diettaaminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fear
  • Aloitettu Aloitettu
Olen tässä selaillut pakkiksen sivuja ristiin ja rastiin ja olen etsinyt dietti ohjeita tai selkeetä kahden viikon mittaista alkuun pääsemis dietti/ ruokaohjeita joltain joka nyt on pitänyt kirjaa syömisistään ja todennut diettinsä toimivan.Oikeastaan kaikki dietit mitä olen löytänyt on ollut puntti hommiin sopivia itse haeskelen semmoista jossa aerobinen on päälajina jne.taustaa ; paino noin 106kg ja juoksu lenkin pituus maksimissaan 5km sykkeet noin 120-170

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Esimerkiksi Lore Running kirjassa kyllä kehotetaan pysymään poissa juoksusta jos painoa on yli 90 kiloa polvivammojen vaaran vuoksi. Sinuna laihduttaisin ja nostaisin kuntoa ensiksi muun aerobisen avulla ja sitten vasta alkaisin juoksemaan. Eipä nuo dietit hirveästi eroa jos niissä on aerobinen päätaustana. Vähän enemmän hiilihydraatteja, mutta kuitenkin niitä "hyvänlaatuisia". Energia jakauma voisi olla lähellä hh 50 p 20 r 30. Rasvoja riittävästi ja protskua kanssa että pysyy elimistö käynnissä, lihat ei katoa liikaa ja nälkä pysyy kurissa. Hiilihydraatteja, että jaksaa treenata välillä vähän kovemmillakin sykkeillä tai pitempään. Muuten saattaa hiilihydraatti varastot ehtyä liian nopeasti maksasta tai lihaksista ja iskee väsymys. Oikeastaan noita hiilihydraatteja siis suositellaan syömään enemmän, mutta muuten samat periaatteet.

Ihan oikeassa se kirja on niitten polvivaivojen suhteen!Vasen polvi rutisee jo rappusia noustessa.Vaihdoin hölkän reippaaseen kävelyyn ja syke nousee silläkin ihan hyvin ainakin sykemittarin mukaan 120max mutta eikö silläkin jo rasva käryä jos semmosia tunnin köpöttelyjä heittää viikossa 4 ja panostaa syömiseen ja tuli viel mieleen että eikö hiittiä voi mennä ihan vaikka soutulaitteella kuhan vaan saa sykkeet nousemaan.

Itse suosittelisin tota kävelemistä noin niinkun teetkin ainakin näin alkuun. HIIT tuppaa tappaa motivaation aika helpolla ja tollakin systeemillä saat varmasti hyviä tuloksia kun vaan jaksat paneutua ruokavalioon, treeniin ja lepoon.

Homma selvä!!!!!!!!Ja mitenkä on tuon keton taika että onko se hyvä? vai ihan vaan paneutua ruoka valioon.Olen vain niin helketin perso ruualle että siitä voisi sanoa että kilojeni koostumus on kotoisin, koska karkkia tai pullia jne.en syö lainkaan.Kävin joskus mittauttamassa rasva prosentin niin 19 että onhan siinä

No jos perfektionismiltasi kerkeät huomaamaan, niin en tänne tullut kysymään neuvoa oikein kirjoitukseen. DiEEttaamiseen kylläkin. Onko nyt hyvä?

Sale sanoi:
Turhaa pilkunnussimista :down:

Heh. Itse luulin ja stailivirheen kannustavan peitellen efu-johdannaisia. :D
Sitä se pakkiksen lukeminen teettää. :evil:

Jees, katselinkin tuota painoa, ettei tuntune kovin kliffalta juoksu?

Entisenä ja nykyisenä palloilijana voisin sanoa, että eipä sitä kyllä paljon puupäisempää urheilumuotoa olekaan kuin lenkkeily.

Mutta näin vanhemmiten käsitykset muuttuvat.

Se vähä mitä itse olen punalla käynyt, on mielestäni niinkin feminiininen laite, kuin crosstrainer ollut helkutin hyvä laite polttamaan läskiä.

Omana intressinäni onkin juuri tuo rasvan poltto, että siihen kaipailtaisi vinkkejä. Pitänee etsiä oikea ketju.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom