Ed van Amsterdam @ Milos Sarcev (11-01-07)

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Onpas harvinaisen tylsä ja mitäänsanomaton fysiikka. Melkosen häijyt valot kyl kuvissa. Pohkeet oikeastaan ainoana positiivisena iski silmään.

jaa,kaverilla seisoo ekas kuvas.:D No kuiteki mun mielest aika mukava body,kelpais mulle.

iha älyttömän kokoset pohkeet on kaverilla kyl.. :-D

Jep...Ekassa kuvassa taitaa olla veijari puolhölmönä:)Oiskohan kuuri sopivassa vaiheessa:)

No eipä siintä enempää...Ei kyllä ihan huippu fysiikka,joitakin hyviä ja joitakin todella huonoja lihasryhmiä!! Jotenkin myös rakenne tökkii...Pitkä selkä?vai lyhyet jalat??Jokin ei natsaa...Ojentajat luokattoman huonot...
Kokoa kyllä on muttei tule olemaan ikinä huippu(mun mielestä)
Mutta ettei nyt ihan herjailuks menis niin onhan toi suht isokokoinen perusmassaltaan:)

aika turhaa spekuloida "ei tule ikinä olemaan huippu" niinhän cutleristakin sanottiin.
Saanen sanoa ,että Cutlerista on 96` nationals voiton jälkeen povattu tulevaisuuden staraa.Ainoa floppi oli 98 vuosi jolloin hän kilpaili ekan kerran ammattilaisena ilman menestystä.99 vuonna olympiaan ja 2000 eka pro voitto(NOC).
Mitä tulee Ed van Amsterdamiin niin aijä on iso ,ei paljon muuta.Aika mitään sanomaton fysiikka ammattilaispiireissä.

lisäisin kyl viel ku kerra tää koskee van Amsterdamii, että kyllä on iha hyväluokkaset poset: Side Chest ja Front Lats Spread!

Lukekaa teksti kokonaan...Sanoin että ei tule olemaan huippu,mun mielestä.Eli oli oma mielipiteeni ja uskoisin asin myös näin olevan...
Niin Cutleristahan povattiin heti huippua...Colemania taidettiin alkuun parjata huonosta rakenteesta...

Back
Ylös Bottom