Duty Free myymälät

Onko noissa lentokenttien (esim. Helsinki-Vantaa) Duty Free myymälöissä yhtään halvemmat hinnat kuin "normaalikaupoissa"? Erityisesti hajusteet/deodorantit. Tarkoitan siis Euroopan sisäisiä lentoja, joilla ei ole (tietääkseni) verovapaita hintoja.

Vaikka olenkin joka vuosi matkustellut niin en ole pahemmin vertaillut hintoja, nyt olisin taas kohta lähdössä ja mietin kannattaako ostokset suorittaa jo täällä vai odottaa lentokentälle asti?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko noissa lentokenttien (esim. Helsinki-Vantaa) Duty Free myymälöissä yhtään halvemmat hinnat kuin "normaalikaupoissa"? Erityisesti hajusteet/deodorantit. Tarkoitan siis Euroopan sisäisiä lentoja, joilla ei ole (tietääkseni) verovapaita hintoja.

Vaikka olenkin joka vuosi matkustellut niin en ole pahemmin vertaillut hintoja, nyt olisin taas kohta lähdössä ja mietin kannattaako ostokset suorittaa jo täällä vai odottaa lentokentälle asti?

Muistaakseni Euroopan sisäiset hinnat ovat aika samoissa kuin esim. Stockmannilla yms. Kannattaa tilata netistä esim. Mikenkin käyttämä www.feelunique.com toimittaa kotiovelle n. 30-50% halvemmalla kuin suomesta. Toki kannattaa ensin itse valita se tuoksu jossain suomessa ja tilata sitten. ;)

Itse olen ostanut välillä Duty Freestä sellaisian matkapakkauksia missä on 5 eri partavettä samalta valmistajalta. Esim. Dior, CLK ja Armani merkkejä olen nähnyt. Noi on käteviä matkalle ja pikku pulloja testattuaan voi päättää minkä ison pullon ostaa. Hinnat oli muistaakseni alle 40 e. Nämä oli kyllä Aasian lennoilla, en ole varma onko Euroopan lennoilla näitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom