Dieetin ilot?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
Mitkä asiat teitä ilostuttaa nimenomaan kisadieetillä? Mä huomaan, että yhtä lailla kuin pienet asiat ärsyttää ja raivostuttaa, niin samalla tavalla pikkuruiset asiat voi muuttaa koko päivän melkein juhlaksi. Tätä listaa voi jatkaa... näin vaikkapa huumorimielin. :)

-kaurapuuro (tosin nyt ei enää sitäkään)
-kun voimatasot ei laskekaan vaan saa ähellettyä samojen tai isojen painojen kanssa treenit läpi
-uudet purkkamaut kaupassa (pitää testata muuten jatkuvasti eri purkkaa)
-pepsi max cappucino :kuola:
-aamulenkille lähtö, tai oikeastaan kävely ulkona jos ilma on kaunis ja aurinko vasta nousemassa
-rahkakipon nuoleminen :nolo:
-kynsihuolto ja värikkäät kynnet

Jatkakaa?

Asenne on tärkein. :) Jos englanti taittuu niin voi käydä lukemassa myös Hard Fitnessin artikkelin jonka kirjoitin aiheesta: Joy of dieting.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
- Kaikkien jämien nuoleminen purkeista ja kipoista ;).
- Aamulenkki/ihan mikä tahansa lenkki kun aurinko paistaa ja ei ole kiire mihinkään (onnistuu vain viikonloppuisin ton kiireettömyyden osalta)
- Kun aamupaino on humpsahtanut alaspäin
- Noi eri makuisten purukumien jäytäminen, sillä niitä on tullut mäsytettyä aika lailla ;)
- Yhdyn Faidraan tässäkin: pepsimax cappucino!
- Kun näkee kiristymisen tulokset salin peilistä jos vielä on onnistunut pumppi lihaksessa (olkapään säikeet, yeah babe!)
- Tämä voi tuottaa uskomatonta onnen tunnetta vain dietillä (muutenhan maailma ei kaatuisi yhden ruoka-aineen puuttumiseen) : eli päivänä, jolloin hh:t on alhaalla ja rasvat korkeella, olen sisällyttänyt ruokavaliooni yhden tietynmakuisen öljyisen tonnikalan, ja jos sitä ei ole saatavilla, tulee itku. Noh, juoksin eilen 3 eri markettia läpi etsiessäni juuri tätä tonnaria, enkä sitä löytänyt, se oli kaikkialla loppu. Tyydyin sitten nälkäisenä kohtalooni. Eksyin myöhemmin illalla bensa-asemalle tankkaamaan autoani, ja kas kummaa, siellä niitä purkkeja oli hylly pullollaan!! Ostin sitten heti 10prk...Mutta, ah sitä fiilistä :)!!!

Kai näitä iloja on paljon muitakin, mutta tässä nyt ne, jotka ekaksi tuli mieleen. Muut jatkakoon.

Tonnikala öljyssä, mausteena tilli :rock:

Annabel tarkoitatko tuota?:)

Mun iloni on vapaauinti!!!! Nyt oon taas "oma itseni" kun palasin altaaseen. Ja dieettikin taas edistynyt. Kohta ollaan kunnossa!:) Ja tämä vaihe kun kisoihin on enää pikku pikku aika jäljellä, on niiin ihanaa. Mieli halajaa vaan lavalle eikä millään malttaisi enää odottaa:)

Tossa on hyviä asioita tullutkin mutta lisään muutaman:

- ilo katsoa työnsä tuloksia, kun kiristyy ja vaivailla hankitut lihat (ne pikkiriikkiset) alkavat hahmottua
- voittajafiilis ("mä todellakin pystyn siihen"-ajattelu)
- solkussa makoilu (ihanan rentouttavaa! sinne vois nukahtaa)
- kisa-asujen testailu, kisameikkien- ja kampausten kokeilu
- asentojen harjoittelu ja kisakengillä kävely on jotain niin ihanaa
- ajattelu yleensäkin että saa olla ainakin päivän "prisessa", näyttää nätiltä ja hyvältä -> ja antaa sen myös näkyä! Naisellisuus korostuu jotenki erityisesti, tai siltä ainakin tuntuu... hoho, tuntee olonsa nätimmäksi, kauniimmaksi, seksikkäämmäksi ja paremmaksi kaikin puolin. Tämä kaikki juontaa siitä että pitää vartalostaan ja viihtyy siinä.

Noi tuli äkkiseltään mieleen, jo mainittujen lisäksi toki. Ei vaan viittis toistella turhaan.

Mulle tää dieetti on ollut myös HUGE henkinen koitos ja myös voitto, jo kun olen tähän pisteeseen päässyt voittajana, puhumattakaan siitä kun seison lavalla h-hetkellä, itseni voittaneena, päivän prinsessana. Oon kaikesta vaikeuksista huolimatta huomannut, että mä pystyn siihen. Ja tää on opettanut, että vaikeudet on voitettavissa, ne isoimmatkin. Jotka siis oikeesti ovat isoja, ei vaan sitä että tehdään kärpäsestä härkänen (vaikka toki myönnän että senkin osaan :D). Kai tässä yritän sopertaa että ihanaa huomata mihin pystyy! Se on aika uskomaton se voittajafiilis!

Vaikka joskus on vaikeeta, ni täytyy muistaa että lopettaa voi koska tahansa. Tätä ollaan kuitenkin tekemässä vain ja ainoastaan itellemme! Mikään pakko ei ole... Ton kun muistaa ni hyvin menee. (**tana, olis ni paljon sanottavaa, mutta emmä osaa purkaa niitä sanoiks). No joo se siitä.

Dieetillä tosiaankin korostuu noi kivat asiatkin. On ihanaa lähteä aamuaerobiselle kun kevät tekee tuloaan. Linnut laulaa, ja lumi sulaa nätteinä pikkunoroina juosten johonkin missä ne yhtyy yhteen isompaan ja jatkaa taas matkaa. Ihanaa kun aurinko paistaa ja lämmittää.

- retki luonnon helmaan termarin, sämpylöiden ja korvapuustien kera tankkauspäivän aamuna :haart:
- seksi... :rolleyes:

Emmah sanoi:
- seksi... :rolleyes:

Muahahaa :lol2:. Tää unohtu kokonaan. On niin totta, että jotenkin toi maittaa paremmin... tiä sit mistä johtuu, aistien parantuminen tmv.

Miten te voitte ajatella seksiä :urjo: hurjia mimmejä!! :thumbs:

Tuli mieleen että kreatiini puryvaatti on yksi suuri ilo ollut koko dieetillä, sen ansiosta ei ole sarjapainot laskeneet niin rankasti kun viime dieetillä ja muistaa vielä miltä pumppi tuntuu.

ja nyt loppuvaiheessa se, kun päivä päivältä kiristyy niin on aika mukavaa. Miksi se perse aina lähteekin vasta tässä vaiheessa?:D

Yhtä#Hauista sanoi:

Aivan samaa mäkin ihmettelen! Mä olen pihtareiden kuningatar dietillä. Siis sääli tuota avokkiani kyllä käy :nolo:

Yhtä#Hauista sanoi:
No hei - onhan toi nyt yks niitä harvoja sallittuja nautintoja dieetillä! :rock: Ja kaiken lisäks kuluttaa kaloreja :D Eikä oikeesti oo parempaa tapaa viettää hiilaripäivää, kun välillä syödä ja välillä kölliä sängyssä. Miinuksena tosin mainittakoon, että tässä vaiheessa dieettiä vaivaavat krampit eivät oo mikään kiva asia ton seksin yhteydessä...

Zone-sarja -42%
Menkää tytöt oman rakkaanne kanssa kylpylään! Ihan ykkösjuttu loikoilla kuumassa porealtaassa ja heittäytyä roomalaisen saunan lauteille eukalyptushöyryyn. Aivan ihana rentoutushetki, teki todella hyvää. Ja uni tuli ennen kuin ehti sanoa "möhköfantti" illalla sohvalla.

Toinen ihana juttu oli vyöhyketerapiassa käynti. Hoito oli oikein semmoinen palauttava ja rentouttava (kunnon hoito voi puskea flunssan päälle, joten kannattaa sanoa että on otettava varovasti!). Kestikin vielä yli kaksi tuntia, joten tuossa ajassa jos saa mielen tyhjäksi ja kehon kunnolla rentoutumaan, niin kylläpä tekee hyvää varsinkin näille viiden tähden duracelleille joita täälläkin pyörii. Suosittelen!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minun kulta hommasi mulle mitä loistavimman kosmetologi-kampaajan :eek: :haart: Voi Leeli minkä teit, awwww:haart:

Viime lauantaina leikkuutin tukkani (siitä tuo Vosu Cleopatra;)) ja perjantaina sitten koemeikkiin ja kampaukseen:) Jeah, tuommoset jutut kanssa piristää kummasti!

On tääkin kans kun meikä hohtaa kuin aurinko vähintäänki ja naama ihmeelliseelllä virnistyksellä kokoajan :). On vaan ni mahtava fiilis... Ja aah :kuola: riisikakut on kuin pala taivasta. Mä tykkään. Tää hinkuaa lavalle!

Latest posts

Back
Ylös Bottom