DietMix

Syömäpuoli kun tuppaa varsinkin töissä ollessa jäämään vähän vähälle niin ajattelin että ostaisin jotain tollaista sörsseliä. Paikallisessa SportFoodCenterissä suositteli myyjätär tollaista. Onko mitä kokemuksia tai suosittelisitteko jotain muuta?

Eipä ole just tota tullu syötyä mutta eikös toi ole Fastin tuote? Maistuvat kuulemma pahalle. Itse olen nyt löytänyt Bull'sin basic protein hässäkän jossa makujakin ihan mukavasti. Hinta ei myöskään saa opiskelijaa pyörtymään, "vain" 21,90€. Minä ainakin tykkään että hyvin toimii. :)

Väännä joku rahkahässäkkäproteiinisydeemi mukaan sinne töihin...semmoseen suht mukavan kokoiseen kannelliseen kulhoon, ja sit mussuttelet menemään, kun on sen aika! :thumbs: Roudasin kouluun aina omat välipalat mukaan(rahkaa, raejuustoa yms.), kun eihän sillä koulun ruokailulla koko pitkää päivää jaksa. Porukat katsoivat aluksi vähän pitkään, mutta ei kulunut kovin kauaa, kun rupes muillakin näkymään evästystä mukana! :D

Heippa vaan, mulla Dietmix ei oikein toiminut, sillä vatsa meni sekaisin ja maku oli kammottava. Ostin sitä kaakaon makuista.
Kyselin myöhemmin että mikähän ainesosa siinä voisi laittaa masun sellaiseen kuntoon :(ripulia:( ja sieltä löytyi tujusti soijaa. Ei sovi mulle.

Samoin hiilarit turvottaa helposti ja tykkään syödä paljon myös leipää, joten tulee liikaa. Nyt olen aivan ihastunut vaniljaprotskuun, johon lisään vettä, maitoa, kaakaota ja rahkaa. Teen monesti mukaan töihin ja on kyllä hyvää. Menee jo toista kuukautta joten ei ihan heti kyllästy!

Testaa, mutta en tuhlaisi rahaa dietmixiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom