EA SPORTS UFC (Playstation 4 & XBOX ONE)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

ujo

Liittynyt
29.11.2009
Viestejä
9 609
FR_UFC_gpd_logo.png

RELEASE DATE: SPRING 2014
HOMEPAGE: http://www.easports.com/ufc
ROSTER SIZE: 100~
SOCIAL MEDIA: YouTube - Facebook - twitter

Rosterin julkaisun progressia (n. 40 julkaistu) voi seurata: kotisivuilla & Flickr-sivustolla, jossa pelkästään kuvat
SPRING 2014 = Eli ennen juhannusta, koska 21. kesäkuuta on "kevään" viimeinen päivä, toukokuu julkaisu on jo suljettu pois.






OFFICIAL FEATURES

UNPRECEDENTED FIGHTER LIKENESS
EA SPORTS UFC will set a new bar for character likeness and emotion in gaming. Every single licensed fighter in the game has been created from high resolution 3D head and body scans to deliver revolutionary character likeness and authenticity. Powered by EA SPORTS IGNITE, new facial animation technology delivers more expression, emotion and will communicate greater sense of awareness and intelligence in the Octagon™.


MMAi
A mixed martial artist’s mind is as important as his heart. Every licensed fighter in the game will have changing goals and fight plans, based on their real-life tendencies and each fight situation. Stop their Plan A, and they will adapt to Plan B or C. Down on the scorecards, look for the AI to end the fight with a knockout or a submission. A smarter opponent equals a more challenging and unpredictable fights.


FULL BODY DEFORMATION
Until now, simulation of physical contact between fighters was limited to bodies that barely made contact with each other; as a result, they looked and behaved like action figures made of plastic rather than elite athletes. The team that revolutionized sports by bringing authentic physics to Fight Night changes the game again with an all-new, full-body deformation system that moves and displaces the fighter’s flesh in real time. For the first time, the strength of every submission and power of every strike will truly make an impression.


REAL-TIME EXERTION
A UFC bout is one of the most physically demanding sports on the planet requiring martial artists to give it their all with every movement. Real-Time Exertion brings each moment of that action to life in your gameplay experience. Through real-time vein popping, skin discoloration, muscle flex, as well as signs of fatigue setting in through the course of each round, you will witness the effort it takes to be one of the best fighters in the world.


PRECISION MOVEMENT
MMA is a sport of inches, where every step counts and every movement matters. Powered by EA SPORTS IGNITE, the Precision Movement locomotion system grounds the fighters, eliminating unrealistic slipping and sliding across the canvas. More realistic physics-driven movement delivers more realistic action as the overall transfer of energy from the ground up delivers more impactful and believable strikes and takedowns.


STRATEGIC SUBMISSION BATTLES
To own the belt, you have to be dominant on your feet and on the mat. EA SPORTS UFC re-invents the ground game to create a battle for position and control that captures the strategy of a submission battle. Like the real sport, in EA SPORTS UFC fighters will work through multiple stages as they work to advance or escape from a fight-ending submission.


REAL DAMAGE
Every fighter knows that one good shot can ruin your day. EA SPORTS UFC introduces a non-linear damage system which can result in big damage coming from a single strike. The system produces a greater variety of cuts and contusions that is true-to-life and has never been possible in a simulation fighting game.


DYNAMIC STRIKING
A mixed martial artist uses the environment to his advantage and for the first time in a UFC game, you can too. A dynamic environment allows you to pull off jaw-dropping moves using the Octagon™, including roundhouse kicks, superman punches and much more. Combine those abilities with the best striking technology in the industry and that one perfect strike could change the fight.





Oli puhetta aiemmin ettei kamppisosiolla ole trediä niin tässä se nyt on, eipähän tarvi enää uutisketjua ja muita tredejä sotkea kuvilla ja posteilla jne.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ketkä muuten ovat sitten hommaamassa tätä peliä? Ja kummalle alustalle? Itse varmaan jossain vaiheessa ostan PS4 niin tää on pakko-ostos, vaikka en odotakkaan tästä mitään kovin hyvää peliä, grafiikat vaan hyviä.

Pakkiksen kesken voi lyödä turnaukset pystyyn kummallakin konsolilla :D
 
Yes sir ja PS4:lle hommataan. Ootan innolla, mutta pahoin pelkään että kovin kummonen ei voi olla.. Eiköhän tää silti aikasemmat hakkaa, niin tulee olemaan hauskaa :)
 
Tässä pelissä ei oo muuten EA MMA:sta tuttua stick striking controllia, vaan ovat luultavasti halunneet panostaa MMA:n kompleksiin räpläämiseen, ja antaneet sille sitten tatin käytön, jolloin on 4 nappulaa iskuja varten.
 
kuulemma ovat jonkinäkösen octagonin lyöneet ruutuun jossa saa sit tuttuun tyyliin kissaa ja hiirtä leikkiä.. eli on samantyylinen ku se EA:n kuristuksissa käytettävä "sweet spot" vai miksi sitä nyt voisi kutsua..
 
^haha en tiedä. :D

Harmi ku tää laitettiin tänne Peliosastolle, kamppailu-osiolla tää ois kait saanu enemmän näkyvyyttä ja herättäny keskustelua, täälä tämä kait tulee vaan unohdettua. Ois hyvä, jos kamppailuosiolle sais jotenkin "kloonattua" tämän ketjun siihen että aina kun tähän tulee uusi posti niin se näkyis siinä kamppailu-osiolla, vaikka silti threadi itse oiskin täällä peli-osiolla. Voiskin kysyä Mikeltä jos sellanen ois mahdollinen, tai jopa takaisin siirto kamppisosiolle, mutta ymmärrän kyllä et tänne osiollehan tää kuuluu.
 
Uusia ottelijoita löytyy taas rosterista, Tate, Hendo ja Ian McCall julkistettiin! löytynee ekan postin linkistä! ;)

eas-ufc-miesha-tate-1.jpg
 
Tuon kuvan perusteella Mieshan mallinnus on epäonnistunut totaalisesti. Tissit liian pienet ja naamakaan ei ole lähelläkään totuutta. En osta.
 
Näyttäisivät nyt helvetti soikoon ihan kunnon gameplaytä, eivätkä vain näitä yksittäisiä otoksia mitä ihmeellisimmistä kuvakulmista. Pelin julkaisuun on kuitenkin enää noin kuukausi, joten olisi mukava nähdä "maanläheinen" video, jossa joku pelintekijä pelaisi ja kertoisi samalla pelimekanismeista.
 
Back
Ylös Bottom