Dieetti ja repsahtaminen!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yasminn
  • Aloitettu Aloitettu
Dietillä lokakuusta saakka oltu -13kg.... Eilen meni kurkusta alas kermajäätelöä plus normi diettisafkat ja tänään herkuttelu vaan jatkunut mutakakulla ja suklaalla.... Prkl tätä huonoa-omatuntoa ja pahinta on se syömisen jälkeinen masennus! Lihoamisen pelko kalvaa.... Laskeskelin tämän päivän kalorit ovat about 2000 ja kaikki suklaasta ja kakusta... :( Syönkö loppupäivän normaalisti diettiruokaani(pastaa,kanaa,salaatti) vai jätänkö syömättä? Tekis mieli jättää syömättä ja kompensoida kalorit... mutta mikä treenin kannalta järkevintä? Ihan alottelija olen näissä hommissa....

Hienostihan toi on mennyt! Takapakkeja tulee aina kaikessa. Ihminen on heikko :) Pari päivää herkuttelua ei näy missään (kertyneet kilot on nesteitä ja lähtee parin päivän dieetillä pois).

Mieti miksi oot dieetillä ja mitä haluat saavuttaa. Katsele motivoivia kuvia tai videoita. Takaisin ruotuun nyt vain! Loppupäivän syömisillä nyt ei niin suurta merkitystä ole kun yksi päivä ei vaikuta mihinkään. Pidä vain jatkossa huoli että saisit protskuja tarpeeksi päivittäin niin ei ala se lihasmassa korvautumaan läskillä. ;)

Pää pystyyn ja asiat järjestykseen! Jos olet puoli vuotta kärvistellyt herkuitta niin syyllisyys on viimeinen asia mitä sinun pitäisi tuntea jos olet syönyt vähän kakkua ja suklaata. Eikä mitään kompensointia! Jos jätät nyt normisafkat väliin, niin verensokeri vain lähtee heittelehtimään. Voit arvata, mitä söisit sen seuraksena huomenna.

Ehdottomasti syöt normaalit dieettisapuskat, muuten käy huonosti.

Mitkä on sun nykyiset mitat ja paljonko syöt kaloreita? Olisiko siinä petraamisen varaa jos alkaaa tuntua vaikealta? Onko sun edes tarvetta enää laihduttaa?

kiitos kannustavista vastauksista :)! Joo en alkanu mitään kompensoimaan alko olla kamala nälkäkin hehe... paino tällä hetkellä 80kg ja pitutta 176cm vielä ois sellaset -10kg tavotteena saada pois. Miten mun tilanteessa kun tosiaan kisaaminen ois haaveena tulevaisuudessa, niin karistanko ylimääräset rasvat pois ja sitten alan massalle? Tällä hetkellä mulla PT tehny treeni-ohjelman ja dietin.... Kalorit on mulla nyt about 2000kaloria.

Mähän en asioista oikeesti mitään tiedä, mutta veikkaisin että fiksuinta olisi nyt pudottaa paino sinne tavoitteeseen ja treenata tietty samalla ohjelman mukaan. Sitten maltillisilla plussakaloreilla sen jälkeen. Ei mitään älytöntä massakautta kuitenkaan, jos ylimääräistä tuppaa muutenkin kertymään helposti. Kyllä sitä kehitystä tapahtuu ilman hirveää tankkaustakin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom