Doomsday

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
52
Dog Soldiers leffan leffan ohjaajalta tulossa lupaava 28 päivää myöhemmin/Mad Max henkinen uutuus. Kuolettavan viruksen saatuttama Skotlanti eristetään muusta maailmasta. Vuosia myöhemmin virus leviää ulkopuolelle, jonkun on pakko mennä etsimään parannusta. Lupaavaa...meikä odottaa innolla. Youtubesta traileri.

ai Doomsday surkea? hm.. no ei kai sit pidä kattoo sitä :( mut eiks sen ensi-ilta oo vasta 16 toukokuuta TÄH? HÄ? Mitäh? no sitähän minäkin.. herätys :D

Aika sama ideaa pyörittävät, mutta kyl tos mun mielest oli ainesta ihan ok actionpätkälle. Jotain uutta oli kumminkin tuotu ja "yritetty" tuoda, että toivottovasti leffa vastaa trailerii ja leffan jaksaa kattoo loppuun.

Tuosta Neil Marshallin ohjaamasta elokuvasta puhutaan. Tomb Raider mallinakin ollut Rhona Mitra pääosissa.

Toisiaan aika paljon on otettu vaikutteita Mad Max ja Resident Evil leffoista. Saas nähdä mitä tästä tulee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kävin ton Doomsdayn kattomas eilen teatterissa. Oli kyllä sellasta kuraa että huhhuh :D Aivan päätöntä menoa ja juonikin on nähty jo sadoissa muissa leffoissa, tässä vain oli eri nimiset päähenkilöt :rolleyes:

Leffasta ollaan montaa mieltä, mä diggasin. Rhona on ehana;)

Mun mielestä oli ihan viihdyttävä leffa, mutta lopussa nauratti sikanaan kun ne ruosteiset, vanhat romut kulkivat lujempaa kuin Bentley Continental GT jonka huippunopeus on 318 km/h. :lol2:

Niin ja se kun ajoivat sillä Bentleyllä bussin läpi eikä autoon tullut naarmuakaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom