Donald Trump

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makhak
  • Aloitettu Aloitettu
Mäkin haluan nähdä sen videon missä trumppi suosittelee käyttämään desiainetta koronaa vastaan, mistä sellaisen videon löytää? Sellaisen videon tosiaan näin missä trumppi sanoo et olisi syytä tutkia voiko desiaineesta olla hyötyä koronaa vastaan eikä todellakaan suositellu sitä kenenkään käytettävääksi tutkittavaksi kyllä.

Ei kyllä voi auttaa jos käsityskyky on tätä luokkaa. Videolla Trump selvästi ehdottaa että tarkastellaan miten kävisi jos desinfiointiainetta tai valoa jotenkin tuodaan ihon alle. Semanttinen haahuilusi ei myöskään muuta sitä että jo 12-vuotiaan pitäisi tajuta että desinfiointiaineen ihmiseen ruuttaamisen "tutkiminen" on mielipuolinen ehdotus.

Jos joku Obama olisi edes kymmenesosan näistä älyvapaista jutuista laukonut, olisitte jo ihan pitkin seiniä asian tiimoilta. Ei teissä ole edes miestä myöntää että olette valmiita sietämään mitä vaan Trumpilta koska tämän opportunistinen xenofobia puhuttelee teitä. Säästän teiltä aikaa myös vastata, "natsikortti uliuliuli".
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kyllä voi auttaa jos käsityskyky on tätä luokkaa. Videolla Trump selvästi ehdottaa että tarkastellaan miten kävisi jos desinfiointiainetta tai valoa jotenkin tuodaan ihon alle. Semanttinen haahuilusi ei myöskään muuta sitä että jo 12-vuotiaan pitäisi tajuta että desinfiointiaineen ihmiseen ruuttaamisen "tutkiminen" on mielipuolinen ehdotus.

Jos joku Obama olisi edes kymmenesosan näistä älyvapaista jutuista laukonut, olisitte jo ihan pitkin seiniä asian tiimoilta. Ei teissä ole edes miestä myöntää että olette valmiita sietämään mitä vaan Trumpilta koska tämän opportunistinen xenofobia puhuttelee teitä. Säästän teiltä aikaa myös vastata, "natsikortti uliuliuli".

Asiaa varmaan mahdoton tutkia tai muutenkaan, mutta olisi mielenkiintosta tietää miten paljon Trumpille on satanut ääniä ylläolevan kaltainen tapa dissata kyseistä miestä ja tämän kannattajia :D
 
Asiaa varmaan mahdoton tutkia tai muutenkaan, mutta olisi mielenkiintosta tietää miten paljon Trumpille on satanut ääniä ylläolevan kaltainen tapa dissata kyseistä miestä ja tämän kannattajia :D

Totuus ei satu. Tai tietty saattaa sattua siinä tapauksessa että elämän harvoja iloja on löytää kiihkoilija-idoli itselleen ettei aina tarvitse vain surkutella että miksi en löydä kivaa tyttöä joka olisi myös roturealisti. :)
 
Ei kyllä voi auttaa jos käsityskyky on tätä luokkaa. Videolla Trump selvästi ehdottaa että tarkastellaan miten kävisi jos desinfiointiainetta tai valoa jotenkin tuodaan ihon alle. Semanttinen haahuilusi ei myöskään muuta sitä että jo 12-vuotiaan pitäisi tajuta että desinfiointiaineen ihmiseen ruuttaamisen "tutkiminen" on mielipuolinen ehdotus.

Jos joku Obama olisi edes kymmenesosan näistä älyvapaista jutuista laukonut, olisitte jo ihan pitkin seiniä asian tiimoilta. Ei teissä ole edes miestä myöntää että olette valmiita sietämään mitä vaan Trumpilta koska tämän opportunistinen xenofobia puhuttelee teitä. Säästän teiltä aikaa myös vastata, "natsikortti uliuliuli".
Mua ei kiinnosta paskan vertaa mitä mieltä te olette trumpista eikä mua kannate teititellä trumpin puolustajana mua ei kiinnosta teidän trump obama väittelyt vitun vertaa joten tällä kertaa meni väärään osoitteeseen. Sanoin vain sen mitä itse kyseisellä videolla näin. Olemme ilmeisesti katsoneet eri videon siinä videossa minkä minä näin trump lausui että olisi syytä tutkia onko desiaineesta hyötyä.
Johan sen tyhmempikin tajuaa että ainakaan sellaisenaan suoneen pistettynä desiaine ei auta.
 
Mua ei kiinnosta paskan vertaa mitä mieltä te olette trumpista eikä mua kannate teititellä trumpin puolustajana mua ei kiinnosta teidän trump obama väittelyt vitun vertaa joten tällä kertaa meni väärään osoitteeseen. Sanoin vain sen mitä itse kyseisellä videolla näin. Olemme ilmeisesti katsoneet eri videon siinä videossa minkä minä näin trump lausui että olisi syytä tutkia onko desiaineesta hyötyä.
Johan sen tyhmempikin tajuaa että ainakaan sellaisenaan suoneen pistettynä desiaine ei auta.

Ai hitsi, olen tosi pahoillani. Luulin että tuo syöksymisesi selittämään Trumpin sanoja ympäri olisi joku kiinnostuksen merkki asiasta. Siinä olet oikeassa että tyhmemmänkin luulisi tajuavan että desinfiointiaine ei suoneen pistettynä auta, saattaa jopa tappaa n. 100% potilaista. Ilmeisesti Trump on tässä asiassa jopa tyhmän tuolla puolen.
 
Ai hitsi, olen tosi pahoillani. Luulin että tuo syöksymisesi selittämään Trumpin sanoja ympäri olisi joku kiinnostuksen merkki asiasta. Siinä olet oikeassa että tyhmemmänkin luulisi tajuavan että desinfiointiaine ei suoneen pistettynä auta, saattaa jopa tappaa n. 100% potilaista. Ilmeisesti Trump on tässä asiassa jopa tyhmän tuolla puolen.

Inject/introduce ovat synonyymejä, ja asiayhteydestä jos sanomiset kuuntelet, käy selväksi että Trump ei puhunut mistään suonensisäisestä desinfiointiaineiden käytöstä vaan keuhkojen desinfioinnin ajatuksella pelasi ja siitä kyseli. Ei myöskään tehnyt suosituksia tai muuta. Jos haluaa desinfiointiainetta vereen, niin ihan perinteinen alkoholinjuonti on se totuttu tapa, vereenhän se menee.
 
Asiaa varmaan mahdoton tutkia tai muutenkaan, mutta olisi mielenkiintosta tietää miten paljon Trumpille on satanut ääniä ylläolevan kaltainen tapa dissata kyseistä miestä ja tämän kannattajia :D

Melkoista kiihkomielisyyttä täynnä vihaa ja halveksuntaa, mitähän jos Trump ei pääse pressaksi ja häipyy julkisuudesta, mihin media ja tää niiden opettama raivopäälauma sitten kohdistaa tuon "tarmonsa"?
Alkaa varmaan poski nykimään monella. =D
 
Nykyään käytetään kovasti ainetta, joka keksittiin vanhingossa.


Vitun idiootti tuokin intialainen opiskelija, kun maisteli hyönteismyrkkyä, mutta tulipa keksineeksi jotakin mullistavaa.

Ei kannata ihan vaan huvinvuoksi ja vihan takia kumota kaikkea maailmassa... Saattaa olla, että Trumpin ajatus on aivan pähkähullu, mutta voi myös olla, että jokin tuollainen voisi toimia. Tuota asiaa ei voi tietää kuin tutkimalla. Kukaan ei voi suoraan sanoa kuinka asia on.
 
Inject/introduce ovat synonyymejä, ja asiayhteydestä jos sanomiset kuuntelet, käy selväksi että Trump ei puhunut mistään suonensisäisestä desinfiointiaineiden käytöstä vaan keuhkojen desinfioinnin ajatuksella pelasi ja siitä kyseli. Ei myöskään tehnyt suosituksia tai muuta. Jos haluaa desinfiointiainetta vereen, niin ihan perinteinen alkoholinjuonti on se totuttu tapa, vereenhän se menee.
Mikä mahtaisi olla turvallinen tapa jolla tämä desinfiointiaineen introducing keuhkoihin tapahtuisi?

Ja miksi Trump itse väittää sanoneensa niin, toki vain sarkastisesti testatakseen toimittajien reaktioita? Jos hän ei kerran niin sanonut.
 
Mua ei kiinnosta paskan vertaa mitä mieltä te olette trumpista eikä mua kannate teititellä trumpin puolustajana mua ei kiinnosta teidän trump obama väittelyt vitun vertaa joten tällä kertaa meni väärään osoitteeseen. Sanoin vain sen mitä itse kyseisellä videolla näin. Olemme ilmeisesti katsoneet eri videon siinä videossa minkä minä näin trump lausui että olisi syytä tutkia onko desiaineesta hyötyä.
Johan sen tyhmempikin tajuaa että ainakaan sellaisenaan suoneen pistettynä desiaine ei auta.
Edelleen olisi kiva nähdä "se" video, koska olemme nähneet vissiin väärän videon 😁 Eli jos jollakulla olisi linkki "siihen" videoon, niin voisi muuttaa mielipidettään....
Tarkoitan siis sitä videota, jossa Trump käskee kaikkien injektoida desiainetta suoraan suoneen....
 
Edelleen olisi kiva nähdä "se" video, koska olemme nähneet vissiin väärän videon 😁 Eli jos jollakulla olisi linkki "siihen" videoon, niin voisi muuttaa mielipidettään....
Tarkoitan siis sitä videota, jossa Trump käskee kaikkien injektoida desiainetta suoraan suoneen....
Ei sellasta video ole missä käskee pistämään desiainetta suoneen. Sanomisia on vaan niim helppo vääntää itselle mieluiseen suuntaan.
 
Edelleen olisi kiva nähdä "se" video, koska olemme nähneet vissiin väärän videon 😁 Eli jos jollakulla olisi linkki "siihen" videoon, niin voisi muuttaa mielipidettään....
Tarkoitan siis sitä videota, jossa Trump käskee kaikkien injektoida desiainetta suoraan suoneen....

Väittikö täällä joku, että Trump KÄSKI iskeä suoneen? Kyllä tää sanojen vääntely näyttää nyt tapahtuvan ihan jossain muualla kuin valtamedian puolella.
 
Asiaa varmaan mahdoton tutkia tai muutenkaan, mutta olisi mielenkiintosta tietää miten paljon Trumpille on satanut ääniä ylläolevan kaltainen tapa dissata kyseistä miestä ja tämän kannattajia :D
Ilmeisesti tuo Trumpin tapa päästellä älyttömyyksiä ei ole toimivaa vaalityötä:
 
Nykyään käytetään kovasti ainetta, joka keksittiin vanhingossa.


Vitun idiootti tuokin intialainen opiskelija, kun maisteli hyönteismyrkkyä, mutta tulipa keksineeksi jotakin mullistavaa.

Ei kannata ihan vaan huvinvuoksi ja vihan takia kumota kaikkea maailmassa... Saattaa olla, että Trumpin ajatus on aivan pähkähullu, mutta voi myös olla, että jokin tuollainen voisi toimia. Tuota asiaa ei voi tietää kuin tutkimalla. Kukaan ei voi suoraan sanoa kuinka asia on.
Ei kannata alkaa tutkimaan jotain totaalisesti tieteen kanssa törmäykurssilla olevia ideoita ja potkia pois kaikkia niitä, jotka vatustavat tuota resurssien hukkaamista. Nythän jenkit ovat Trumpin vuoksi esim. hamstranneet malarialääkettä valtavia määriä, vaikka malariapotilaita ei juurikaan ole.
 
Nykyään käytetään kovasti ainetta, joka keksittiin vanhingossa.


Vitun idiootti tuokin intialainen opiskelija, kun maisteli hyönteismyrkkyä, mutta tulipa keksineeksi jotakin mullistavaa.

Ei kannata ihan vaan huvinvuoksi ja vihan takia kumota kaikkea maailmassa... Saattaa olla, että Trumpin ajatus on aivan pähkähullu, mutta voi myös olla, että jokin tuollainen voisi toimia. Tuota asiaa ei voi tietää kuin tutkimalla. Kukaan ei voi suoraan sanoa kuinka asia on.

Samalla logiikalla kannattaisi tutkia vaikka mehun ja maidon käyttöä rakettipolttoaineena. Ei voi tietää kuin tutkimalla, kukaan ei voi sanoa kuinka asia on.
 
Samalla logiikalla kannattaisi tutkia vaikka mehun ja maidon käyttöä rakettipolttoaineena. Ei voi tietää kuin tutkimalla, kukaan ei voi sanoa kuinka asia on.
Näinhän se on. Tiede on kummallista. Ilmasta ja vedestäkin tehdään polttoainetta...
 
Ei kannata alkaa tutkimaan jotain totaalisesti tieteen kanssa törmäykurssilla olevia ideoita ja potkia pois kaikkia niitä, jotka vatustavat tuota resurssien hukkaamista. Nythän jenkit ovat Trumpin vuoksi esim. hamstranneet malarialääkettä valtavia määriä, vaikka malariapotilaita ei juurikaan ole.
Minkäs sille ihmisten tyhmyydelle mahtaa. Osa uskoo homeopatiaan, osa kaukoparannukseen... osa Trumpin ajatuksiin malarialääkkeestä...
 
Väittikö täällä joku, että Trump KÄSKI iskeä suoneen? Kyllä tää sanojen vääntely näyttää nyt tapahtuvan ihan jossain muualla kuin valtamedian puolella.
Kyllähän täälläkin väitetään ja yksi jopa kysyi, ottaisinko minä tuota ainetta suoneen....
Olisitko vapaaehtoinen ottamaan Trumpin ehdottamia injektioita suoneen? Joskus idioottimaiset ideat on vain idioottimaisia ideoita.
 
Tiukka vastakkainasettelu täälläkin :) Trump tekee kaiken päin vittua tai kaiken aivan viimeisen päälle hyvin.

On myös koomista, miten voidaan Trumpia kehua tai dissata koronaviruksen hoitamisesta vain vertaamalla lukuja Euroopan lukuihin. Eivätköhän mm. maantieteelliset, asumistiheyteen liittyvät ja kultuurilliset tekijät ihan puhtaan sattuman vaikutuksen ohella selitä eroja enemmän kuin Trumpin teot. Ja tämä mielipide siis pätee, Yhdysvaltojen kohtalosta riippumatta. Tietenkin toivon mahdollisimman pientä kuolleisuutta kaikkialla.

Joillekin tämä tuntuu olevan kuin poliittinen peli, jossa ollaan muna pystyssä, kun tiettyjen maiden tai maanosien kuolleisuus kasvaa ja voi kokea "olleensa oikeassa". Se on aika oksettavaa. Eihän kukaan tällaista ajattelumallia tietenkään todeksi myönnä, mutta kyllä se näkyy.
 
Olen melko varma että Korona leviäisi Jenkeissä samalla tavalla riippumatta siitä kuka on presidentti. Auktoriteetista terveydenhuoltoon kaikki on niin hajautettua että ei tuon estämiselle oikein ole mitään keinoa ellei tietty olisi päivä ykkösestä laskenut armeija ja kansalliskaarti kaduille tai muuta vastaavaa epärealistista.

Ongelma tässä on että Trumpin pitäisi olla se "buck stops here" -tyyppi ja käyttäytyä esimerkillisesti kuten kunnon valtionpäänmiehen kuuluu. Sen sijaan tässä päivästä toiseen on nähty kiukutteleva hölmöläinen joka suosittelee torjuntakeinoksi milloin mitäkin lähes täysin tuulesta temmattua asiaa. Ihan oikeasti, vaikka Trump olisi puhunut vain pintojen siivoamisesta niin mitä helvettiä tässä on oikein sitten tehty pinnoille koko tämän ajan? Kannattaa vähän tutkia sitä jos pintoja desinfioitaisiin? Vaihtoehtoina on että tämä maailman mahtavimman valtion johtaja on joko aivan pihalla kaikesta tai sitten ihan vitun pihalla kaikesta.

Kun taas toimittajat koettavat udella että mitä tämä tarkoittaa niin alkaa lähes välitön mälvääminen jostain "lamestream mediasta" ja "fake newsistä", näinkö oikeasti valtionpäänmiehen pitäisi toimia? Tuo toimintamallihan on ihan kuin jostain ala-asteen oppilaiden repertuaarista, ja tätä on nyt jatkunut niin kauan jo että turha selittää että melkein kaikki maailman toimittajat Yleä myöten ovat vaan liittoutuneet ilkeydestään, poislukien tietty melkein kaikessa Trumpia nuoleskelevat oikeistomediat. Median kuuluu haastaa ja arvostella valtaapitäviä, ei siitä saa tällä tavalla jatkuvasti pulttia vetää ja trollata koko kansakuntaa.
 
Back
Ylös Bottom