Dismember - Dismember

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Dismemberiltä on tulossa uusi albumi 18.2. Tässä maistiainen: Europa Burns.

Ei pöllömpää. Kitarasoundissa on vanhaa kunnon moottorisahapärinämeininkiä ja Kärjen murinat on takuuäkäset. Rummut voisivat kuulua selkeämmin verrattuna aikaisempien levyjen tuotantoihin, Estbyn lähtö bändistä oletettavasti syynä siihen. Biisi toi tempoltaan mieleen loistavan I Saw Them Die:n, eikä tarttuvuuskaan ihan valovuosien päästä ko. kappaleesta ole. Rokkaavaa, tuhnuista ja raskasta, eli toimii.
Takuuvarmasti on laatulevy jälleen tulossa ensi vuoden puolella, ennakkotilaukseen menee heti kun on mahdollista.

(Olen nyt kauheissa omantunnontuskissa kun en tätä uutista postannu ennen P-P:tä, vaikka fanitankin Dismemberiä. Tiesin kyllä että levyä on tulossa, mutta bändin nettisivuilla ei ollut mitään tietoa tästä promosta... :curs:)

On kyllä kuivaa ja rouheeta. Hehe, ihan mukiinmenevää dödistä. Dismember ei nyt koskaan ole mitenkään yllättänyt tai säväyttänyt. Ihan perusdödöö oppikirjan mukaan.

Tällanen hitaampi toimii paremmin kun se laiska tikatika-rummutus.

On kyllä kuivaa ja rouheeta. Hehe, ihan mukiinmenevää dödistä. Dismember ei nyt koskaan ole mitenkään yllättänyt tai säväyttänyt. Ihan perusdödöö oppikirjan mukaan.

Tällanen hitaampi toimii paremmin kun se laiska tikatika-rummutus.

Sä et vaan tajuu :hyper:

Voi tieten vaikuttaa diggailuun se kovinkin, että kuunteleeko sitä MUSIIKKIA vai RUMPUJA. Dismemberillä on se riffiosasto kirkkainta Kärkeä, murinoita unohtamatta.

Biisilista:
01. Death Conquers All
02. Europa Burns
03. Under A Bloodred Sky
04. The Hills Have Eyes
05. Legion
06. Tide Of Blood
07. Combat Fatigue
08. No Honor In Death
09. To End It All
10. Dark Depths
11. Black Sun

Biisilista:
01. Death Conquers All
02. Europa Burns
03. Under A Bloodred Sky
04. The Hills Have Eyes
05. Legion
06. Tide Of Blood
07. Combat Fatigue
08. No Honor In Death
09. To End It All
10. Dark Depths
11. Black Sun

Death Conquers All ilmestynyt tuonne myspace-sivulle kuunneltavaksi. Hienoa laatukuoloa jälleen, vähän rivakampi meininki kuin Europassa. Ja koko levyn sivukorvalla kuultuani (soittivat ennen lämppäreitä koko levyn ämyreistä keikapaikalla) voin sanoa, että levy on vähintäänkin yhtä kova kuin edellinenkin kiekko. Maidenhenkistä tuplakitaratilutusta death metalliin sovitettuna, tylyä tamppausta, rivakoita humppabiisejä ja matalalta möyriviä old-school riffejä. Semmosta.

Toimi tuo Europa Burns keikalla kyllä perhanan kovaa, vaikka ei mitään Dismemberin katalogin kärkikastia olekaan kappaleena. :rock: -meininki.

Ennakkotilasin muuten levyn Lutakon keikalta kotia päästyäni. Vielä 18 päivää pitäisi jaksaa odotella :curs:

Tarkoittanet kuitenkin tätä: http://www.noise.fi/levyarvostelut/?id=8512

Vähän eriävät mielipiteet tuntuu Imperiumin ja Noisen ukoilla olevan, mutta sehän on vain hyvä.
Minä itse todennäköisesti tulen pitämään uudesta levystä hyvinkin paljon, jälleen kerran, niin on aivan sama, mitä arvostelut sanovat ;)

Ai niin joo, unohtui mainita, että itse levy ilmestyy siis 17.3 vasta, toisin kuin joka paikassa lukee.

Back
Ylös Bottom