Dietmix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rooqie
  • Aloitettu Aloitettu
käytän tällä hetkellä Fastin Dietmix:iä, mutta mielestäni siitä ei tuolla annostuksella (1dl+3-4dl vettä) vatsaa kylläiseksi saa. kokemuksia asiasta ja parempia ehdotuksia? muita lisäravinteita en tällä hetkellä käytä.

Käytätkö tuota Dietmixiä siis ateriankorvikkeena? Itselläni se on ollut palautusjuomana nyt jonkin aikaa, ja en kyllä toiste osta - ylihinnoiteltua sokerilientä koko Dietmix. :evil: Ateriankorvikkeena en ole sitä käyttänyt, mutta muunmerkkisistä ateriankorvikejauheista on hieman kokemusta, ja täytyy sanoa että ainakaan minulla ne eivät vatsaa täytä. Joten en osaa oikein antaa muuta neuvoa kuin a) kannattaa mielestäni luopua aterioiden korvaamisesta jauhoilla, ja syödä mieluummin ihan oikeaa ruokaa b) jos nyt kuitenkin haluat ateriankorvikkeita käyttää, niin kokeile ja testaile erimerkkisiä, josko sieltä se oikea sitten hyvinkin löytyisi! :)

näinhän se on

tällä hetkellä on vain elämässä semmoinen tilanne, että korvaan pari ateriaa päivässä ja syön töissä "oikean" ruoan. Dietmix:iä olen käyttänyt ateriankorvikkeena ja palautusjuomana. Kokemusta ei näistä asioista ole vielä kovin paljon siksi kaipaisin muiden fiksumpien kommentteja ja parempia ehdotuksia=)

Itse käytän dietmix:iä korvaamaan välipalan, siinä on mielestäni protskun suhde hiilariin hyvä! Itse olen tyytyväinen tuotteeseen. Itse en ole törmännyt vielä sellaiseen "jauheeseen" mikä voisi korvata aterian mutta välipalan kyllä! Jokaisen on vain löydettävä itse itselleen sopivat "jauheet", koska mielipiteitä on aina erinlaisia. Itse vaihtelen ja testailen eri protskuja ajoittain. Mulla ei ole mitään vakio protsua mitä vaan aina vetelisin !:)

Ateriankorvikkeet...

Laitan tähän otteen toisesta threadista, Iivilin postista:

"Kätevä (ja karu)ateriankorvike:

sopivaksi katsomansa määrä jotakin halpaa proteiinijauhoa
jotain purtavaa, esim. omena, banaani, ruisleipäsiivu
ehkä rkl rypsiöljyä

Tehdään proteiinijauhosta juoma lisäämällä siihen vettä ja sheikkaamalla vähän "Nautitaan" em. pienen purtavan kanssa. Loppuherkkuna esim. rkl rypsiöljyä ja ehkä sopivaksi katsomansa vitamiinipilleri/t. Massakaudella voi lisätä maltoa sopivan määrän. Jauhot tietenkin on laitettu esim. edellisenä iltana sheikkeriin valmiiksi, jotta niiden kanssa ei tartte kiireessä enää pölistellä."

Kuten jo aikaisemminkin totesin, niin minulla nuo pelkät protskujuomat/ateriankorvikkeet eivät nälkää pidä. Miksei tuo Dietmix tietysti välipalana voisi mennäkin, mutta on siinä silti mielestäni liikaa sokeria!

Back
Ylös Bottom