Hellurei! Ongelmana on nyt siis kumpi minun kannattaisi aloittaa. dieetti vai massa? Olen normaali painoinen, mutta vartalosta en sanoisi samaa. Maha on raskauden jäljiltä kuin pullataikina (kyse ei nyt ole mistään kovin pienestä pötsistä), isot jenkkakahvat (saa kunnon otteen niistä) ja allit löytyy ja reisissä myös hyllyvää. Rasvaprosentin mittautin salilla ja se oli 33,6% ja suurin ongelma on tämä keskikeho (sukulaisiani katsellen en ihmettele vaikka geeneissä). Jotkut on sanonut ettei kannata lähteä laihduttamaan ettei olemassa olevat lihakset häviä ja jotkut taas sitä mieltä ettei läskin alle kannata kunnon lihaksia tehdä kun ei sieltä näy...
Massakaudessa suurin pelko on se että homma menee keskikehonrakennukseen (siis lihomiseen). Tavoitteenani on kaukana tulevaisuudessa päästä fitness kuntoon. Nyt olen syönyt suurinpiirtein -500kcla vajeella, mutta paino on noussut. Paino ei sinänsä kiinnosta ja lihas painaa enemmän kun läski, mutta ulkomuodossa ei mitään konkreettista ole tapahtunut. Takana on tosin vasta kuukauden verran ja tiedän, maltti on valttia Käyn 4 kertaa viikossa salilla ja päivittäin aerobista tulee koirien kanssa ja töissä. Ja mikäli vielä innostun niin sitten pilatesta himassa.
Kiitoksia jo etukäteen!!
Massakaudessa suurin pelko on se että homma menee keskikehonrakennukseen (siis lihomiseen). Tavoitteenani on kaukana tulevaisuudessa päästä fitness kuntoon. Nyt olen syönyt suurinpiirtein -500kcla vajeella, mutta paino on noussut. Paino ei sinänsä kiinnosta ja lihas painaa enemmän kun läski, mutta ulkomuodossa ei mitään konkreettista ole tapahtunut. Takana on tosin vasta kuukauden verran ja tiedän, maltti on valttia Käyn 4 kertaa viikossa salilla ja päivittäin aerobista tulee koirien kanssa ja töissä. Ja mikäli vielä innostun niin sitten pilatesta himassa.
Kiitoksia jo etukäteen!!