Dream 18 (MMA) & Glory 4 (Kickboxing) ***SPOILERS***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alieni
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Ilmeisesti siis 1,5h (?) päästä alkaa kyseinen tapahtuma. Ja siitä sitten kesto jotain kaheksisen tuntia. Tälleihän se uusvuos on hyvä potkasta käyntiin. Jos oon väärässä niin korjatkaa.

Välissä joutuukin sitten myös jännittämään pikkuleijonien otteita.

Ite oon aina tykänny varsinkin alun show-osioista ja esittelyistä (toivottavasti on sama formaatti tänäkin vuonna).

Eilen oli jo kova urheilupäivä takana. UFC, Suomi-Sveitsi, Kanada-USA, Everton-Chelsea ja lopuks vielä viimeset bisset koneeseen QPR-Liverpool matsin aikana. Rankkaa tää penkkiurheilijan elämä.

Enemmän oikeestaan kiinnostaa nuo pystyottelut.

PS. taitaakin alkaa 1.5h päästä. Pahoittelut sekoilusta. Saatan silti sekoilla lisää. Nyt oon aika varma, jotta näin.

Hyvää settiä on tänäkin vuonna näköjään, Marlos Coenen lukotti äsken jonkun australialaisen isoäidin, ja nyt alkamassa Phil Baronin matsi, kinkerit sen kuin paranee.

Kaikki toimivat streamit ois pop. Kiitos jo etukäteen, mikäli löytyy.

Nihkeesti on kyllä striimejä. Vieläkun täällä Taikamaassa suurinosa on blockattu. Koitanpa VPN:n kautta.

Joo JLB:llä on vieläkin tuota tyrmäysvoimaa vaikka muile jakaa. Viime voitosta olikin ollut jo vuosi.

Show alkoi vähän liiankin aikaisin. Missasin Manhoefin ja Coenenin (<3) matsit jotka olisi kyllä kiinnostanut nähdä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Välistä pätkii pahasti ja välistä taas jonku tovin ihan jees kuvaa. Jos parempia löytyy, mielellään saa vinkkailla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom