Edulliset punttikset Hgissä

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Ikä
41
Moikkamoi, kyselisin mitä semmoisia suht edullisia punttisaleja Helsingissä on? Kisahalli tietty mutta vaikken ole siellä koskaan käynyt olen saanut sellaisen kuvan että ei kannata yrittääkään..

Eli vaatimukset ei ole järin kovat, riittää, että painoja löytyy ja pystyy reenata, kertamaksuperiaatteella alle 5e/kerta ja mielellään ei kauheasti sakkia reenaamassa jotta sekaan mahtuu :)

Aiemmin kävin työpaikan puntilla mutta nyt kun duunia ei enää ole niin-- ja työttömänä ei tuota rahaakaan :(

Itse käyn myllypuron liikuntamyllyssä. Opiskelijoille 10 kerran kortti on 9€ ja aikuisille 18€. Muistaakseni kausikortti (kestää aina 4 kk putkeen) on 54€. Todella halvat hinnat mielestäni, ja plussaa on sisäjuoksurata missä on ihan letkeetä vedellä esim intervalleja muuta vaihtelevaa, eikä aina joudu sitten lämmittelemään kuntopyörällä! Vapaita painoja on ihan mukavasti, välillä ruuhkaa ja sitte välillä ei. Sekaan mahtuu aivan varmasti, itse olen ollut tyytyväinen!

EDIT: Kertamaksu aikuisella 2€ ja opiskelija 1€ !

En edes opiskele, että silleen.. katsotaan nyt jos seuraavastakin duunipaikasta löytyisi jonkinmoinen reenimahdollisuus mutta jos ei niin :(

Myös Vantaa olisi vaihtoehto, mutta mielellään Helsingistä.

Tiedän tuosta Liikuntamyllystä sen, että sijaitsee ilmeisesti siinä heti metroaseman vieressä? Ootko huomannut että onko enempi ruuhkaa esim viikonloppuisin vai arkena, vai miten kannattaisi käynti aikatauluttaa? mua NIIN ressaa odotella jotain vuoroa jossain ähkivän äijälauman vieressä.. :(

En edes opiskele, että silleen.. katsotaan nyt jos seuraavastakin duunipaikasta löytyisi jonkinmoinen reenimahdollisuus mutta jos ei niin :(

Myös Vantaa olisi vaihtoehto, mutta mielellään Helsingistä.

Tiedän tuosta Liikuntamyllystä sen, että sijaitsee ilmeisesti siinä heti metroaseman vieressä? Ootko huomannut että onko enempi ruuhkaa esim viikonloppuisin vai arkena, vai miten kannattaisi käynti aikatauluttaa? mua NIIN ressaa odotella jotain vuoroa jossain ähkivän äijälauman vieressä.. :(

Jos olet päivisin vapaa niin tottakai kannattaa käydä arkisin päivällä ihan millä salilla vaan, tuskin toi Liikuntamylly on poikkeus. Klo 15 jälkeen alkaa olla täyttä. Niin ja mun käsittääkseni ainakin joillakin saleilla on halvemmet hinnat päiväsaikaan.

Ruuhkaa on ajoittain tosi paljon salin puolella, ja täytyy näin naisihmisenä sanoa, että liikkeellä on lähes aina TODELLA paljon ulkomaalaisia, joka käy ajoittain vähän ahdistavaksi... :jahas: Aina en ole saanut treenata ihan niin rauhassa kuin olisin halunnut, ja suoraa tuijotusta joutuu kestämään joka kerta. Penkki on jatkuvasti varattu, mutta kyykkyhäkille pääsee lähes aina :rolleyes: Sali on ihan hyvin varusteltu, kaikki tarpeellinen löytyy kyllä, mutta tilat voivat käydä vähän ahtaiksi jos porukkaa on paljon.

Halo (ja muutkin), kai olit tietoinen että siellä on vielä erillinen nostolava juoksualueen takana? Siel on joskus yleisurheilijoita jotka ei osaa siivota jälkiään, mutta huomattavasti tilavampaa kuin siellä laitesalin vapaapainonurkassa.

Kisahalli tietty mutta vaikken ole siellä koskaan käynyt olen saanut sellaisen kuvan että ei kannata yrittääkään..

Miksei kisistä kannata yrittää? Olen käynyt pari kertaa ja tykännyt kovasti. Toisella kerralla oli tosin vähän ruuhkaista mutta jos pystyt käymään päivisin niin se tuskin on ongelma? Rankkaisin ehdottomaksi ykköseksi kaupungin saleista joilla olen käynyt (L.mylly ja Oulunkylä).

Miksei kisistä kannata yrittää? Olen käynyt pari kertaa ja tykännyt kovasti. Toisella kerralla oli tosin vähän ruuhkaista mutta jos pystyt käymään päivisin niin se tuskin on ongelma? Rankkaisin ehdottomaksi ykköseksi kaupungin saleista joilla olen käynyt (L.mylly ja Oulunkylä).

Mitä onko Oulunkylässä joku kaupungin sali?? Missä??

Edittiä: Joo siis on siellä urheilupuistossa...

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Myönnän että onhan tuolla myllyssä noita ulkomaalasii ja ihan suomalaisiiki tuijottajia, mut empä oo jaksanu niistä kyllä koskaan murehtia. En kyllä oo koskaa pahemmi joutunu jonottamaan eikä oo jääny treenit vetämättä. Kyllä siellä jengii on kummiski.. ite treenailen just otollisee aikaa siinä klo 16 - 17 ni ihan ok on ollut. Viikonloppusin en oo usein käyny, joten en osaa sanoo niistä.

Samaa ihmettelen myös minä - Kisikseltä, jos mistä, löytyy eväät kovaan treeniin todella edullisesti. Siellähän nostettiin Hgin olympialaisten painonnostokisatkin silloin aikoinaan :worship:

No joo sanotaanko näin, että parikymppinen miespuolinen tuttuni tapaa käydä "jenginsä" kanssa siellä, ja hän ainakin totesi että siellä on paljon paljon porukkaa aina ja lähinnä juuri nuoria kundeja. Siis että kundeissa sinänsä mitään vikaa ;) mutta itse tykkään reenata vaikka ennemmin joidenkin 5kybästen salihousuäijien kanssa kuin teinipoikien/hyvännäköisten lätkäpelaajien.. ja muutenkin enemmän niin että porukkaa EI ole kuin että tungosta.

Mutta jooh, täytyypä tsekata tuo Ruohiksen palloiluhalli, vaikutti oikein hyvältä ainakin nettisivujen perusteella eikä mikään kalliskaan.

Ja hei toivotaan että meikällekin niitä duuneja jostain tippuisi.. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom