DJ Kuwaitissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

pexxi

Mode

Liitteet

• 27608178db.webp
    27608178db.webp
    21,8 KB · Katsottu: 928
Ööh...
Dennis syömässä, Dennis pihalla, löysä Dennis guestpoussaa, Dennis jakamassa nimmareita, Denniksen nimmari, toinen Denniksen nimmari, kolmas Denniksen nimmari...

Ei millään pahalla Pexxi, mutta pitääkö näitä kaikkia repiä sieltä jenkkien sivuilta tänne ihmeteltäviksi? Vai onko tavoitteena uusi postausennätys?? ;)

Six kai mulla on noin paljon noita pousteja? Jotkut tykkää, toiset taas ei....
Mielelläni otan muidenkin kommentteja vastaan.

Mitä te nyt valitatte. Ei tällä osiolla nyt niin hirmusesti juttua ole, niin hyvä, että pexxi ja pro-pain pitää vähän hengissä.

Kiinnostaa sitten ketä kiinnostaa.

Aika vittumaista porukkaa, kaipa sitä on tullut postailtua liikaa näitä linkkejä Marsvoltan ja Misanthropin makuun. Kiitos Manuel supportistasi:)

Joo, dieetillä päätä kiristää;)

Ei niitä ole pakko katsoa jos ei kiinnosta. Hyvä, että jotkut jaksaa kaivaa tänne erikoisempiakin kuvajuttuja. Olisihan se vähän kuivaa jos kuvia olisi vain sm-kisoista, olympiasta ja muutamasta muusta isosta kisasta.

pexxi sanoi:
Aika vittumaista porukkaa

Voih, et kai meikäläistä vaan tarkoittanut?
:itku:

Selvyyden vuoksi: Arvostan suuresti niitä jotka jaksavat juttuja Pakkikselle kaivaa, edellä peräänkuulutin lähinnä pientä harkintaa. Siispä kiitokset Pexxi ja ProPain.

No niin, tulipa herätettyä tämäkin tredi päiväunilta... :)

Jees, kiitoksia vaan kaikille mun puolestani:)

Mun mielestä on ainakin hyvä, että jotkut pistää tänne vähän linkkiä ja kuvia. Jos rupeaa vituttaa niin tuskin kukaan pakottaa katsomaan.

Todellakin. Iso KIITOS Pexxille ja Pro-Painille :worship:

Ilman näitä herroja olisi tämä osio huomattavasti hiljaisempi. Eikä tämäkään linkki nyt minusta mitenkään turha ollut, kyllähän nuita ajankulukseen katseli. Ei muuta kuin Keep Up the Good Work.

Misanthrop sanoi:
Ööh...
Dennis syömässä, Dennis pihalla, löysä Dennis guestpoussaa, Dennis jakamassa nimmareita, Denniksen nimmari, toinen Denniksen nimmari, kolmas Denniksen nimmari...

Ei millään pahalla Pexxi, mutta pitääkö näitä kaikkia repiä sieltä jenkkien sivuilta tänne ihmeteltäviksi? Vai onko tavoitteena uusi postausennätys?? ;)
Ei millään pahalla, mutta mun mielestä voitais olla vähän suu soikeammalla myös siellä suunnassa. "Löysä Dennis guestpoussaa". Mies on offilla ja tuo kunto ei ole mitenkään löysä siihen nähden mun mielestä. Niin kauan kun ollaan DJ:n käden kokoisia, niin voisi vähän miettiä mitä laukoo.

Näitä on mukava lukea täältä pakkikselta aina, kun ei ehdi ulkomaalaisia foorumeja selaamaan kovinkaan paljoa. Joten lisää vain pexxi ja Pro-Pain.

jpm sanoi:
Ei millään pahalla, mutta mun mielestä voitais olla vähän suu soikeammalla myös siellä suunnassa. "Löysä Dennis guestpoussaa". Mies on offilla ja tuo kunto ei ole mitenkään löysä siihen nähden mun mielestä.

Niin kauan kun ollaan DJ:n käden kokoisia, niin voisi vähän miettiä mitä laukoo.

Tämä menee nyt juupas-eipäs-väittelyksi, mutta menköön tämän kerran. Dennisin löysyys/tiukkuus ei ollut kritiikissäni se avainasia vaan jutun sisältö yleisesti. Kyllä näistä guestposing-keikoista on nähty mielenkiintoisempaakin luettavaa (ja parempia kuvia).

DJ:n käsiä (jos niitäkään) toki ollaan, mutta tuo on huono peruste lähteä arvioimaan, kuka saa Pakkotoisto.comilla kertoa mielipiteitään kilpailijoista. Taitaisi pian olla noilla kriteereillä aikas hiljainen foorumi.

Tämä tästä asiasta minun puolestani.

Back
Ylös Bottom