Dokaus treenin jälkeen...

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Nyt haluisin faktaa pöydälle...

Kun treenaan esim. perjaina kovan treeniin ja sitten yhtäkkiä :kippis1: haluan lähtee ottamaan...
Mitä tapahtuu tekemälleni treenille?
Tästä on frendien kanssa jo kinasteltu niin kauan että pakko kysyy nyt teiltä, kun veikkaan että teillä on faktaa tähänkin asiaan..

ihmetyttää sekin asia että nykyään kuntosaleilla on A-oikeudet ja bissee myydään pulloina kaapista.
Itse en ymmärrä tätä asiaa, vai onko se vaan sitä " viihtyvyyttä" muka..että kaljotellaan treenin jälkeen saunassa...täh

Ja kiitti vastauksista :worship:

Oma mielipiteeni on..

..että alkoholi ja urheilu eivät sovi yhteen. Kuten eivät myöskään tupakka ja urheilu. Jossain mättää jos kehuu pitävänsä itsestään huolta urheilemalla mutta vetäsee treenin jälkeen saunakaljan tai polttaa tupakkaa salin rappusilla.

Jos nyt kumminkin ajatellaan, että (satunnaisena) perjantaina on lähdössä bilettämään niin tuskin sillä yhdellä kerralla on minkäänlaista merkitystä sun kehityksen kannalta. Palautuminen hidastuu etkä pääse krapulan takia treenaamaan pariin päivään, mutta vuositasolla ajateltuna tilanne onkin jo eri. Välillä on itsekin hankala muistaa, että yksi "repsahdus" ei tuhoa kaikkea jo saavutettua ja tehtyä. Urheilu urheiluna eikä avaruusteknologiana.

Elikkäs siinä on se palautumisjuttu....se pointti
Mulle joku sanoi että se pyyhkii koko treenin pois, mutta pidin asiaa vähän kyseenalaisena.
No itse juon onneksi aika harvoin ja silloinkin tosi vähän, mutta tupakkaa kyllä poltan.

Ei kai..

Sellasta taikaa olekaan millä sais tehdyn tekemättömäksi.

Alkoholi vaikuttaa palautumiseen ja tupakka hapenottokykyyn.

Ja tuolla Aloittelijoiden osiossa on keskustelua asiasta otsikolla "Alkoholin vaikutus kehitykseen". (tekisin linkin jos taitaisin)

Törppö sanoi:
Jos nyt kumminkin ajatellaan, että (satunnaisena) perjantaina on lähdössä bilettämään niin tuskin sillä yhdellä kerralla on minkäänlaista merkitystä sun kehityksen kannalta. Palautuminen hidastuu etkä pääse krapulan takia treenaamaan pariin päivään, mutta vuositasolla ajateltuna tilanne onkin jo eri. Välillä on itsekin hankala muistaa, että yksi "repsahdus" ei tuhoa kaikkea jo saavutettua ja tehtyä. Urheilu urheiluna eikä avaruusteknologiana.

Jepjep, eiköhän asia ole juuri näin kuin Törppö tuossa totesi. Eli silloin tällöin, satunnaisesti tapahtuvana ei biletyksellä ja :kippis1: liene juurikaan mitään merkitystä. Itselläkin on huomenissa bileet tiedossa, ja aamulla/ap olisi silti tarkoitus mennä vetämään kovat jalkatreenit. Itse uskon nimittäin, että treenien väliin jättäminen olisi suurempi paha kuin pienimuotoinen (no ok, joskus vähän isompikin... ;)) drinksuttelu sen jälkeen.

Lihakset kyllä tuntuvat kipeytyvät näissä tilanteissa tavallistakin enemmän, mutta samaan darraan se menee :D Eli pidä huoleti hauskaa välillä!

(disclaimer: tietenkään alkoholinkäyttö, ainakaan yhtään reippaampi, ja treenaaminen eivät kovin hyvä yhdistelmä ole, senhän tajuaa jokainen. Mutta jos kyse tosiaankin on silloin tällöin tapahtuvasta :kippis1:, niin enpä ainakaan itse lähtisi sitä ihmeemmin tuomitsemaan.)

EDIT: Niinjoo, darrassahan ei sitten tietenkään missään nimessä saa treenata, mutta tämänhän varmasti tiesitkin. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom