettei sieltä löydy sormia tai jotain mutaatioita :lol2:

Ei oo karvakasoja tullut vastaan, mutta tossa männä viikolla ihmettelin kun oli pirun paljon kankeempaa tavaraa kun ennen, makukin oli jotenkin kumma näin jälkeenpäin ajatellen. Ne kannet kyllä aukee turhankin helposti ,vaihdoin Valiosta pois kun niitten kansia ei saanu paljain käsin auki:curs: Eilen just hain kymmenen purkkia ja tarviikin kattoo kun yön pimeydessä lappaa silmät ummessa suuhun....ettei tuu ylläriä:urjo: Ei muuta kun reklamaatioo kauppaan, eihän tollanen peli vetele.

3 purkkia menee päivässä enkä ole moista huomannut.Jatkossa tulee kyllä seurattua asiaa tarkemmin :D

Fannyssa ei ole moista onkelmaa. :D
Eikä mansikan makuisessa exquisassakaan. Pitäähän sitä ny makua olla, eihän tommosta muuten syö. :hyper:

Mä olen myös itse törmännyt näihin homeisiin Ehrmannin purkkeihin. Ostin Prismasta laakista 20 kpl purkkia rahkaa ja 3 kpl niistä oli homeessa kun avasin ne. Lisäksi niisä oli vielä muutama päivä käyttöaikaa jäljellä. Kerran ennenkin sattunut tämmöinen purkki käteen.

Ei ole mullakaan ollut ongelmia laadun suhteen. Joskus jos purkit lentelee kassissa niin koostumus "vetelöityy", oletan että se johtuu siitä kun rahkan päällä on nestettä se sekoittuu itse rahkaan. Mitään kindereitä ei ole purkissa ollut. EI muuta kun maahantuoja selville ja reklamaatiota tekemään.

Mullakin oli viimeviikolla yksi purkki, jossa oli hometta, joten kyseessä lienee jollain tavalla virheellinen toimituserä. No, vippasin lusikalla sen hometäplän menemään ja mussutin lopun purkin hyvällä ruokahalulla :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom