DVD-soitinta ostamassa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli dvd-soitinta etsitään, halpaa ja hyvää.

Tällaisia oon katellu:

Saba DSA 105E (n.80e)

Eltax DV-100

ja

AFK 101, hinta n. 60e käytettynä (8kk takuuta) jäljellä).

Eli, ostaisiko jonkun noista vai laittaisiko lisää rahaa peliin ja hankkisi laadukkaampaa (esim. LG, philips, pioneer)??

soittimen osto riippuu paljon tarpeista. esim saba ei toista video-cd'eitä.

toisiksiuusimmassa hifi-lehdessä oli testissä edullisia dvdsoittimia, kärki näyttää tältä:

1. pioneer dv-360 (169e)
2. panasonic dvd-s31 (169e)
3. sony dvp-ns330 (159e)

kaikissa on hyvät ja huonot puolensa. itse tsekkaisin pari arvostelua netistä ennen ostoa. saba merkkiä en ole koskaan kuullutkaan ja se aiheuttaa epäilyjä.

Originally posted by _atmos
itse tsekkaisin pari arvostelua netistä ennen ostoa.
Oisko mitään linkkejä? Googlesta en ole löytänyt mitään hyödyllistä.

saba merkkiä en ole koskaan kuullutkaan ja se aiheuttaa epäilyjä.
En ole minäkään. Itseasiassa en ole kuullut mistään noista merkeistä aiemmin.

Kuinkahan laadukkaita LG:n soittimet on??

en kyllä heti menis ainaskaan tota sabaa ostamaan kun en itekkään googlella mitään siitä löytänyt. LG'llä on aika iso kasa dvd-soittimia, eiköhän sieltä löydy hyviäkin.

meillä taitaa olla n vuoden vanha?..pioneeri..tm-testivoittaja..ja hintaa tais olla joku 200-250€--mutta hyvä kuvanlaatu..ja helppo käyttää..:thumbs:

Onko kellään kokemusta merkistä UNITED? Se muistaakseni soittaa mukisematta kaikki mahdolliset ja hinta oli jotain 79e.

Originally posted by Byron
Onko kellään kokemusta merkistä UNITED? Se muistaakseni soittaa mukisematta kaikki mahdolliset ja hinta oli jotain 79e.

Itsellä on kyseistä merkkiä oleva soitin, joka on toiminut aivan moitteettomasti. Aluekoodivapaus koodilla jne. Laatu ei liene mitään huippuluokkaa, mutta Unitedin soittimille myönnetään 2 vuoden vaihtotakuu, joten sijoituksena suhteellisen riskitön :)

Originally posted by yajo
Kuinkahan laadukkaita LG:n soittimet on??

Kaverin LG halpiskokemukset:
-sai modattua regionvapaaksi itse päivittämällä firmwaren netistä löytyvän paketin CD:lle polttamalla
-nirso peli itse poltettujen musalevyjen suhteen eli kaikki eivät toistuneet kunnolla (johtunee siitä että soitin käyttää samaa lukupäätä sekä CD, että DVD toistoon)

Itselläni on wanha modattu Pioneer DV525, josta ei ole muuta valittamista kuin PAL DVD-levyjä toistettaessa koneisto pitää sellaista ärsyttävää swiish-swiish ääntä kun lukupää on levyn ulkoreunalla (eli filmi on puolen välin tienoilla). Muuten olen ollut täysin tyytyväinen eli koneessa on oma lukupäänsä DVD/CD toistoihin, joten mitään toisto-ongelmia ei ole ilmennyt.

Yamada DVX-6100 DVD/DivX soitin.
Erittäin monipuolinen ja tasokas DivX ja DVD-soitin kotiin. Samalla laitteella voit toistaa niin normaalit DVD-elokuvat, kuin MPEG4-, DivX- ja XviD-pakatut videot.

Tukee MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX 3.11, DivX 4.x, DivX 5.x, Xvid pakkausmuotoja.

Laite on aluekoodivapaa, toistaa kaikkien alueiden DVD-levyt. Tukee myös DivX/Xvid tekstitystä (.srt/.sub).

Tämä on tulossa Verkkokauppa.Comiin

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaverilla on Unitedin soitin, toimii varmasti mutta hitaasti (eli ei juuri muuta valitettavaa). Toistaa ainakin DVD+R ja normaalit mpeg-leffat. DivX ei toimi.

Itse hommasin KiSS:n DVD-soittimen (DP-1000). Teoriassa soittaa kaikkea mahdollista (CD-R/RW DVD+/- R/RW) mp3, ogg, divx, xvid.. mutta sitten käytännössä laatu oli mitä oli, eli laite piti mekkalaa standbyllä ja nyt sitten lopulta jätti levyn sisään eikä mene virrat päälle standby-tilasta. Toimi vain viikon..

Originally posted by IronMind
Kaverin LG halpiskokemukset:
...
-nirso peli itse poltettujen musalevyjen suhteen eli kaikki eivät toistuneet kunnolla (johtunee siitä että soitin käyttää samaa lukupäätä sekä CD, että DVD toistoon)
Toi ei mua haittaa, ku en meinaa musiikkia sillä kuunnella.

Yamada DVX-6100 DVD/DivX soitin.
Varmaan hyvä soitin, mutta vähä liikaa hintaa.

Mitä tarkottaa "regionvapaaksi modaaminen" ?? :nolo:

Originally posted by yajo

Mitä tarkottaa "regionvapaaksi modaaminen" ?? :nolo:

Tarkoittaa, että sillä voi katsoa muunkin alueen leffoja kuin 2. Alueet siksi, että esim. jenkeissä myyntiin tullut leffa ei välttämättä ole vielä esim Suomessa edes elokuvateatterilevityksessä, ei sitten jengi tilaile niitä etukäteen ulkomailta ja jätä sitten käynnit leffateattereissa kokonaan pois.

Toi modaaminen onnistuu vissiin ihan kaukosäätimellä eikä taida mikään vaikea homma olla, että jopa erkkikin osaa modata?

Tohon modamiiseen saa tilattua netistä tarvittavat piirit jos elektroniikkaosaamista löytyy. Eli voi vaatia aika tarkkaa juottamista. Tulee kyllä huomattavasti edullisemmaksi kun johonkin alan firmaan vienti.

Nyt kyllä houkuttelis toi Unitedin 80 euron soitin. Luulis sen olevan aika laadukas, kun oikea hinta on kuitenkin 150e.

taitaa olla tuo 150€ hinta pelkkää kusetusta jotta ostajat saataisin ajattelemaan esim..et miten vittu tuo on niin "halpa"..ym..ja jos tuo on se "oikea" hinta niin kyllä näkyy olevan melko paljon ilmaa tuossa.

nyt on dvd-soitin

Ostin tollasen Philipsin 625 soittimen. Sain alennuksesta 145e:lla, oikea hinta on 170e.

Nyt vain puuttuu elokuvat.

Ite ostin noin 1,5 vuotta sitten Denver merkkisen soittimen. Tais olla silloin halvin mitä löyty sillon (120eskoa). Toistaa dvd,cd, mp3,vcd,svcd ainakin. Mp3:sistakin heittää kansiot ja kappaleet tv-ruudulle näkyviin toisin kuin yli 200 eskon jvc.

Suositut

Back
Ylös Bottom