Dietiltä paluu Plus karoreile

Liittynyt
28.12.2011
Viestejä
43
Mites kannattas tämmöse pari-kolme kuukaude dieti jälkee palata plus kaloreille. Lähinnä noitte kaloreitte nostamisesta, vetääkö kalorit saman tien ylös vai nostaako pikku hiljaa ?
Aikasemmal dietil muistaakseni tein sillee et nostin kaloreita päivä kerralla.

Kannattaako dieti loppuu vetää hiilari päivä ? koskaa en kokeillu dieti loppuu vetää hiilaripäivää, oon vaa lukenu täält et jokku o vetäny jonku näköse kaku lopuks.
Olen kyl pitäny hiilaripäivii kerra viikos dietil :D
 
Liittynyt
17.1.2014
Viestejä
63
mistä lähteistä otatte hyvät rasvat? tai joo lähinnä omegat,pähkinät,oliiviöljy,kananmuna jne, mut mimmosia määriä? Jotenkin tuntuu vaikeelta laskee se et sais 1g/painokilo päivässä...
 
Liittynyt
28.12.2011
Viestejä
43
mistä lähteistä otatte hyvät rasvat? tai joo lähinnä omegat,pähkinät,oliiviöljy,kananmuna jne, mut mimmosia määriä? Jotenkin tuntuu vaikeelta laskee se et sais 1g/painokilo päivässä...
No itse ainakin laitan maitorahkan sekaan rapsiöljyä/rypsiöljyä, pistää muun ruuan sekaa vaa ni siitä ne rasvat tulee.
 
Liittynyt
28.12.2011
Viestejä
43
Mitäs mielt ootte tommosest et puol viikkoo/viiko +-kcal kulutukseen viikon ja max 100g hiilarii sen puole viiko aja . Kun puol viikkoo/viiko on kulunut alkais nostamaan kaloreita ylöspäin, 100-250kcal yli kulutukse.
Oiskos sopivaa pitää mässy kerra viikos vaikka nostaaki kaloreita pikku hiljaa takas vai mitäs meinaatte tulisko läskit nopeesti takas sit ?
http://www.pakkotoisto.com/ravinto/54050-dieetilta-takaisin-bulkille/
Poimein tuolta ketjusta tämmöse pätkä tähä.

Dietin jälkeen kannattaa syödä puhtaasti ja ensimmäiset 2 vk kannattaisi syödä maltilla tasan niillä kaloreilla mitä arvioi kuluttavansa eli +-0. Tämä sen takia, että elimistön hormoni yms. toiminnot "normalisoituu", eikä sitten kerää helposti rasvaa, kun aletaan olemaan jatkuvasti plussa kaloreilla.

Eli ehdottomasti pari viikkoa ensin elimistöä palautellen, (hiilaria vähintään 100g/pv) sen jälkeen maltillista kaloreiden nostamista.
 
Liittynyt
3.1.2013
Viestejä
1 705
Mitäs itse olisit, jos tekisit allun linkittämän artikkelin mukaan? Käytännön vinkkinä annan sen, että jätä stressaaminen pois tuosta touhusta, niin helpottaa päänuppia, eikä kondiskaan tuhoudu niin helposti.

Eli jos nyt liikuntamäärät on korkealla ja kalorit alhaalla, niin nosta kaloreita 200-300kcal/päivä, mutta kuluta kuin dieetillä. Siitä lähdet sitten hiljakseen viikko kerrallaan tiputtamaan yhden aerobisen/viikko pois ja nostat kaloreita 50kcal eli käytännössä ~10g hiilaria lisää. Itse sijoittaisin tuon hiilarilisäyksen vaikka malto/vitargo muodossa salitreenin yhteyteen, niin ei se ainakaan vyötärölle jää.
 
Liittynyt
28.12.2011
Viestejä
43
Mitäs itse olisit, jos tekisit allun linkittämän artikkelin mukaan? Käytännön vinkkinä annan sen, että jätä stressaaminen pois tuosta touhusta, niin helpottaa päänuppia, eikä kondiskaan tuhoudu niin helposti.

Eli jos nyt liikuntamäärät on korkealla ja kalorit alhaalla, niin nosta kaloreita 200-300kcal/päivä, mutta kuluta kuin dieetillä. Siitä lähdet sitten hiljakseen viikko kerrallaan tiputtamaan yhden aerobisen/viikko pois ja nostat kaloreita 50kcal eli käytännössä ~10g hiilaria lisää. Itse sijoittaisin tuon hiilarilisäyksen vaikka malto/vitargo muodossa salitreenin yhteyteen, niin ei se ainakaan vyötärölle jää.
Itel o vähä tapa stressata kaikesta :D, tällä hetkel o pelkkä salitreeni. Voi tuon 200-300kcal nostaa päiväs ja lisät hiilarii joka pv ?

Senhä vois tehä niinki et nostais vaikka 100kcal/päivä, hiilarii vähä aina ?

Pitänee varmaa ostaa kokeiluu tota vitargoa.
 
Thread starter Samankaltaiset keskustelut Forum Replies Date
Ketodietiltä siirtyminen normiruokavalioon Ravinto 6
Samankaltaiset keskustelut

Ylös