Diet Fuel

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tinkie
  • Aloitettu Aloitettu
Juu, eli eräässä isommassa kaupassa ois tarjouksessa toi Twinlabin Diet Fuel jauhe ja kapselit ja kyselisin että kellään kokemuksia tai mielipiteitä tuotteista?

Kapseleita itse harkitsin ja kun tavoitteena olisi pudottaa vähän painoa mutta pyrkiä säilyttämään lihasmassa niin noi "periaatteessa" olisi ihanteellisia tässä tapauksessa (tuotettahan mainostetaan tyyliin "sopii painonpudotukseen ja lihasmassa säilyttämiseen, edistävät rasvan palamista ja lisää suoritustehoa"). :rolleyes:

Eli olisikohan niistä mitään iloa? :)

Tiedänkin kaupan:) . Itse olen noita myös jonkin aikaa popsinut (kapseleita siis) ja rahaa niihin ainakin saa palamaan! Olen kyllä tämän "kuurinin" aikana pudottanut painoa, olen samalla syönyt CLA:ta. Epäilen kyllä että vaikutus on ollut enemmänkin sellanen placebo-tyyppinen, että olen muutenkin syönyt "fiksummin".. Tarkotan siis että kun "kalliilla rahalla moisia ostin niin enpähän ainakaan pilaa vaikutusta liialla mussuttamisella"-vaikutusta ;) . Diet fuelissahan lukee että parhaaseen tulokseen pääsee liikunnalla ja vähärasvaisella ruokavaliolla!! Mutta mutta..kuurin alussa tuli sellanen hikoiluttava kuumottava tunne ja syke on aavistuksen koholla koko ajan. Tiedä sitten.

Täällä forumeilla on onneksi noita oikeita "gurujakin", heiltä varmaan löytyy totuuden sana?!?

:offtopic:

miten on, käytättekö te kaikki punttimimmit lisäravinteita? vai voisiko hyvä (proteiinipitoinen ja suht. vähärasvainen) ruokavalio riittää pinkeään ja lihaksikkaaseen kroppaan?

Originally posted by Hyzenthlay

miten on, käytättekö te kaikki punttimimmit lisäravinteita? vai voisiko hyvä (proteiinipitoinen ja suht. vähärasvainen) ruokavalio riittää pinkeään ja lihaksikkaaseen kroppaan?

Mä käytän palautusjuomaa, joka on valmista sekoitusta. Sen lisäksi käytän proteiinia jauheena ja nyt aloitin kreatiinin. Oon kokeillut myös CLA:ta.

Näiden lisäksi proteiinipitoinen, terveellinen ruokavalio ja kova treeni....

Originally posted by Tinkie
Juu, eli eräässä isommassa kaupassa ois tarjouksessa toi Twinlabin Diet Fuel jauhe ja kapselit ja kyselisin että kellään kokemuksia tai mielipiteitä tuotteista?

Kapseleita itse harkitsin ja kun tavoitteena olisi pudottaa vähän painoa mutta pyrkiä säilyttämään lihasmassa niin noi "periaatteessa" olisi ihanteellisia tässä tapauksessa (tuotettahan mainostetaan tyyliin "sopii painonpudotukseen ja lihasmassa säilyttämiseen, edistävät rasvan palamista ja lisää suoritustehoa"). :rolleyes:

Eli olisikohan niistä mitään iloa? :)

En ole kokeillut tai lukenut mitä se sisältää, mutta suosittelen, että vertailet muiden vastaavien tuotteiden kanssa sisältöä ja hintaa.. Twinlab ei ainakaan ole halvimmasta päästä eikä kyseinen kauppa kaikkien edullisin....

Originally posted by Hyzenthlay

Tällä hetkellä en käytä muuta kuin palautusjuomaa, joskus olen käyttänyt myös proteiinia. Ei nuo lisäravinteet mitään ihmeaineita ole, lähinnä ruokavalion tueksi tarkoitettuja. Hyvin koottu proteiinipitoinen ruokavalio on kuitenkin kaiken A ja O, ei siinä paljoa lisäravinteilla paikkailla, jos lounaalla käydään Hesessä ja päivällisellä Mäkkärissä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom