Diablo III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu
Itse olen spämminyt ctrl+v:tä varmaan puoltuntia tässä. Välillä heittää error 37 ja välillä 73 josta ei ole edes google kuullut mitään.. :D

Itse kyllä pääsin sisään, mutta jotain kyllä bugittaa kun sisään kirjautumisessa meni pari minuuttia ja friendlistat näyttää tyhjää..

Jaha olin kaikessa rauhassa hakkaamassa monsuja, kun putos joku rare blacksmith plan ja menin poimimaan sitä niin *zap* lensin ulos servulta ja error 73, minkä jälkeen tulee taas 37 kun yrittää takas. Mahdoinkohan nyt sitten saada sitä, kun näin sen ilmestyvän inventoryyn noin kolme millisekuntia ennen uloslentämistä. Joku magic itemikin siihen maahan jäi vielä ja 5 stack magic find buff lähti samalla.
No jaa tulipahan kuitenkin edettyä ihan mukavasti.

Ei helvetti tota videoo :D

Dingasin eilen barbaarinkin 60, aloitin sellasen kun kyllästyin just tohon kiteemiseen ja karkuun juoksemiseen.

Tänään tyyppasin infernoo, Act I meni yhdeltä istumalta läpi, saldona 0 kuolemaa ja 0 skipattua champion/elite packkia. Kyllä toi aina wizardin voittaa A1 farmaamisessa, mutta A2 vaatii varmaan vähän gearia.

Näillä statseilla pärjää ainakin Act 1 Infernossa vielä hyvin, champ packit kaatuu myös kuolematta jos vaan malttaa rauhassa hakata. Tosin tietty tota Act 1 kutsutaankin Infernon lastentarhaksi.... eli Act 2:sta odotellessa, siihen ei tosin paljoa matkaa. :)

Resistit ei tossa näy, ne on pari pojoa vajaa 200 kaikki. Hepat 32k.

d3monk.webp

Yllättäen mulla oli normal Diablon kaadossa paljon enemmän vaikeuksia, mitä hellillä (8 kuolemaa vs. 1 kuolema) ja infernon Butcher kaatui helpommin kuin hellin Butcher (2vs.5). Sitä kun vähän oppii pelaamaan ja gearaamaan, niin helpottuu aika paljon... 5x Nephalem Valor buffi + Butcher -> sitä lootin määrää. :kuola: Samoin skeleton kingi ja spiderbossi. Älkää koskaan menkö kaatamaan bossia ilman täyttä stackia nephalem valoria. Se tietysti tarkoittaa sitä, että bossi täytyy kaataa samoilla skilleillä millä on elitetkin kaatanut, koska se buffi lähtee jos vaihtaa skillejä.
Act2 menin vähän kurkkaamaan ja ekaa champion packiä sai juoksuttaa sen verran kauan ympäri maita ja mantuja, että suosiolla hankin lisää gearia ennen kuin edes yritän edetä.

Niin ja tuli levutettua blacksmith lvl10. En todellakaan näe siinä mitään kannattavaa tällä hetkellä. Ehkä sitten jos löytyy joku 6 random properties plan, tai jos noi hinnat tulee alas.

Joopa joo nyt jumii Retrieving hero list kohtaan sisään kirjautuessa. Perkele on ärsyttävää kun on aina jotain ongelmaa tässä.

Se tietysti tarkoittaa sitä, että bossi täytyy kaataa samoilla skilleillä millä on elitetkin kaatanut, koska se buffi lähtee jos vaihtaa skillejä.
Juu, itsellä noi skillit sellaset että kaikki tilanteet menee hienosti samoilla. En tunne mitään tarvetta vaihtaa koskaan.

Niin ja tuli levutettua blacksmith lvl10. En todellakaan näe siinä mitään kannattavaa tällä hetkellä. Ehkä sitten jos löytyy joku 6 random properties plan, tai jos noi hinnat tulee alas.
Välillä voi läpällä kokeilla noita L60 craftei mitä on jos käviskin huikee tuuri ja tulee jotain hyvää. :)

Löysin jonkun respan infernolla. Maksoi kamojen lisäksi 94k tehdä moinen kilpi. Ja tietysti paskaa. Craftaus on suht turhaa IMO.

Inferno act 1 oli suht helppo lukuunottamatta vittumaisia elite packeja barbilla. Oikein kun noi random ominaisuudet osuvat niin moista on suht mahdoton tappaa.

Kuten itte totesin jo aiemmin, helpompaa barbilla on kuin esim wizardilla on (toki ennen kun critical mass buildi toimi wizardikin oli hauska). Nyt se on kite kite kite hydra kite kite blizzard kite kite hydra kite kite kite blizzard jne. Helvetin tylsää, ja jailer/mortar/fast/shielding/invulnerable/missile dampening/vortex+molten/teleporter+molten oli lähes varma tuho.

Barbaarilla noista mikään ei vielä ole ollut ongelma, desecrator/plague/molten/arcane/frozen on toki haastavampia kuin wizardilla, mutta noista selviää verrattaen helposti liikkumalla pari askelta.

Mitä craftaukseen tulee, turhaa rahanmenoa atm. Mutta blizzardi lupasi tuunata sitä. Kunhan nyt saisivat noi helvetin servut edes pystyyn, en olis uskonu että tää farssi toistuu heti perään eilisen jälkeen.

Olen yrittänyt juosta nightmarea läpi, mutta aika puulta taas maistuu. Samat paikat, samat naamat. Lootilla ei tee oikeastaan mitään ja ainoa tavoite on päästä infernoa mättämään. Huoh.

Olen yrittänyt juosta nightmarea läpi, mutta aika puulta taas maistuu. Samat paikat, samat naamat. Lootilla ei tee oikeastaan mitään ja ainoa tavoite on päästä infernoa mättämään. Huoh.

Toi normin ja nm:n läpijuoksu onneksi on nopeeta kun ei tutki paikkoja (jota ei kannata eikä tarvitse tehdä), ulkoalueet ovat aina samalla layoutilla joten suunilleen samoihin paikkoihin kun suunnistaa niin pääsee nopsaan eteenpäin :) Itseäkin meinaa hajottaa kun nyt kolmatta characteria leveloin normissa, vähän liian tutun tuntoista hommaa mutta se on diabloa joten en valita.

400k/h? Missä? Miten?

Mulla itsellä meinaa välillä loppua rahat.

400k/h? Missä? Miten?

Mulla itsellä meinaa välillä loppua rahat.

Core Arreat Nightmare tasolla. Kyseinen mesta sijaitsee ACT 3 lopussa, juuri enne azmodania. Tosin tarviihan tämä farmaus hieman statseja. Omani ovat gold find 230%, pickup radius 31 ja dps 14k sekä movement speed +20% ja DH:lla mennään. Pari kaiffaria tienaa sen 500k /h tuolta samaisesta mestasta =/

Back
Ylös Bottom