Dj Tiesto Helsinkiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Potso
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
The world's most popular DJ in three consecutive years according to DJ
Mag's Top 100 DJs Poll is to return to Colors. The party is going to take
place on Sunday, March 13th at Studio 51, the club formerly known as
Maestro. Tiesto's first visit to Helsinki proved to be a huge success -
two years ago the tickets sold out in less than two days. Advance tickets
for the upcoming party are expected to be on sale some time in early 2005.

13. maaliskuuta tämä bileiden herra tulee siis Suomeen? Minulla matka katkesi 18v. ikärajaan :wall: Ottaa päähän ja kunnolla...

Paikka: Studio 51
Osoite: Fredrikinkatu 51, 00100 Helsinki
Ovet avoinna: 2100 - 0400

Liput
Ovelta: 35 EUR
Ennakkoon: 25 EUR + bf 1 eur
(Street Beat, Mikonkatu 8, 00100 Helsinki, +358 (0)9 632 630)

Pakkislaiset tietoisia/innostuineita tuonne?

Joo voipi olla että tulee mentyä tonne...ihan vaihtelun vuoksi, kun nykyään tulee seurattua livenä vain raskaampaa musiikkia.

Ei oo ikää.. :/ Muute toi olis iha pakko nähä.. :/ vois lainaa papereit joltai.. :)

Edit: hävettää ku ylemmän pose o paljo parempi.. :worship:

Pakko mennä kun mun vakio mestassa soittaa ja kaverit kuitenki menossa. On sillä niin hyvää settii et kyllä varmaan fiilis katossa.

Edit: Onkos porukkaa menos tänään Studio51 member's iltaan klo 21-23?

Johan sanoi:
Pakko mennä kun mun vakio mestassa soittaa ja kaverit kuitenki menossa. On sillä niin hyvää settii et kyllä varmaan fiilis katossa.

Edit: Onkos porukkaa menos tänään Studio51 member's iltaan klo 21-23?
Mikä on studio51 member? Onko se jos on on SK-baarikortti?

Tiesto on kyllä aivan jumala!Ei ole bileissä tullut käytyä muutamaan vuoteen.Noi bileet kyllä houkuttelis meikäläistä.Täytyy kysellä vähän tuttuja mukaan, jos joku lähtis muistelemaan vanhoja hyviä aikoja :kippis1:

Onko tämä siis hiihtolomalla?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Duffy sanoi:
Eikös hiihtoloma ole helmikuussa, ja Tiesto tulee suomeen vasta maaliskuussa?

Koulukohtaista. Tampereen lukioissa on 28.2. ->4.3.

Minä en ole koskaan kuullutkaan koko DJ Tiestosta :nolo:

Viimeks kun kävin kattomassa Tiestoa viime kesänä, ni se soitii suht tuubaa kolinaa, ei napannut yhtään.

En siis mene, etenkään tuohon hintaan.

Kride sanoi:
Minä en ole koskaan kuullutkaan koko DJ Tiestosta :nolo:
Jos katsoit olympialaisten avajaiset, kuulit Tieston.

ps: niin, osaako kukaan sanoa pääseekö tuolla sk-kortilla sinne pirun member-iltaan??

BLÄÄÄÄÄÄH!!! :itku:
Ylppärit just osuu sopivasti siihen johonki ympäristöön eli en varmaa oo menossa :( .

Ihanko siinä 18v ikäraja vai?

:thumbs: olen menossa.

:jahas: Enpä oikein osaa päättää mitä tehdä. Jos Studio 51:een on jätetty läheskään yhtä ihanan iso parkettitanssilattia, kuin mitä oli Maestron aikoina, niin olen varmasti täällä. Muuten vähän epäilyttää. Eipä nuo ison maailman tähdet yleensä Suomessa esiintyessään ole olleet parhaimmillaan ja koko mesta on todennäköisesti ääriään myöten täynnä - ja vielä parisataa ihmistä päälle. Kandeekohan tuonne lähteä kaikkien tönimäksi ja kasteltavaksi nimim. kaksi kertaa Colorsin täyteen sullotuissa bileissä saanut jonkun ohikulkijan siiderit rinnuksille...

Tiesto kyllä parhaimmillaan rokkaa!

Kyllä! Tänne. Ensimmäistä kertaa olen menossa tiestoa katsomaan/kuuntelemaan, eikä paikka ole kaikkien huonoin. Onneksi en mennyt sinne helsinki klubiin kun oli edellinen keikka tiestolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom