Dream Theater syksyllä Suomeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aake65
  • Aloitettu Aloitettu
Loistavaa, siellä ollaan jälleen. :rock:

Eiköhän tällä kertaa nähdä Christian_A:n kanssa! :)

Loistohomma. Opethkin on jees, tullut vaan nähtyä jo suht monta kertaa. Olisin toivonut lämppäriksi bändiä, jonka kanssa DT on kiertänyt aiemminkin, mutta jota on ilmeisen vaikea saada Suomen kamaralle, kuten Dominici, Pain Of Salvation, Redemption tai Symphony X.
Mutta hyvä näinkin.

Loistohomma. Opethkin on jees, tullut vaan nähtyä jo suht monta kertaa. Olisin toivonut lämppäriksi bändiä, jonka kanssa DT on kiertänyt aiemminkin, mutta jota on ilmeisen vaikea saada Suomen kamaralle, kuten Dominici, Pain Of Salvation, Redemption tai Symphony X.
Mutta hyvä näinkin.
Symphony X:n oisin toivonu tulevan. Jäi viimeksi niin tynkäshowksi minun mielestä.

Innolla odotan kyllä uutta albumia. Edelliset levyt ollu mun mieleen tosi paljon, toivottavasti sama linja jatkuu!

Dt + Opeth <3 Unexpect on kanssa aika häröä musiikkia, bigelffi ei oikein nappaa. Eiköhän tonnekkin tule lähdettyä

Menolippu myy keikalle ennakkolippuja jäsenille. Liittyminen on ilmaista eli kannattanee varmistaa paikkansa keikalta. Itse laitoin juuri kaksi kenttälippua tulemaan.

DT+Opeth= Fanfuckintastic!!! :rock:

edit: Eikö tämän pitäisi olla tuolla keikka puolella?

Ensimmäistä kertaa joutui hieman pettymään DT:n keikkaan. Bändi toki hoiti hommansa tyylikkäästi, encorena tuli The Count of Tuscany, minkä toivoinkin kuulevani, mutta keikka oli aivan liian lyhyt. Forsaken, Spirit Carries On & As I Am -biisien sijaan olisivat voineet soittaa mieluummin biisejä kahdelta ensimmäiseltä levyltään. Tai Change of Seasons noiden kolmen sijaan olisi tietysti ollut ihan helmi.
Seur. kerralla pitää hommata kenttälippu, ei istumakatsomossa pääse oikein fiilikseen.

Back
Ylös Bottom