Dream theater update

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
DT julkaisee "Live In Tokyo / 5 Years In A LIVEtime" dvd:n. Mulla oli joku versio tosta koneella ja ihan asiallinen oli. Siellä on Images and words matskua livenä + muuta shittiä. 5.1 soundit pitäis riittää joka ukolle.

Snadi pätkä dvd:ltä

http://www.dreamtheater.net/news_dreamtheater.php

970340.jpg

Jee, toi Images osio on varmaankin ihan näkemisen arvoinen. Mulla jäi vaan Metropolis 2000:sta vähän huono maku bändin lava"shown" suhteen. Ihan järkyttävä kasarimeininki ja törkeen mageet videoefektit (by Mike Portnoy :hyper: ) kruunas visuaalisen puolen! Tossä pätkässä, joka aukee linkistä, oli vähän samoja vivahteita :(

No, tuo on tämän maailman harvoja bändejä joita kuuntelee ja seuraa aivan puhtaasti musikaalisten arvojen vuoksi. Kasarimeatloaffejahan sedät ovat, mutta kun sen tekee noin Jumallallisella tavalla niin kaiken saa anteeksi. En pane mutta tilaan!

Tomi sanoi:
Ehh, yks levy vuonna 1989, 11 levyä 90-luvulla ja 4 levyä tämän vuosituhannen puolella = kasarimeatloafin arvonimi? :confused:

Lähinnä ulkoisesti, eihän noita seuraa lavaesiintymisen vuoksi vaan ainutlaatuisen musiikin vuoksi. Petruccin tapa soittaa kitara leuan alla ei varmasti ole maailman cooleimman näköisiä; mutta ne arpeggiot :kuola:
...Ja LaBrie näyttää mielestäni lavalla Meatloaffilta, ja äänikin on yhtä komea... Ja tuo ei ollut ironiaa.

-edit- Ja minulle tuo kasarijuttu merkitsee todennäköisesti eri asiaa kuin enemmistölle: DT:n kaltaisia kunnianhimoisia & soittotaitoisia projekteja tehtiin ensimmäistä kertaa 80-luvun puolella ja 90-luvun alussa jolloin proge heräili uudestaan ja sitä alettiin yhdistelemään metalliin.

littledragon67 sanoi:
...Ja LaBrie näyttää mielestäni lavalla Meatloaffilta, ja äänikin on yhtä komea... Ja tuo ei ollut ironiaa.
Joo, se laulaja on pullanaamansa, nahkahousujensa ja vetäytyvän hiusrajansa kanssa vähän koominen. :) Kuulostaakin korkeissa kohdissa ikävästi Bruce Dickinsonilta.

Tomi sanoi:
ikävästi Bruce Dickinsonilta.

Ikävästi? Brucella on meikkiksen mielestä ainaski aika loistava lauluääni...ainakin äänialuetta löytyy kiitettävästi.

Kasarijuttuun vielä. Siis musiikillisesti tota nyt on aika vaikee lähtee vertailee tuon kultaisen vuosikymmenen nahkahousubändeihin, mutta kyllä tuohon visuaaliseen puoleen hieman voisi kiinnittää huomiota. Ei nyt mitään Ramstein:ia tarvi lähtee baittaamaan, mutta kuiteski. Tjeu ne mageet tehosteet edellisestä dvd:stä :lol2:

Ps. Olitkos Tomi päiväkävelyllä (käsikädessä) Davidin kanssa Hietsussa su? ...aika mörköjä :eek:

Minun ei pitäisi todellakaan osallistua näihin yleisiin keskusteluihin... Onnistun sanomaan asiani aina väärinymmärretysti :( Loppukaneettina: minulle kahdeksankymmentäluku edustaa progressiivisen- ja neonklassisen metallin esiinmarssia... Ja DT edustaa minulle tämän linjan yhtä kaikkein komeinta tuotosta.

No, eipä hätää, yleensä minua pidetään pimeänä jo siinä vaiheessa, kun suu vaahdossa selitän, että mielestäni Metallican "Call of Ktulu" on yksi maailman ensimmäisistä ja nerokkaimmista progressiivisen metallin esityksistä :)

Jones sanoi:
Ps. Olitkos Tomi päiväkävelyllä (käsikädessä) Davidin kanssa Hietsussa su? ...aika mörköjä :eek:
Ehe, ehe. Oltiin joo paistamassa nahkaa monta tuntia. Aika ehana päivä kyllä oli. :)

Back
Ylös Bottom