EAS diet capsules

Kokeilin jotain EAS:n uutta "rasvanpolttajaa" viime vuonna. Taisi olla tuo Diet capsule. En tällöin huomannut mitään vaikutusta, mutta toisaalta käytin purkin kyljessä olevaa annostusta.

Nyt kun tuotetietoja tarkastelen, niin vaikuttavia aineita on sen verran vähän per pilleri, että tuota pitäisi syödä hieman useampi kerralla, jotta saisi jotain aikaiseksi. Ja ehkä ottaa erillinen kofeiinitabletti avuksi. Tällöin hinta ei tosin enää tunnu niin edulliselta - purkki kuluu alta aikayksikön. Eikä siltikään ole takeita toimivuudesta - imeytyminen on tosin yksilöllistä. Jollain toisella voi hyvinkin toimia.

Aloittelevien kannattaa toki seurata noiden pilleripurkkien ohjeita, ainakin aluksi. Ettei tule mitään ikäviä vapinoita tai sydämentykytyksiä. Toiset ovat herkempiä esim. kofeiinille.

Olen käyttänyt. Taisivat nuo aluksi piristää, mutta laihtumiseen ei mitään vaikutusta. Rahastusta :)

Vähän askan vierestä, mut..EAS:lla on myös toinen suosittu termogeeni, ThermoDynamX. Oon tätä käyttänyt nyt dieetillä ja, syystä (ja varmaan toisestakin), painoa on tippunut tehovauhdilla viimeisen parin vkon aikana jona olen sitä ottanut. Toki siis vaikuttajia on monia muitakin. Piristävä vaikutus on miellyttävä, ei tule mitään duracell-kohtausta mutta sopivasti reipastuu, ja hiki kyllä lentää eli termogeneesiin vaikuttaa ainakin mulla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom