DVD-levyt menee vituiksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sniffari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Sniffari

Äitisi valinta
Kaupunki
Blue Oyster
Saatana, miten nuo DVD-leffat ottaa hittiä ihan kunnolla?
Vaikka säilyttää levyt omassa kotelossa, soittimessa tai ihan vaan vaikka avoimena, niin eikö nuo perkele ala tökkii. Onko noissa levyjen laaduissa paljon eroja, kun sitten toisaalta taas jonkun levyn päältä voi ajaa vaikka tankilla ilman mitään damagea?

Eipä tässä muuten, mutta kun ei oo ihan yks tai kaks levyä menny kyrville. Ja vielä tuoreita levyjä menny munille. Eikä toi soitinkaan ole ihan paskinta mallia, joten sekään tuskin laittaa noita levyjä paskaksi.

Onko varmasti levyissä vika?

Oma soitin on niin outo, ettei sillä kestä katsoa kuin yhden leffan kerralla. Toinen leffa alkaa aina jossain vaiheessa tökkimään.

E: Onko itse poltettuja vai ihan ostoleffoja?

Levyn merkki tietoon.

Itse suosin Verbatimia, on ollut pitkäkestoisin minulla. Jopa TDK:n hakkaava valmistaja.

Sony on soitin, mikä lie malli. En nyt muista. Uskaltaakohan tolla paskalla enää kattoo? Jos se nimittäin on tosta pyörittimestä kiinni, niin ei kehtais enää yhtään levyä hajottaa.

Soitanko Karpolle vai paanko illalla Sonyn asfalttiin :)

Sony on soitin, mikä lie malli. En nyt muista. Uskataakohan tolla paskalla enää kattoo? Jos se nimittäin on tosta pyörittimestä kiinni, niin ei kehtais enää yhtään levyä hajottaa.

Soitanko Karpolle vai paanko illalla Sonyn asfalttiin :)

Se, että levyt pätkii ei tarkoita, että se niitä rikkoisi. Voithan sinä yrittää lukupäätä puhdistaa, mutta helpommalla pääset kun haet itsellesi uuden soittimen.

Juuri huomasin pari-kolme vuotta sitten ostetun dvd:n korruptoituneen. Dvd-soitin jumitti kokonaan. Läppäri osasi vielä toistaa hiukan matkaa, mutta sitten alkoi tuomiopäivän meteli ja kyrvähti.

Pistää hiukan miettimään digitaalisen tiedonsäilytyksen elinikäodotetta, sekä mun sadan dvd:n kokoelman kohtaloa. :jahas:

Aivan, meinasin vaan, että jos tosissaan soitin on paskana, niin pystyyköhän se laser tekemään damagea? Noh, kävis vaikka testaa noita levyjä toisessa soittimessa. Sittenpähän ton huomaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sonyn myllyissä oli ainakin vielä pari vuotta takasinpäin markkinoiden huonoin virheensieto, ja se toki käytössä vielä siitäkin huononee ajan myötä. Eli veikkaan että ne levyt toimii oikein hyvin jossain toisessa soittimessa, t. nimim. "Vaihdoin Yamahaan"...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom