- Ikä
- 41
Tässä funtsin noiden dieettien kanssa, lähinnä Zone ja Atkins, tai niiden välimaastoa... Tämä aihe siksi, koska olen joskus pikku teininä aiheuttanut itselleni puutteellisella syönnillä sen, että tukkani harveni puolella!! Tämä tarkoitti käytännössä alkuksi tyyliin; Syö niin vähän kuin mahdollista, myöhemmin jotain 800kcal/päivä. Sit tajusin proteiinin tärkeyden, jota en aiemmin syönyt juurikaan ja hiustenlähtö väheni. Rasvan tärkeyden sisäistin vasta vajaa neljä kk. sitten, kun törmäsin Zone-dieetistä kertoviin kirjoihin.
Olisiko parempaa tietoa siitä mitkä asiat vaikuttavat hiustenlähtöön, RAVINNOLLISESTI??? Voinko tämän asian tiimoilta noudattaa Zonea tai Atkinsia?...jälkimmäisessä proteiinia tulee ainakin vähintäänkin tarpeeksi!...Olen kuullut, että Zoneilijoilla on hiukset vahvistuneet todella huomattavasti ko. ruokavaliota noudattamalla...
Tässä sopivaa dieettiä miettiessäni, kynnyskysymys on juuri tuo hiusten lähtö ja hiusten rakenteen vahvuus. Oli se meinaan sellaista helvettiä(sorry) kun tukka harveni!...
Olisiko parempaa tietoa siitä mitkä asiat vaikuttavat hiustenlähtöön, RAVINNOLLISESTI??? Voinko tämän asian tiimoilta noudattaa Zonea tai Atkinsia?...jälkimmäisessä proteiinia tulee ainakin vähintäänkin tarpeeksi!...Olen kuullut, että Zoneilijoilla on hiukset vahvistuneet todella huomattavasti ko. ruokavaliota noudattamalla...
Tässä sopivaa dieettiä miettiessäni, kynnyskysymys on juuri tuo hiusten lähtö ja hiusten rakenteen vahvuus. Oli se meinaan sellaista helvettiä(sorry) kun tukka harveni!...