Edis "prince" Tatli

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Edis "prince" Tatli

Täysin omaa virallista ketjua en herralle löytänyt, mutta jos on niin voi poistaa!
Eli Edis Tatlin toistaiseksi uran kovin matsi tapahtuu 9.3.2013 kun hän kohtaa WBA-liiton Intercontinental-titteli ottelussa Felix Loran. Voitto nostaisi toistaiseksi voittamattoman ottelijan Wba-ranking listalle, joka olisi huima askel kohti mm-ottelua. Mitä mieltä porukka on Ediksen tsäänsseistä voittaa tämä matsi? Kova ja erittäin nopea kaveri hän ainakin on.
Oman maineen ja kunnian lisäksi Ediksen menestys maailmalla varmasti veisi suomalaista nyrkkeilykulttuuria hurjasti eteenpäin! Varsinkin kun hän asuu ja harjoittelee suomessa. Kommentoikaa! :rock:

Tatli voittaa pisteillä, no problem

Mites se nyt menee, jos ostaa Katsomosta tuon 9 euron katseluoikeuden, niin näkeekö sillä koko Boxing Nightin vai vain tuon Tatlin ottelun?

463bd022803b11e29a2a22000a1fb02b_7.jpg

0d02e240803c11e2831222000a9e08e7_7.jpg

Hyvässä tikissä! Edis omaa kovan potentiaalin ja kehittyy matsi matsilta, muutama voitto taskuun ja vyön hakuun!

se on sota nyt

tatli2kuva0803Kv_ur.webp

tatli1kuva0803KV_ur.webp

Hän ei katsonut minua silmiin. Menin hakemaan hänen silmiään. Hän tönäisi. Tönäisin heti takaisin, ja olin valmis vähän isompaankin, Tatli kertoi.

- Huomenna tulee kova sota.

Manageri, valmentaja Pekka Mäki pääsi kaksikon väliin.

- Olin ihan valmiina. Siinä oli pientä tönimistä, mutta jos ei olisi tultu väliin, olisin ollut valmiina lyömään. Minun kimppuuni ei käydä. Olen itse herrasmies, Tatli sanoi.

- Mutta jos minun kimppuuni käydään, sieltä tulee paljon kovempaa takaisin.

Tatli teki kurkunleikkauseleen sähäkän kahinan päätteeksi.

Tatli painoi 60.9 kiloa, Lora 61,2. Lauantai-iltaan mennessä kumpikin on tankannut viitisen kiloa lisää painoa.

http://www.iltalehti.fi/urheilu/2013030816763041_ur.shtml

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mahtavaa nähdä, että suomalaisessa urheilussakin alkaa olla tunnetta. Edisillä on kaikki mahkut päästä vielä pitkälle. Pitää melkein maksaa huomenna ja katsoa matsi netistä.

NYT TULEE SPOILERIA

Kyllähän Tatli oli kova. Kunto kesti ja nyrkkeili niinku pitää. Toinen tuli tappelemaan ja varmasti Tatli ois hävinny jos ois myllyihin jääny. Ei nyt niin jännä matsi ollu, mitä selostajat välissä anto ymmärtää. Näin se kuite melko usein menee, ku kaksi tavallaan eri taitotason ottelijaa kohtaa, että ei se mikään thrilleri ole. Ei sillä että Lora ois huono, mutta eri tyyli ja sen mukaan taitotasoki.

Kommentoinpa samalla muuta iltaa ku en nyt äkkiseltään ketjua tälle nähny.

Tuo Jokinen vs. Castillo oli mielestäni illan paras matsi. Tosi hyvää mäiskettä kummaltaki ja näin äkkikatsomalta ois voinu mennä ihan kummalle tahansa. Mutta olin tosin sen verran fiiliksissä, että en oikein osannu arvioida.

Nämä muiden vastustajat oliki sitte sitä ihteään. haapojan vastus oli ekat erät hyvä, mutta sitte se meni ihan kunnolla blörinäksi. Mitä lie siinä lopussa sitte tapahtu? Nuo muitten tyypit oli kyllä kyllä surkeita! Se Katajiston vastus näyttiki niinku se ois Mäkkärin tiskiltä sinne haettu! enkä edes tiedä kummalta puolen tiskiä.

Pari hyvää matsia lyhyessä illassa. Kyllä vähän toivois, että näkis näissä illoissa kunnon kamppailuja tai edes enemmän otteluja. Näitä ku itekseen kahtoo niin tuo 9e voi koitua ylitsepääsemättömäksi jos taso on tämmönen.

Alussa pitää tuoreille ammattilaisille rakentaa sitä uraa tuomalla heille taksikuskeja ja mäccärin myyjiä, että saadaan vähän kokemusta ja recordia paremmaksi.

Alussa pitää tuoreille ammattilaisille rakentaa sitä uraa tuomalla heille taksikuskeja ja mäccärin myyjiä, että saadaan vähän kokemusta ja recordia paremmaksi.

No näinhän se on. Mutta kyllä näitä iltoja Suomessa on sen verta vähän, että niissä ois ihan hyvä olla matseja, jossa kaikki osapuolet haluaa olla siellä kehässä. Siis näitä johon vähän niinku katsojiaki haluttas. Välissä tuo Alannon ja sen juniorin matsi näytti niinku toinen ois tullu sparraamaan huono pystypainia.

Eikö voitaisi vaan järjestää jotain Nyrkkeilyn maailmansymposiumia ja sopia, että lopetetaan tällainen. Karmeaa puuhaa useimmiten.

Suositut

Back
Ylös Bottom