GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Edullinen kosmetologi (pääkaupunkiseutu)?

Suositteletko edullista kosmetologia pääkaupunkiseudulta, joka tekee mm. ihonpuhdistuksia mekaanisesti sek ultraäänellä, kiitos!

^ Hei hyvä tietää tuo paikka! Oonkin miettinyt, että missähän Helsingissä ois tollanen kosmetologikoulu, mistä sais edullisesti hoitoja. Toi on vielä ihan mun koulun lähellä, jes :)

Mulla on itellä ollut muutaman vuoden ajan Cityshoppari-kortti, jolla saa aika hyviä alennuksia muun muassa just noilta kosmetologeilta. Suurin osa tarjouksista on pk-seudulle, joten sieltä varmasti löytyis valinnanvaraa. Kortti on vuosimaksullinen, mutta itselläni ainakin maksanut itsensä takasin muutamien tosi hyvien tarjousten takia.

Entäs tietääkö kukaan hyvälaatuista ja edullista kosmetologia joka tekee brassisokerointia pk-seudulla? Olen joskus käynyt kauneushoitola Sunrisessa mutta jälki on mielestäni epäsiistiä ja harmittaa maksaa huonosta sokeroinnista.

Osaisko joku suositella hoitoa joka poistaa/häivyttää katkenneita pintaverisuonia (esim. nenänpielet)ja täten vähentää ihon punoistusta?

Mulla on itellä ollut muutaman vuoden ajan Cityshoppari-kortti, jolla saa aika hyviä alennuksia muun muassa just noilta kosmetologeilta. Suurin osa tarjouksista on pk-seudulle, joten sieltä varmasti löytyis valinnanvaraa. Kortti on vuosimaksullinen, mutta itselläni ainakin maksanut itsensä takasin muutamien tosi hyvien tarjousten takia.
Minulla on myös tuo Cityshoppari ollut pari vuotta ja voin suositella sieltä löytyvää SIBS kauneushoitolaa erityisesti mekaanisen ihonpuhdistuksen osalta. Cityshopparilta sai tuolta 30 prosentin alennuksen, joten hintakin on kohdallaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom