Tartsan
VIP
Kyllä tän kaiken vääntämisen paras palkinto on aina siinä, kun huomaa vastapuolen näkevän aikaa ja vaivaa perustellakseen mielipiteensä - siinä on vaarana oppia jotain uutta ja kynnys hoksata omat erheensä tai kapeakatseisuutensa madaltuu kummasti. Vaikka mitään järisyttävää muutosta ei mielipiteissä tapahtuisikaan on kulutettu aika huomattavasti kiehtovampaa kuin kaikesta samaa mieltä olevien kanssa hymistely.Tällä palstalla mentiin aikanaan pitkiäkin pätkiä aika rauhallisissa merkeissä, oli varmaan ainakin puolet viesteistä minun ja Tartsanin välistä vääntöä. =D Tartsan tarttu jokaiseen mun Trump posijuttuun ja mä jokaiseen Tartsanin negajuttuun. Ihan hyvääkin debattia oli ja jonkun verran näin vaivaakin kaivoin tietoa tueksi/vastaan.
Ei varmaan kumpikaan olettanut että toisen mielipide muuttuu, mutta saatiinpa näkökantamme julki ja asiat tuli valotettua vähintäänkin kahdelta kantilta.
Mun mielestä ei tartte välttämättä liikaa ymmärtää toista (myöntää sitä), debattia saa olla lukija/kuulija/keskustelija sitten päättää itse kumman mielipiteen tai mitä mielipiteitä ottaa mukaansa.