Drive

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Katoin viime keskiviikkona ja se oli MAHTAVA leffa! Todella pirteä ja raikas tapaus verrattuna nykyleffoihin.

Ten points!

Ihmisiä on moneen junaan, ite en oikeen tykänny.

Oli mun mielestä aivan helvetin tylsä, vaikkakin juoni olikin sitten loppujenlopuksi ihan ok. Ristiriitanen leffa :D Pari säväyttävää kohtaa kyllä:

Helvetin brutaaleja kohtia siinä leffassa, varsinkin se kaulaan puukotus ja se hissiin stomppaus. Ja pomppasin tuolilla siinä kun Standard ammuttiin :D

Oli mun mielestä aivan helvetin tylsä, vaikkakin juoni olikin sitten loppujenlopuksi ihan ok. Ristiriitanen leffa :D

Samoilla linjoilla. Lähdin hirveillä ennakko-odotuksilla leffaan ja pettyneenä pois. Ihan ekaa kohtausta lukuunottamatta meinasin nukahtaa ensimmäisen tunnin aikana. En tiiä onko jonkun mielestä tunnelmallista tai viihdyttävää kun mies ja nainen tuijottaa toisiaan 5 minuuttia puhumatta mitään musiikin soidessa taustalla. Juonenkäänteille, hahmoille ja kohtauksille joissa jotain oikeasti tapahtui (poislukien panttilainaamon pihasta lähtenyt takaa-ajokohtaus, jossa käsi vetäyty hitaasti otsalle) täytyy kyllä nostaa hattua.

3/5

No onhan tämä Drive mun mielestä paras leffa aikoihin. Kaikki eivät tästä tule pitämään - tulee hieman David Lynch:n leffat mieleen.. Seuraava hypetetty miesnäyttelijä on Ryan Gosling. Tähtiä leffalle: 5/5

Itse tykkäsin paljon. Vähän erilainen elokuva ja naisnäyttelijästä plussaa. Ei mikään seksipommi, mutta vankkaa tyttöystävä ainesta.
Musiikki kolahti kanssa, spotifystä olen fiilistellyt levyä.

Leffa oli hyvä, ei mahtava. Plussaa just sille et oli vähän erilainen kuin mitä nyt on tullut katottua. Musiikki kolahti tännekin hyvin, tosin fiilistelemään asti en ole ehtinyt :)
4/5

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pidin myös kovasti ko. elokuvasta. Omaan makuuni viipyilevä tunnelma toimi monessa kohtauksessa erinomaisesti. Musiikit erinomaiset, kiinnittivät oikein huomion.

Ihan hyvä leffa muttei mikään loistava :3:
myös soundtrack oli hyvä joka sopi leffan tunnelmaan

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuli vihdoin nähtyä tämä. Eihän se tietenkään voinu yltää odotuksien tasolle kaiken hypen jälkeen. Mutta hyvä leffa oli, ehkä 8-/10. Leffassa oli kokoajan sellainen hyvä fiba alusta lähtien. 80-lukua, johtuen musiikista. Pisteitä tiputti loppupuoli kun odotin jotain mahtipontista endiä. Mutta ei, vaan leffa jotenkin läsähti lopussa ja sanoin ääneen "ei v#ttu, ei tää näin köyhästi voi loppua". Meitsi kun vaatii aina se elämää suuremman taistelun tai että pääsee pari kyyneltä tirauttaa :) Tästä vaan puuttui loppu...

Mun uusin villitys on Kavinsky ja Collegen yms tyylinen musa. Sit ku selvisi, että tässä leffassa on tota musaa, niin pakkohan se oli katsoa. Tykkäsin.

ps. hyvä remixi tosta on tässä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hieno elokuva. Ei tylsistyttänyt ollekaan. Suosittelen katsomaan Musiikit ovat todella ihania ja Ryan Gosling is HOT!!!

Olen myös nähnyt kaikki David Lynchin elokuvat ja niiden visuaalisuus on jotain todella hienoa. On kivaa kun sitä hieman matkitaan tuossa leffassa. Loppu jäi epäselväksi kieltämättä.

Loistava, mahtava, uskomaton, 5/5! Ryan Gosling vei! Viime vuoden paras leffa ja vaan yks Academy Award -ehdokkuus ja sekin äänisuunnittelusta.

Ite katoin leffan yhtenä iltana ilmaan minkäänlaisia ennakko-odotuksia ja kyllähän tuo iski melkosen kovaa :) Erittäin loistava leffa mielestäni. Tykkäsin myös siitä miesnäyttelijästä joka näyttelee myös breaking badissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom