Dimmu Borgir - Godless Savage Garden Deluxe Edition

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Dimmu Borgirin Godless Savage Garden julkaistaan Deluxe Editionina 12.7. Uudella versiolla 2 julkaisematonta bonusbiisiä.

Alkaa vähän haista rahastukselle, kun julkasevat uudelleen vanhoja levyjä ja sit mukana on pari uutta biisiä. IMO GSG on ihan selvästi surkein Borgirin albumi, joten ei houkuttele ihan yhtä paljon kuin Stormblåst.

...mutta kyllä mä noi pari biisiä waretan

Alkaa vähän haista rahastukselle, kun julkasevat uudelleen vanhoja levyjä ja sit mukana on pari uutta biisiä.

Tuo on kyllä aika perseestä miunkin mielestä. Monesti noitten metallibändien alkupään albumit ovat olleet soundeiltaan rosoisia ja juuri tunnelmaltaan hyviä. Nyt kun ne nauhoitetaan nykytekniikalla/osaamisella uudestaan niin siitä katoaa yksi osa viehätyksestä.

Borgir varmaan nauhoittaa kaikki albumit nyt uusiksi ja sitten vasta paneutuvat uuteen albumiin :)

Borgir varmaan nauhoittaa kaikki albumit nyt uusiksi ja sitten vasta paneutuvat uuteen albumiin

No en pistäisi pahitteeksi vaikka spiritual black dimensions vedettäisiin uudestaan. Siinä oli aika kälyset soundit ja miksaus. Olen käsittänyt tosin ettei moni ole pitänyt albumista. En käsitä miksi, koska minusta siinä on hyviä biisejä. Soundit vain vitusta.

Tekisivät välissä uuden levyn eikä vaan julkaisis kokoajan jotain re-make albumeita.

Siis eihän tossa ole varmaan itse yhtyeellä osaa eikä arpaa, levy-yhtiö on se taho joka noita levyjä julkaisee uudestaan.

Siis eihän tossa ole varmaan itse yhtyeellä osaa eikä arpaa, levy-yhtiö on se taho joka noita levyjä julkaisee uudestaan.
Eiköhän se oo bändin asia, mitä ne julkasee? Tuskin toimis sellanen yhteistyö, että levy-yhtiön pomo sanoo vaan, että: "joo, nyt tehää pojat silleen, että nauhotellaan noita vanhoja albumeita uusiksi".

En voi tajuta miten ennen pidin Borgirista. Hirveätä paskaa :(

Back
Ylös Bottom