Dragonforce - Ultra Beatdown

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vermin
  • Aloitettu Aloitettu
Lisätään nyt tämäkin, kun tästä ei näytä vielä olevan threadia. Levy julkaistiin virallisesti eilen. Sen verran, mitä olen tätä uusinta kuullut, täysin saman kuuloista, kuin edeltävätkin levyt.

http://www.dragonforce.com/

http://www.myspace.com/dragonforce

BGCDDG01.jpg

Koko albumi kuulosti mun mielestä melko tasapaksulta ja täysin samalta ku aikasemmatki Dragonforcen tuotokset. Kokeilisivat jotain uutta..

miksi ihmeessä kun vanha toimii ja myy?
No mikäs siinä jos haluavat että kaikki biisit kuulostavat yhdeltä ja samalta, mut olishan se ihan kiva jos kokeilisivat jotain uutta. Muutama joukosta hyvin erottuva biisi mukaan ja levyä jaksaisi ehkä kuunnella kauemminkin..
Kukin pitää mistä pitää. Jos joku pitää tasapaksuista samalta kuulostavista biiseistä ni tykätköön. Minä en tykkää.

Ei ne nyt ihan identtisiä ole.
Kotiteollisuus kuulostaa kotiteollisuudelta, iron maiden iron maideniltä ja dragonforce dragonforcelta.
Get it?

tää bändi kannattaa tsekata livenä jos vaan mahdollista,helvetin hyvä meininki pojilla

no ainakin henkilökohtaisesti viihdyttävimpiä keikkoja mitä olen nähnyt oli DF tampereen jäähallissa viime marraskuussa (vai joulukuussa?)

Itse olin katsomassa Dragonforcea oliko se nyt -06 FME:ssä ja jumalauta että oli viihdyttävä keikka! Eihän siellä nyt välttämättä joka nuotti kohilleen mennyt, mutta paistoi varmaan kilometrin päähän että hauskaa lavalla oli ja vitsit eivät kesken loppuneet! :D

Itse menen katsomaan Dream Theateria jos tahdon nähdä saatanallista tilutusta ilman yhtään missattua nuottia....

Ja levy tuskin voi flopata jos ovat samalla kaavalla jatkaneet kuin ennekin.

Alec, Petolintu :rock:

Ja muut... ei oo meidän syy, jos ette tajua. Parasta musiikkia kun haluaa nollata päästä kaiken. Toimii niin lenkillä kuin makuuhuoneessa :hyper:

Surkeinta pippelinlutkutus musaa sitten elviksen... Kyllähän se aika on jyrännyt ohi näistä 80-luku kikkarahemuli torvihousuista. Itseäni eniten näissä kiusaa tuo loputon kiljunta, saman toisto ja iloinen hippi(sankari)meininki. Mielipide tietenkin olisi varmaan toinen jos nämä nykyisen modernin metallin soittajat esim. all that remais, soilwork, diadlo, soad, myCrain, before the dawn, godsmack, kill the romance jne. soittaisivat vastaavaa tuubaa. Onneksi ei...

Surkeinta pippelinlutkutus musaa sitten elviksen... Kyllähän se aika on jyrännyt ohi näistä 80-luku kikkarahemuli torvihousuista. Itseäni eniten näissä kiusaa tuo loputon kiljunta, saman toisto ja iloinen hippi(sankari)meininki. Mielipide tietenkin olisi varmaan toinen jos nämä nykyisen modernin metallin soittajat esim. all that remais, soilwork, diadlo, soad, myCrain, before the dawn, godsmack, kill the romance jne. soittaisivat vastaavaa tuubaa. Onneksi ei...

Siis hetkinen, jos nämä edellä mainitsemasi bändit soittaisivat ultranopeaa poweria, niin sitten tykkäisit Dragonforcestakin. Aika erikoista....siellä taitaa olla todellinen hevin suurkuluttaja linjoilla. :down:

Siis hetkinen, jos nämä edellä mainitsemasi bändit soittaisivat ultranopeaa poweria, niin sitten tykkäisit Dragonforcestakin. Aika erikoista....siellä taitaa olla todellinen hevin suurkuluttaja linjoilla. :down:

Ääh.. tarkoitin lähinnä että jos musiikin suunta ei olis menny em. suuntaan niin todennäköisesti kuutelisin sitä mitä 10v sitten. Eli sratoa, helloweeniä, harmmerfallia ym. Nythän, kuten jo sanoin, aika tuupannut noista ohi ja mielenkiitoisempaa musiikkia maiskutellaan. Tietämättömyys rajaa ihmisenmieltä kummasti esim. pitämään jostain mistä ei enää pidä kun löytää jotain parempaa. Ja ihan puhdas hevi ei uppoa että mieluusti hiukka dödöä joukkoon niin saattais maistua.

Back
Ylös Bottom