• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Diilisivustot

Ikä
36
Näitä diilisivustoja ilmestyy kuin sieniä sateella!
Mä käytän diilejä, säästöt ovat tuntuvia enkä ole kertaakaan saanut huonoa palvelua.
Olen ostanut todella edullisesti siivouspalveluita, kampaajakäyntejä, pedikyyrejä, kosmetologikäyntejä, sushia...
Ostan diilisivustojen kautta kaikkea mitä muutenkin tulee ostettua, mutta usein yli 70% halvemmalla, joten säästöt on jonkinmoiset!

Toistaiseksi olen kokeillut citydealiä ja offeriumia, nyt telkkarista on näkynyt myös kimppadiilin ja facediilin mainokset.
Kimppadiilissä oli eilen loistotarjous jonka haluaisin ostaa mutta sivustot on sen verran omituiset että en vaan osannut, se meni ohi suun.

Käyttävätkö muutkin diilisivustojen kautta hommattuja palveluita, ja onko kellään ollut huonoja kokemuksia?

Sikäli vastustan koko ideaa, että isoimman siivun noistakin diileistä ottaa kyseinen diilifirma ja palveluntarjoaja saa... mainosta? No itte ovat lähteneet leikkiin mukaan niin siitä vaan hyväksikäyttämään tyhmää.

jep, kannattanee ottaa siihen firmaan suoraan yhteyttä millä on diilimainos pyörimässä...todennäköisesti saat paremman tarjouksen sieltä suoraan...

Ikä
36
Jaa, toimiskohan moinen..?

Mä ajattelen asian siltä kantilta että firma joka lähtee diilimeininkiin mukaan saa potentiaalisesti uusia vakioasiakkaita antamalla palveluita näin ensikäynnillä puoli-ilmaiseksi.
Ajattelin että moni firma joka tarjoaa palveluitaan diilin kautta saattavat myös olla juuri aloittaneita, jotka etsivät asiakkaita. Tehokkaampaa keinoa niiden hankkimiseen tuskin on.
Mä olen kokenut näiden diilien käyttämisen niin pirun vaivattomaksi ja käteväksi että olen vaan toivonut että firmat hyötyvät tästä tavalla tai toisella.
Kyllä mä kosmetologi- ja kampaajakäynnillä yleensä ostan tuotteita paikanpäältä, ja jos palvelu on tosi hyvä mä kyllä palaan takaisin.

cIe

jep, kannattanee ottaa siihen firmaan suoraan yhteyttä millä on diilimainos pyörimässä...todennäköisesti saat paremman tarjouksen sieltä suoraan...
Ei se varmaan ihan näinkään mene. Mun on jotenki hankala nähdä, että saisin ravintolassa 50% alennusta safkasta vain siksi, että pyydän.

Ei se varmaan ihan näinkään mene. Mun on jotenki hankala nähdä, että saisin ravintolassa 50% alennusta safkasta vain siksi, että pyydän.
jep. mutta jos jotain isompaa on ostamassa, niin jos soitat ja kyseessä ei ole aivoton joka vastaa niin saat paremman diilin.