Diablo III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu
Barbaareilla on muuten hienoa gearia myöhemmässä vaiheessa. Kaveri farmannut infernosta ekan infernotasoisen setin eli "tier 14" ja kylläpä näyttää komialta.

Normal, nightmare ja hell menee kaikilla classeilla läpi kohtuu hyvin. Tällä hetkellä monkeilla ja barbaareilla on eniten vaikeuksia infernossa, mutta mä suosittelen oikeasti valitsemaan sellaisen mikä vaikuttaa omasta mielestä hauskalta. Jos jossain kohtaa menee liian vaikeaksi, niin ei muuta kun hankkimaan hyvää gearia niskaan ja miettii vähän kannattaako skillejäkin vaihtaa samalla. Gearia kun päivittää vähän niin johan alkaa sujua taas.

Munkilla meni nyt Hell läpi suht kivutta. Väisteli vaan Diablon maasta nousevat ansat niin ei mitään hätää. Ja vaikka ansaan jäikin nii ei silti lähtenyt henki ja siihen heti perään serenity ja breathe of heaven nii ukko oli taas täysin iskussa. Hoopeetä oli äijällä 33k ja DPS 6000 (blazing wrath jatkuvasti päällä eli DPS 7000). Eiköhän tuo Inferno rupea jo hitusen vastusta antamaan :D

Mites toi munkki nyt kun ne nerffas sen aika pahasti? Mun munkki tuskailee hell act 2:ssa ja witch doctorilla koko hell oli todella helppo.
Mitä ne sille teki ja koska? En ole huomannut ja vain sitä pelannut.

Mitä ne sille teki ja koska? En ole huomannut ja vain sitä pelannut.
Jokunen päivä sitten tekivät tämän:

Mantra of Healing
Mantra of Healing will now correctly provide only two times the base healing effect for the first 3 seconds after activation, down from four times the base healing effect (tooltip will still show the old value)

Skill Rune - Boon of Protection
A maximum absorption amount has been set to 1000 Life. This skill will be redesigned in an upcoming patch.

Eipä ollut omalla äijällä mitään asiaa Infernoon :D Ensimmäiset siniset vastaan nii eipä tuossa kauaa munkki tuhissu, että henki lähti. Kait se pitää Hellissä grindailla, että saa parempaa kampetta.

Mites toi munkki nyt kun ne nerffas sen aika pahasti? Mun munkki tuskailee hell act 2:ssa ja witch doctorilla koko hell oli todella helppo.

Ite menin tämmösellä setillä läpi ilman suurempia ongelmia.

http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#WYgRXQ!ZUT!Zcaaba

E: Paitsi että ei tainnu vielä Act 2:ssa olla 58 leveli, että ois saanu Near Death Experiencen. Tais olla Seize the Initiative sen sijaan.

Huhhuh vedinpä yhdeltä istumalta infernolla Act 1. Sai melkeinpä juosta eteenpäin kun kaikki vastaantuleva kuoli 1-2 arcane orbista poislukien elite packit, joita jouduin kaiketi yhden skippaamaan. Eli todella helpolta tuntui, jopa helpommalta kuin act1 hellillä aikanaan. Tosin nyt suhteessa parempaa gearia, 19k dps mm. Helvetin paskat dropit muuten, vaikka koko actin ajan oli 5 stackia nephalem valoria. Rarea kyllä tuli, mutta tyyliin lvl60 200dps aseita, jotka kelpasivat maksimissaan merchantille myytäväksi...

Oliko kellään niitä guest pass koodeja? ois kiva kokeilla peliä ennen ostoa.

Miten ton hellin belialin pääsis DH:lla läpi yksin? lvl 57 life 13k dps vähän alta 15k ja oneshottaa mut sillä lyönnillä. Saan aina joku puolen välin sen lifen hoidettua, mut aina saa sillä lyönnillä mut hengiltä..

Eikös Belialin iskut ole helppo väistää? Siinähän näkyy mihin se isku tulee. Siitä hengityksestä en kyllä ole varma.

Mulla näkyy olevan spekseissä seuraavaa:

Prosessorin nimi: Intel Core 2 Duo
Prosessorin nopeus: 2,4 GHz
Muisti: 4 Gt
Piirisarjan malli: NVIDIA GeForce 320M
VRAM (Yhteensä): 256 Mt

Pitää varmaan koettaa että miten pelittää, mulla on Ps3 millä yleensä tulee kaikki pelit pelattua, mutta olisi kiva koettaa Diabloa :)

Itse itselleni vastaten. Sain kaverilta guess passin ja asensin sen koneelle, lopputulos oli hyvä eli hyvin pelittää. Vetäsin läpi melkein samalta istumalta, sen verran koukuttava peli :)

Onko muilla kokemuksia pelin ostamisesta digitaalisena suoraan battle.netistä? Uskaltaako tuonne syöttää omat korttitiedot vai nöy?

Jos ei tonne, niin ei sitten minnekkään. Samasta paikastahan hoidetaan mm. 10 miljoonan pelaajan WoWin maksut, Blizzardin palvelu kun on.

Uskaltaako tuonne syöttää omat korttitiedot vai nöy?

Kyse ei ole siitä että uskaltaako sinne syöttää kortin tiedot, vaan että uskaltaako omalta koneeltasi syöttää kortin tiedot. Ennemmin ne tiedot viedään omalta koneeltasi keyloggerin tai muun avulla kuin Blizzardin palvelimelta.

Miten ton hellin belialin pääsis DH:lla läpi yksin? lvl 57 life 13k dps vähän alta 15k ja oneshottaa mut sillä lyönnillä. Saan aina joku puolen välin sen lifen hoidettua, mut aina saa sillä lyönnillä mut hengiltä..

Jaa-a, kaveri on DH ja sen kanssa kaadettiin hell Belial, niin kaveri kuoli kyllä aika monta kertaa. Noi iskut kun tulee sen verran nopeasti että usein tarvitsee jonkun oh-shit-abilityn. Mä käytin teleporttia ja extravahvaa diamond skiniä, niin oliskohan sulla jotain skilliä, millä pääsee äkkiä pois alta tai pystyy ottaa iskun vastaan? Siltä liekitykseltä on vissiin turvassa ainakin jos menee ihan oikeaan reunaan ja pommeja on kohtuullisen helppo väistellä, kun ymmärtää ettei samaan kohtaan tule ihan heti uutta (aika pian voi kuitenkin tulla).

Eikös Belialin iskut ole helppo väistää? Siinähän näkyy mihin se isku tulee. Siitä hengityksestä en kyllä ole varma.
Ne lyönnit ova kyllä lähes mahdottomia väistää, kun ympyrä tulee maahan 0,5 sekuntia ennen iskua. Toki se kohtaus, kun Belial pistää tassut maahan, on suht helppo väisteltävä.

En itsekään päässyt tuosta Hellillä soolona läpi, joten otin publicin, jolla pääsin kerralla läpi. Mahdollisuus ressiä kesken matsin on niin jäätävä etu tuossa.

Itse just tänään kiroilin tuon Nightmaren Belialin kanssa. En muista koska viimeeksi olisin kiroillut yhtä paljoa pelatessa. Varmaan tunnin hakkasin munkilla soolona sitä, aina tuli lättyyn. Joskus jäi sille vähän enemmän helttiä, joskus vähän vähemmän. No, kun tunti oli mennyt, niin tuli ahaa-elämys, että heitänpä kilven tuohon offhandiin. Sitten meni kerrasta läpi, eikä tehnyt edes tiukkaa. Ei oo tää pelaaminen aina helppoa.

Jep, ei noita lyöntejä vastaan todellakaan ole helppo väistellä. Se henkäyskin vie helat ihan pohjille (ei kuitenkaan tapa jos on ~täynnä ennen sitä). Oikeastaan vault oli ainoa "pakokeino" millä nopeesti liikkumaan pääsi, mutta jos hetkenkään myöhästyy niin se on menoa. Pitää varmaan kokeilla seuraavan kerran vielä ss "speed" runella+passiveihin tactical advantage.
Kavereiden kanssahan toi tulee varmaan menemään helpohkosti, kun ei ole väliä jos itse kuolee useampaan otteeseen, mutta ois toi kiva yksinkin läpästä.

Diablossahan toimii wanha viidakon laki: ellei toimi, hanki paremmat kamat. AH on täynnä halpaa rompetta.

Diablossahan toimii wanha viidakon laki: ellei toimi, hanki paremmat kamat. AH on täynnä halpaa rompetta.
Kyllä kamat pitäis olla suhteellisen ok.

Menihän toi viimein läpi. Jäi varmaan 5 kertaa siihen missä sillä ihan vitun vähän hp:tä jäljellä..pienesti vitutti, kun tuntu et vaultti tulee aina vähä jäljessä mitä painan..

Back
Ylös Bottom