diettiasiaa, vielä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja crack
  • Aloitettu Aloitettu

crack

Banned
eli oon 110kg painava heppu ja tarkotus ois pudottaa 15kg kahessa kuukaudessa...
treenit ois tässä:
6*vko aamu-uinti 30min

4*vko sali + 30min kuntopyörä salin päätteeksi

aamupala : kaurahiutale 50g +200g raejuusto+1ruisleipä kalkkunalla

lounas vaihtoehto 1 : 200g 10% paistijauheliha+1sipuli+2 kananmunaa+1rkl oliiviöljyä, vaihtoehto 2 : 3 seitifilettä+2kananmunaa +1rkl öljy, vaihtoehto3: 1purkki tonnikalaa + 2 kananmunaa+1rkl öljy, vaihtoehto 4 : 1 broilerin rintafile+50g pastaa+1rkl oliiviöljy.

välipala: (ennen salia) 1 protskujuoma+1ruisleipä kalkkunalla

päivällinen sama kuin lounas, huom! vaihtoehdoista 1-3

iltapala 250g maitorahka, vähän rasvatonta, sokeritonta jugurttia...

mitäs sanotte onnistusko, pitäsköhän kuntopyörää lisätä 45 min, entä riittääkö tuo 30 min uintia aamu-aerobiseksi, saliohjelma 4-jakonen , rinta-hauis, jalat, selkä , olkapäät-ojentajat...

Ettei vain tulisi liian vähän kaloreita vaikka diettaatkin. Tällaisiin on paha mennä sanomaan mitään, kun sen pitää itse kokea, mikä on parasta. Hyvältä kuitenkin näyttää tuo suunnitelmasi. En usko, että paljoakaan mäkeen menet tuolla metodilla...15 kiloa kahdessa kuukaudessa on kuitenkin aika paljon. Tsemiä kilojen karistukseen.

raba sanoi:
tarkotus ois pudottaa 15kg kahessa kuukaudessa...

Pudota vajaat puolet pois tavoitteesta eli 8 kg/2 kk, joka sekin on huima vauhti.

Nyrkkisääntönä: 0.5-1 kg viikossa on vielä suureksi osaksi rasvaa. Sen yli mentäessä alkaa lähtemään lihasta merkittävissä määrin. (Lähteenä Lyle McD.) Kannattaa seurata voimia salilla - jos voimatasot lähtevät tippumaan niin silloin luultavasti lihasta lähtee liikaa.

15 kg saat pois tosta painosta, jos uhraat lihaksia matkalla. Sen helpompaa tuo on saavuttaa, mitä enemmän sitä hukattavaa rasvaa on. Järkevä pudotusnopeus toi ei ole "bodauksen" kannalta katsottuna.......

Mielestäni aloitustahti on vähän turhan kova, saat hyviä tuloksia esim. kolmella aamuaerobisella. Loppua kohti voit sitten kiristää tahtia ja saat lisävauhtia dieettiin. :thumbs: Tavoite on myös jokseenkin epärealistinen jos rasvaa halutaan polttaa...

Mielestäni näyttää todella hyvältä suunnitelmalta. Itse olen tiputellut samansuuntaisella ruokavaliolla vastaavassa ajassa about 7kg ilman mitään extraurheilua, ja lähtökohta oli melko kuikelo (nyt täysin kuikelo).

Back
Ylös Bottom