Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä ne sille teki ja koska? En ole huomannut ja vain sitä pelannut.Mites toi munkki nyt kun ne nerffas sen aika pahasti? Mun munkki tuskailee hell act 2:ssa ja witch doctorilla koko hell oli todella helppo.
Jokunen päivä sitten tekivät tämän:Mitä ne sille teki ja koska? En ole huomannut ja vain sitä pelannut.
Mites toi munkki nyt kun ne nerffas sen aika pahasti? Mun munkki tuskailee hell act 2:ssa ja witch doctorilla koko hell oli todella helppo.
Mulla näkyy olevan spekseissä seuraavaa:
Prosessorin nimi: Intel Core 2 Duo
Prosessorin nopeus: 2,4 GHz
Muisti: 4 Gt
Piirisarjan malli: NVIDIA GeForce 320M
VRAM (Yhteensä): 256 Mt
Pitää varmaan koettaa että miten pelittää, mulla on Ps3 millä yleensä tulee kaikki pelit pelattua, mutta olisi kiva koettaa Diabloa![]()
Uskaltaako tuonne syöttää omat korttitiedot vai nöy?
Miten ton hellin belialin pääsis DH:lla läpi yksin? lvl 57 life 13k dps vähän alta 15k ja oneshottaa mut sillä lyönnillä. Saan aina joku puolen välin sen lifen hoidettua, mut aina saa sillä lyönnillä mut hengiltä..
Ne lyönnit ova kyllä lähes mahdottomia väistää, kun ympyrä tulee maahan 0,5 sekuntia ennen iskua. Toki se kohtaus, kun Belial pistää tassut maahan, on suht helppo väisteltävä.Eikös Belialin iskut ole helppo väistää? Siinähän näkyy mihin se isku tulee. Siitä hengityksestä en kyllä ole varma.
Kyllä kamat pitäis olla suhteellisen ok.Diablossahan toimii wanha viidakon laki: ellei toimi, hanki paremmat kamat. AH on täynnä halpaa rompetta.