DVD leffoja

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
48
Kaupunki
Finland
Onko kellään tietoa mistä sais tilattua dvd leffoja,muita paikkoja kuin huuto.net,eli siis käytettyjä sekä uusia, mielellään R2 mutta kaikki käy kyllä...onko olemassa muita huuto.netin kaltaisia sivustoja,suomalaisia siis?

Paras paikka on news:sfnet.tori.myydaan.video

Tuolla liikkuu päivittäin aika paljon leffoja R1 ja R2 ja hinnat on melko kohdallaan.

Originally posted by JusuRa
Sfnet on googlen keskusteluryhmien suomenkielinen osio. Videotorille tästä.

WHAT?! Sfnet on osa uutisryhmistä, joilla ei ole mitään tekemistä googlen kanssa. Googlen avulla voi vain lukea uutisryhmiä(newsejä) mutta google ei todellakaan ole sama asia kuin uutisryhmät.

Täältä olen tilannut hyvällä menestyksellä: www.play247.com

Lähettävät aina levyn kerrallaan (tupsahtaa siis aina omasta postiluukusta), vaikka tilaisit useampia ja postarit sisältyy hintoihin. Löytyy R1 ja R2 levyt + pelit ja musa.

http://www.hintahaku.com/
http://www.dvdpricecheck.co.uk/

Tossa on hintavertailu kotimaisille ja ulkomaisille DVD-liikkeille. Muita linkkejä et oikeastaan tarvi koska tuolla on kyllä linkit sitte kaikille DVD-liikkeille. Mutta siis nuo kaikki myyvät uusia levyjä, huuto.netin kaltaisista virityksistä ei ole mulla tietoo.

Sitte pitää vielä mainita erikseen semmonen paikka kuin www.dvdon.com. Tuolla myydään R2-leffoja suomi-teksteillä todella halvalla! Ainut vaan että niissä on ruotsinkieliset kannet, mutta ei se paljoo haittaa. Esimerkkejä hyvistä hinnoista vain noin muutamia mainitakseni:
Rita Hayworth – Avain Pakoon 9.95 €
American History X 10.95 €
Snatch (hävyttömät) 14.95 €
Lock, Stock & Two smoking barrels 9.95 €

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: DVD

Originally posted by denniszeims
Tama lafka ei veloita postikuluja (vaikka tilaisi suomeen)

www.dvdboxoffice.com

P.S. Kannattaa tilata yksi tai max. kaksi levya kerrallaan, muuten paketista tulee liian iso ja jaa tulliin

Olen tilannut tuolta ~100 leffaa eikä yksikään ole ikinä jäänyt tulliin. Lähettävät paketin siten, että siinä on EU maan postileima ja kaikki leffat lähettävät yksittäispakattuina. Eli jos tilaa 10 leffaa niin sieltä tulee 10 kirjettä, kaikissa EU maan postileima.

ps En ole nyt tilannut sieltä n. 3 kuukauteen eli en tiedä ovatko tällä välillä muuttaneet käytäntöä.

www.ezydvd.com australialainen sivusto. Kannattaa tilata sieltä, saa halvemmalla ku kotisuomesta. Ite en ole tilannut koska laitettani ei saa aluevapaaksi kohtuu hinnalla. Osassa on Suomenkielinen teksti. En muista sitä toista sivua mistä näki sen onko jopa R2 ja suomi tekstit, mutta jos muistuu mieleen niin postailen tänne.

Setä on tilaillut ja toimitus aika on n.1-2 viikkoa. Joskus tullut nopeamminkin

Onkos muuten opiskelijalla mahdollisuutta saada jotain tommosta visa tai mastercard korttia, tai jotain vastaavaa millä sais noista nettikaupoista tilattua tavaraa?

Itse itseäni tehostaen...ilmeisesti tuommosen opiskelija visa-classic kortin saa jos ei oo maksuhäiriöitä ja opiskelee korkeakoulussa tai yliopistossa ja on vähintään 60 opintoviikkoo kasassa...eli eipä muuta kuin vaan sitten hakemusta vireille.

Suomitekstitys...hmm oonko nyt ihan hakoteillä kun mä oon ymmärtäny että jokaisessa dvd leffassa on tekstitykset jollekkin 15 (määrä saattaa vaihdella) kielellä??

TKD sanoi:
Suomitekstitys...hmm oonko nyt ihan hakoteillä kun mä oon ymmärtäny että jokaisessa dvd leffassa on tekstitykset jollekkin 15 (määrä saattaa vaihdella) kielellä??

Tekstitys ei ole oletus. Suomitekstit voi löytyä Australian levystäkin, mutta paljon julkaistaan leffoja ilman mitään tekstityksiä. Varsinkin pienemmät ja marginaalikaman julkaisijat eivät suosi tekstityksiä.

Jep sanoi:
www.ezydvd.com australialainen sivusto. Kannattaa tilata sieltä, saa halvemmalla ku kotisuomesta. Ite en ole tilannut koska laitettani ei saa aluevapaaksi kohtuu hinnalla. Osassa on Suomenkielinen teksti. En muista sitä toista sivua mistä näki sen onko jopa R2 ja suomi tekstit, mutta jos muistuu mieleen niin postailen tänne.

http://www.michaeldvd.com.au/
Tuolta voi tsekkaa tiedot leffoista. Jos löytyy suomenkieliset tekstit, on leffa useimmiten R2/4, mutta oli joitain poikkeuksia (esim. Hannibal muistaakseni).
Luotettava paikka toi Ezydvd, ite tilannut sieltä monta kertaa.

TKD sanoi:
Onkos muuten opiskelijalla mahdollisuutta saada jotain tommosta visa tai mastercard korttia, tai jotain vastaavaa millä sais noista nettikaupoista tilattua tavaraa?

_Sampo_ Visa Electron ja lue tämä

Lisäksi ihan oikean Visankin saa kun on suorittanut ~70 opintoviikkoa korkeakoulussa. Tuo opintoviikkojen määrä muistaakseni vaihtelee vähän. Tosin en itse näe mitään järkeä hankkia visaa nettiostoksiin kun kerran tuolla electronillakin onnistuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom