Dieetin lopettelemisesta

Gillyanne

Vaa'at kaatikselle ry
Tämän kevään kiristelyt alkavat vedellä viimeisiään, ja nyt olen yllättäen törmännyt uudenlaiseen ongelmaan: yht'äkkiä tuntuukin "mahdottomalta" lopettaa dieettaamista ja siirtyä takaisin tavalliseen syömiseen! Tarkoitan tuolla sitä, että heti, kun syön ei-dieetaten, niin tuntuu että nestettä kerääntyy välittömästi, tulee turvotusta, olo tuntuu paksulta ja "läskiltä" jne. Toisaalta, jos tulee jotain "herkuttelutilanteita" (esim. kaverin polttarit viikonloppuna) niin herkuttelu lähtee helposti "käsistä" ja tuntuu että sille on vaikea pistää stoppia.

Miten siis lopettaa dieetti "järkevästi"? Neuvokaahan kokeneemmat avutonta :confused: :(

Kokeneempi en todellakaan ole, mutta ehdottaisin, että söisit about samaa mitä dieetilläkin, mutta enemmän.

En tiedä kuinka fiksu vaihtoehto tuo on, mutta mun mielestä ihan oiva vaihtoehto.

Yhdyn Hipan kommenttiin!! Samoin suosittelen ettet lopeta (aamu)aerobisia kuin seinään, vaan vähennät niitä viikko ohjelmastasi tasaisesti!

Tiedän kyllä tunteet, kun nesteet räjähtää pintaan. Hirvee possu olo, jag vet :D Mä tein sen virheen, et lopetin rasvanpolttolenkit kuin seinään ja rupesin syömään normaalisti...lopputulos oli sellainen että tuntui kuin 17 viikon dietti ois menny ihan hukkaan. Mut ens kerralla sit vähän viisaammin ;)

Kiitokset pimulle ja Hipalle :) Pitänee tosiaan tehdä niin, että vähennän aamuaerobisia pikkuhiljaa ja jatkan syömisiäkin suhtkoht samoilla linjoilla, määriä vähän kerrassaan suurentaen. Pitää vain olla tiukkana noiden suhteen - muuten tahtoo tosiaan mennä niin, että kun tulee juhlia/muita menemisiä ja tulemisia, niin dieettimoodi vaihtuu kertalaakista mässyttelyksi ja possutteluksi, ja senhän sitten tietää mitä siitä seuraa... :evil:

Mulla vähän sama ongelma... Ja kun Stackin lopettamisen jälkeen on jopa nälkäkin, varsinkin hiilarinälkä, niin saas nähdä kuinka tässä vielä käy. Aerobistahan minä tein vain satunnaisesti joten sen lopettelemisesta ei ole ongelmaa :rolleyes:
Salilla olen onneksi päässyt käymään säännöllisesti ja treenitkin ovat menneet kohtuullisen hyvin. On vain tullut ostettua uusia pienempiä vaatteitakin sen verran, että oishan se kiva jos ne mahtuisi päälle vielä loppukesästäkin... Rintsikka-osasto meni kokonaan uusiksi, lähti meinaan tissit tältä tytöltä niin että hujahti (jos nyt jotain "haitta"puolia haluaa dieetistä etsiä...)

Ensi syksynä pitäisi sitten aloittaa armoton bulkki. Kun nyt on nähnyt, että läskejä saa pois suhteellisen helposti, niin ei muuta kuin syömistä ja treeniä koko talvi :evil:

Tuli eilen illalla otettua vähän valokuvia. Kamera kertoo armottoman totuuden, niinhän se on... Kiristymisen myötä erottuvuutta oli selässä, mutta pitkäjäsenisen ihmisen ikuinen ongelma näkyi kyllä tosi selvästi; miten saada ojentajat ja hauikset edes jonkinmoiseen kuntoon?! Samoin jalat ovat ihan onnettomat :( Ihmeekseni heikoimpana osana pitämäni olkapäät näyttivät paljon paremmilta kuin olin odottanut.
Kuka myisi mulle viitisen kiloa lihasmassaa :curs:
Kyllä sai taas potkua ensi talven operaatio "bulkilla-lihasta-ja-keväällä-dieetille"...
Painohan mulla on nyt 60 kg kun muutama kilo lähti dieetillä. Pituutta 173 cm. Laiha luikku riuku narukäsi. :itku:

Nate: biliiv mii, tiedän tunteen... Näytähän nyt kuitenkin meille muillekin niitä kuvia kun kerran olet sellaisia ottanut, luulenpa että olet turhan vaatimaton :)

Kokeiltiin lähinnä erilaista valotusta, joka taas aiheutti sen että lähes jokainen kuva oli vähän heilahtanut. Kunhan otetaan parempia niin yritän laittaa niitä sitten..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom