Kiitos kaikille jotka vastailivat..
Tämä menee nyt hieman
, mutta haluan kirjoittaa silti kaiken tämän.. Tätä alotusta kirjoittaessani olin aika huonossa jamassa. Treenit meni päin helvettiä ja ruokavaliokin oli mitä oli.. (eli selvennyksenä siis nuo treenimäärät joita laitoin olivat hieman vanhempaa laatuaan eli siis ajalta jolloin en vielä ollut depiksessä) Joku neron leimaus tämä dietti taas oli, :wall: koska rehellisyyden nimissä en minä missään huonossa kunnossa ole.. (siis suhteessa) Koska eihän nyt vuosien työn tulokset jossain yhdessä kuukaudessa romahda... Ja sitäpaitsi minulla riittää kyllä vielä "joksikin aikaa" tekemistä tuolla lihaksiston kehittämisen puolella.. :whip:
Ongelmanani on ollut aikaisemmin ylitreenaaminen, jonka myötä tuleva ylikunto, väsyminen ja paha olo. Nyt viimeisimmäksi sain itseni ylikuntoon jonka lisäksi olen ollut hieman masentunut. Tätä ei ole ainakaan helpottanut se, että olen ollut aivan täysin eksyksissä elämäni kanssa ja sitä kautta myös treenieni kanssa. On ollut tätä sähellystä, että mitä haluan, aloittaisinko dietin vai enkö jne. jne
Nyt eilen koin "valaistumisen" jutellessani erään todella minulle läheisen ihmisen kanssa. :haart: Juttelu meni minun puoleltani lähinnä kyllä poraamiseksi.. :itku: Ihminen jonka kanssa juttelin on sellainen ihminen, joka minut on opettanut treenaamaan, tukenut minua ja aina uskonut minuun ja minun kykyihini. Tämän ihmisen rajaton usko minuun latasi minut täyteen sellaista elinvoimaa, motivaatiota ja tahtoa treenata,jota en ole tuntenut pitkään aikaan. Nyt alkaa pitkästä aikaa tuntua hyvältä!
Nyt haluankin unohtaa kaikki mitä olen kirjoittanut aiemmin.. Kaikki typerääkin typerämmät dietti suunnitelmat ja vielä sitäkin typerämmät itse väsäämäni treeniohjelmat. (joista ei ole tuntunut tulevan mitään muuta kuin harmia)
Olen nyt päättänyt, että aion keskittyä kehittämään fysiikkaani mahdollisimman hyväksi. Tämän käytännössä tarkoittaessa lisää lihaksia ja erityisesti niihin lihasryhmiin jotka ovat kehityksestä jäljessä. :whip:
Tämä tuskin nyt oli kauhean kiinnostavaa luettavaa, mutta oli minulle todella tärkeää, että sain kirjoittaa...