Dieetin aloitus ja rasvanpoltto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kempo
  • Aloitettu Aloitettu
Eli tällainen olisi huolena tällä kertaa, painoa on kertynyt 97kg ja pituutta 180cm. Tarkoituksena olis saada rasvaa pois mahdollisimman tehokkaasti, ei mitään hulivili "kaksi viikkoa ja olet 10kg laihempi, vaan ruokavaliota muuttamalla ja liikuntaa lisäämällä. Treenaan punttia 4-5 kertaa viikkoon, siihen 1-2 kertaa 45min hölkkä päälle. Miltä kuulostaa tällainen ruokavalio?

09.00 Aamupala: 2dl maito, leipä+kinkku, 100g raejuusto, 100g jugurtti

12.00 Lounas: Kouluruoka mitä nyt linjastolta sattuu löytymään + 4dl maito

16.00 Välipala: 2dl maito, 250g rahkaa

18.00 Palautusjuoma

19.30 Lämminruoka peruskoti ruokaa

21.00 100g raejuusto, 100g jugurtti

Käyttämäni maito,rahka ja jogurtti on rasvattomia n.0,3%
Laskin itse tuossa että kokopäivästä tulis kaloreita joku 2250kcal?
Ja kuinkahan paljon tän kokosella kaverilla on treeni päivänä kulutus?
Oisko 3000kcal pelkkä peruskulutus+puntti?
Eli jäisin n.700-800kcal miinuksille päivässä. Oonko pahastikkin metässä?
Miltä tällainen ruokavalio kuulostaa kokeneemman korvassa?

Kiitos ja kumarrus jo valmiiksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ensimmäinen neuvo: www.kalorilaskuri.fi
kulutuksesi vaihtelee päivittäin ellet joka päivä hyötyliiku/treenaa saman verran ja samalla tavalla. hmm joku viisaampi korjatkoon seuraavan väittämäni jos ei pidä paikkansa; suosittelisin pienempää esim. -500 kcal vajetta etteivät lihat pala läskin rinnalla pois.

kulutuksesi vaihtelee päivittäin ellet joka päivä hyötyliiku/treenaa saman verran ja samalla tavalla. hmm joku viisaampi korjatkoon seuraavan väittämäni jos ei pidä paikkansa

Minä taas oon ymmärtäny, että sen vois laskea tollai että joka päivä peruskulutus pysyy suurinpiirtein samana ja siihen sitte treeni päälle? Oonko ihan täysin hakoteillä?

kulutuksesi vaihtelee päivittäin ellet joka päivä hyötyliiku/treenaa saman verran ja samalla tavalla. hmm joku viisaampi korjatkoon seuraavan väittämäni jos ei pidä paikkansa

Minä taas oon ymmärtäny, että sen vois laskea tollai että joka päivä peruskulutus pysyy suurinpiirtein samana ja siihen sitte treeni päälle? Oonko ihan täysin hakoteillä?

no sitähän lähinnä tarkoitinkin että peruskulutus + TREENI. mutta treeni voi olla esim 45min salilla käyntiä tai vaikkapa 1,5h rankka aerobinen jolloin kulutus tottakai on eri.. plus jos ajatellaan vaikkapa että koko päivä on kävelty ympäriämpäri niin kyllähän tuokin paljon kuluttaa. mutta hifistelyähän tämä joo. ja tietenkin jos painosi laskee niin muistathan että myös peruskulutus pienenee samalla :) :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom