SUPERCARB 1kg -40%

Dodge Challenger

Kilpi on piilotettu. Kuva vuodelta 2004.

Liitteet

• Challenger.webp
    Challenger.webp
    118,3 KB · Katsottu: 206
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
tosta autosta ei huonoa kuvaa pystyis ottamaankaan \,,/,

Ei ole mun auto. Ehkä joku kaunis päivä :)

Juu kuvaa ois voinu toki jatkaa vielä vähän oikealle. Vastaavanlaisen kuvan otin Mustangista, jossa kuva jatkui vielä vähän matkaa oikealle.

Saattaa olla jopa mun vanha. Mulla oli muutaman vuoden tuollainen valkoinen -70:n 440:llä koneella. Hienokuntoinen auto oli mut luovuttava oli kun ei ollu missä säilyttää talvet ja pressun alle tuollaista helmeä ei voi laittaa.
NE-? oli kilpi. En viitti laittaa numeroa mut noilla kirjaimilla ei taida muita valkoisia olla ;) Poriin meni auto silloin ~5v sitten.

EDIT: Näyttää että etupuskuri kiiltää liian hyvin ja nuo konepellin lukkosokat puuttui mun pirssistä. Oli muuten ollu ~15v mun haaveena omistaa tällainen. Kohtuullisen hyvä fiilis oli buunata sitä ja painella petaalia lattiaan baanalla! Ostosreissu oli ikimuistoinen kun pimeässä ohitin 6-tiellä rekkaa. Dieselin jälkeen tuntui että "HEI ME LENNETÄÄN!". Aika äkkiä piti alustaa jäykistää Konin tavaralla jotta kulkupuolta pystyi kunnolla testaamaan. "Soutava jenkkifiilis" ei ollu mun mieleen. Off topic aika reippaasti. Sori...

Back
Ylös Bottom